Merhabalar canlarım. Nasılsınız? İyisinizdir İnşallah. Üzgünüm bu bir bölüm değil. Çünkü, evde tadilat var ve benim vaktim olmadığı için bölümü 1 gün sonraya yayınlayacağım. Çünkü yarın bütün işler bitecek ve evin her yerini temizlemek zorunda olacağım için vaktim olmayacak.
Gelelim Kuma kitabının içeriğine. Bu kitabı burada yayımlarken açıkçası bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Bu yüzden ayda 1 kez falan bölüm atıyordum. Önceden de belirttiğim gibi kitap hazır. Yani 9 cu sınıfta okurken deftere boş vakit buldukça yazıyordum. Diyorum ya defterde ne varsa buraya yazıyorum diye, ben defterdekileri buraya düzenleyerek yazıyorum. Mesela defterde Zühre de Elvin de çok güçsüz, boyun eğen kadınlardı. Ama burada böyle olmayacak. Okuyucum üzülüyormuş Baran Ağa Zühreyle daha çok ilgileniyor diye. Şu anda Elvin geri planla olması gerekiyor. Birkaç bölüm sonra Elvin de Zühre kadar ön planda olacak. Ama merak etmeyin. Ben bu kitapta hiç bir klişeye yer vermeyeceğim. Ne Zühre, ne de Elvin suskun, ezilen, güçsüz kadınlardan olmayacaktır. Her kadın güçlüdür! Kitabın sonu defterde farklı bitse de bura da daha farklı bitecek.
Finali ne zaman ve ya kaçıncı bölümde yapacağımı bilmiyorum. Defterde 10 bölüm ama ben burada defterdeki 1 bölüm kısaysa yarısını alıyorum kendimden eklemeler yaparak uzatıyorum. Eğer 1 bölüm uzunsa onu 3 yere ayırıyorum ve aynı işlemi yapıyorum. Gidişata göre finali belirleyeceğim. Siz VOTE desteğinizi esirgemeyin. Bana en büyük motivasyon bu oluyor. İyiki varsınız❤️
Bu kitabım dışında 2 kitabım daha var. MORTAL ve Yeni okul. Benim hatrım için hiç değilse Mortal kitabını okuyarak destek olursanız çok sevinirim. Çünkü o kitaba da çok emek veriyorum. Kolejden en yakın arkadaşlarımdan biri balaca15 ile önceden bölümün konusunu belirliyoruz ve ben de o konuya uygun uzun bir bölüm yazıyorum. Oradaki bölümler çok uzun ve bence heyecanverici. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar yazıyorum. Emeğimin, emeğimizin karşılığını almayı çok isteriz.
Son olarak sizleri çok seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kųmą {Aşk Kirletilemez}
ChickLitKUMA AŞKI YOK! İlk başlarda öyle gele bilir ama 10 cu bölümde anlayacaksınız kuma aşkının olmadığını. Klişe olmayan bir kitap. Çoğu Kuma kitaplarında yeni karısına Aşık olan, diğer karısını hiç sayan, ona zorbalık edip yeni karısına bir süre sonra i...