Végre csináltam Kayamiról egy új rajzot, a régi nem igazán úgy nézett ki ahogy pontosan elképzeltem, ez viszont már egyre jobban kezd hasonlítani arra ami a fejemben van. :)
Titeket nem emlékeztet Todorokira ez a macska?- kérdezte Mina.
- Ő Todoroki.- jelentettem ki.
- Ez egyértelmű, én is mindjárt botsáskává változok.- mondta szarkasztikusan Jiro.- Ő az, higgyétek el! Csak gondoljatok bele!- próbáltam meggyőzni őket.
- Mivel bizonyítod?- kérdezte Tokoyami.
- Cica, hogyha te vagy Todoroki-kun nyávogj, majd mássz fel a vállamra, onnan pedig ugorj ide vissza.- amint kimondtam a cica megcsinálta.
- Úristen!!!! Most mit csináljunk??!- pánikolt Kaminari.
- Kaptál valamit az üvegcse mellé? Mondjuk egy papír vagy egy fénykép?- kérdeztem a fiútól.
- Nem, de .... a pasas mielőtt elment volna azt mondta, hogy pulksten sesi.
- Bitos, hogy jól emlékszel?- gyanakodtam
- Egy olyan ,,tehetséggel" születtem amitől fontos dolgokat képes vayok elfelejteni, minden hülyeségre pedig elmékszek, szóval biztos.- válaszolt határozottan.
- Hat órát jelent Lettül.- szólalt meg Hagakure.
- Honnan tudod?
- Google fordító.
- Oké..... akkor várunk hat órát ha az idő letelte után nem történik semmi szólunk Aizawa-senseinek-mondta Deku.
- Nekem ez így oké.- válaszoltam, s a többiek is helyeslően bólogattak.
- Reméljük, hogy a hat óra azt jelenti, hogy hat óra múlva visszaváltozik, nem pedig meghal, vagy örökre így marad .....
- Deku, hogy mondhatsz ilyet??! - kérdeztem ijedten, a zöld hajú fiútól aki kissé összerezzent.- Mivan, hogy ha Todoroki-kun tényleg így marad ?- szorítottam magamhoz a nyomorult macskát.
- Lehet, hogy ez nem is Todoroki-san, hanem egy macska ami hasonlít rá, és az igazi valahol a borsólé hatása alatt pucéron szaladgál.- töprengett Uraraka. A hallotakba belegondolva nem tudtam eldönteni,hogy melyik rosszabb.
- Mindenesetre készüljünk fel. Deku, kérlek Todoroki-kun ruháját tedd egy pici szatyorba, majd hozd ide!- adtam ki a parancsot, s a fiú már szaladt is.
- Miért?- kérdezte denki.
- Mivel most macska, és a ruháit Deku a földön találta, nagy valószínűséggel pucér. Szerintem senki sem örülne neki, hogy amikor visszaváltozik , anyaszült meztelnül szaladgáljon ruháért.- világosítottam fel Denkit.
- Ez logikus- állapította meg a fiú.
- Itt vagyok!- jött vissza Deku egy szatyorral a kezében, s felém nyújtotta.
- Köszi!- vettem el, és a macskára akartam rá-aplikálni, ám megkapta a kezem.-¡Vete a la mierda, refrigerador antisocial!-káromkodtam egy cifrát spanyolul, mire a többiek lefagytak.
- Ezt fel fogod venni!- parancsoltam rá a macskára- VI-LÁ-GOS??!- a bólogatás helyett egy ,,Biztoshogynemmiafasztgondolszkivagyte" fejet kaptam.
- Valaki meg mondaná Okaminak, hogy az egy macska, és nem kéne vele kiabálnia, mert úgy sem érti?- szólalt meg Kaminari
- Te miért nem tudod?- kérdezte Suga
- Nem beszélek oroszul!- jelentette ki, mire csak simán kigáncsoltam.
- Ez spanyol.-mondtam, miközben éppen farkasszemet néztem az előttem űlő állattal.- Ha feltehetem rád, kapsz Sobát!- jelentettem ki, majd újra megpróbáltam ráadni ezennel sikeresen.
-Melyiket kéred?- tettem ki a zsacskókat a macska elé, várva, hogy rátegye a mancsát valamelyikre. Kiválasztotta a jobb szélső tasakot, majd megcsináltam, neki és végül oddaraktam elé.
- Awwww-néztem ahogy jóízűen eszi a tésztát- Amikor ember alakod van, akkor is cukin eszed a Sobát, de így még aranyosab vagy!- hirtelen megállt , s elkezdett engem furcsán méregetni. Először nem értettem, miért néz rám így, aztán leesett.
- Úgy értettem, hogy így vagy aranyos mindig, véletlenül sem amikor ember vagy, mert amikor ember vagy, nagyon idegesítő szoktál lenni, és kicsit SEM vagy aranyos, mert .....- körülbelül úgy magyarázkodtam mint egy 6 éves. Valószínűleg a macskának is feltűnt egy idő után, hogy egyre pirosabb leszek ezért odajött hozzám, s megnyalta a szám, majd visszament Sobát enni. Ez volt az a pillanat ahol alig vártam,hogy Todoroki-kun újra ember legyen, hogy ÉLVE EL TUDJAM ÁSNI.>////<
Hai hai mindenkinek! Elszerettem volna mondani, hogy a régebbi fejezeteket, elkezdtem átírni. Nincs benne sok változás, de vissza olvasva számomra voltak benne olyan dolgok amik így utólag elég gázul hangzottak.
Végre csináltam Kayamiról egy új rajzot, a régi nem igazán úgy nézett ki ahogy pontosan elképzeltem, ez viszont már egyre jobban kezd hasonlítani arra ami a fejemben van. :)
fordítás: B+, te antiszociáis hűtőszekrény!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Üdvözöl a UA! (bnha oc)
FanficKayaminak sosem volt egy könnyű élete, a sok trauma balszerencse után, új életet kezd. Felvételt nyer év közben a UA hősképző középiskola 1-A osztályába. _____________________________________________ Sziasztok! Ez lesz az első könyvem remélem tet...