Merhaba kuzular,okumaya başladığınız tarihi ve saati buraya yazın...öpüldünüz,umarım hikayemizi beğenirsiniz.
Tek istediğim şey bu kitabı elbet bir gün okuyacaksın.Gerçi baş kahraman sen de olsan işte içimdeki değerini bu kitapta görmeni umut ediyorum.Çünkü ben pek yansıtamamışım ki şuan burada değilsin.Neyse biraz da alışma sürecimden bahsedeyim ben sana.Hani sana demiştim ya uyumanın kolay yolunu buldum diye.Hala öyle devam ediyorum.Yastığı senin koynun gibi düşünerek uyumaya devam...Kokun yok işte tek eksik bu.
Dolabı açmaya korkuyorum orada senin sweatin var çünkü.Doğum günümde aldığın o gülü kurutup kutuya dağıttım ya onuda açmaya korkuyorum.Kolye,resim...
Beni yak sevgilim, her şeyi yak. Maşuğundum ben senin, aşığımdın sen benim. Kalbim onca acımın içinde nefes almak için çırpınırken bulmuştum seni. Kalbim ne böyle sevmeyi tatmıştı daha önce, ne de böyle sevilmeyi. En çok da buna anlam veremiyorum ya. Daha çok yeni gittin yanımdan öldün olarak kabul ediyorum seni artık çünkü bizim bu son seferimizdi sevgilim. Annemlere ''Canım acımadı annecim bak hala kaldırabiliyorum ben güçlü bir kızım.'' duruşundan çok yoruldum."Annecim ben bir imkansıza aşık oldum."
Kalbime sürekli gömdüğüm aşkım birden geldi gitti. Kalbim söküldü anne.Ne yapacağım bilmiyorum katlanmaya çalıştıkça her an daha çok hatırlıyormuş gibi hissediyorum yanımda.O kokusu hele...Herkese bıkmadan anlatabilirim seni biliyor musun ? Bu kadar derin bir iz bırakacağını düşünmemiştim veya kendim kabullenememiştim. Sen de düşünüyor musun beni? Her uyandığında refleksle girip profilimin kalktığı o sohbet yerine ''Günaydın aşkım'' yazıp mesaj gitmeyince koyuyordur tabi.
Neyse çok da uzatmaya gerek yok sen gittin, ben bittim. Aşkımız roman olur diyordum, bak oldu sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATARSİS
RomanceGerçek yaşanmış olaylar ve kurgunun harmanıdır. Dudakları her zamankinden nemliydi. "Bir şey mi var ? " Diye sordum. Kafasını alnıma dayayıp aldığım nefesi soludu. "Sen varsın ya işte." Gerçek aşk her zaman kazanır mı ? Aşk her şeyin üstesinden gel...