2.bölüm

7.9K 300 12
                                    

Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman sonra 2 ci bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.

10 VOTE

Keyifli okumalar...

1 hafta sonra

Yoğun ısrarlarımın ve yıpranmalarımın sonucunda ailenin gelip beni usule göre istemeden önce götürmesinin karşısını aldım. Aslında kendime zaman kazandırmaya çalışıyordum. Ama sadece 1 hafta zaman kazanmıştım. Bu gün gelip beni istiyceklerdi. 1 hafta içinde sadece alış veriş yapılacaktı ve düğün olmıycaktı.

"Kızım salatalıkları doğra. Ben namazımı kılıp geliyorum." dedi halam ve mutfaktan çıktı.

4 saat sonra...

Artık her şey hazırdı. Şimdi sorucaksınız ki neden karşı çıkmıyorum? Neden doğup büyüdüğüm şehirden kaçmıyorum? Neden gençliğimi heba ediyorum?

Çünkü amcamla bir anlaşma yaptım. Deryaya tek tokat dahi atmamasına, ona bir şey yapmamasına karşılık olarak sesimi çıkarmadan Kuma gidecektim Soylular konağına. Sadece imam nikahı olacaktı. Çünkü buralarda sadece erkek çocuğu doğurana resmi nikah kıyılırdı.

Odama girip üzerimi değiştirdim. Saçım zaten doğuştan düzdü. Bu yüzden tarayıp topladım ve baş örtümü taktım. Cildim pürüssüzdü. Aynı anneminki gibi. Yüzüme hiç bir zaman birşey sürmezdim. Sadece kara kalemle gözlerimi öne çıkarır, dudaklarıma da kirazlı nemlendirici sürerdim. Şimdi de öyle yapmıştım. Bu kadarı yeterdi bana.

Biraz sonra Melda içeriye girdi ve kollarını önünde bağladı.

"Nc ,nc ,nc ,nc yağlı kapıya gidiyorsun. Biraz yüzün gülsün kız. Senin yerinde olmak is--"

"Ne benim yerimde olmak? Çok istersen gel benim yerime geç! O sevgili amcama söyle seni versin Kuma olarak! Ben memnun muyum sanki bu durumdan?! Bundan kurtulmak için nelerin feda ederdim!" Dedim sinirlenerek.

"Allah kahretsin ki seni seçmiş Baran ağa! Seni hep kıskandım. Güzelliğinle, insanlara karşı davranışınla arkadaşlarımı, yanimda olan herkesi kendi yanına çektin. Senden nefret ediyorum!" Diye bağırdı ve odadan çıktı.

Ne? Baran Soylu beni neden seçmişti ki?

1 hafta önce.

Baranın anlatımından.

Elvinj odaya kiritledikten sonra aşağıya indim.

"Bav Kuma olarak kim gelicek? Fotoğrafı var mı?" Diye sordum.

"Var oğlum. Lakin iki kişi var. Bakıp sen seç!" diyerek cebinden iki fotoğraf çıkardı.
İlk fotoğrafı uzattığında inceledim. Kız esmer, kıvırcık saçlı, yeşil gözlüydü. Güzel kızdı. İkinci fotoğrafı uzattığında bunu da inceledim. Fotoğrafa baktığımda donup kalmıştım Fotoğraf kız güldüğü zaman çekilmişti. Kızın gülüşü, saçları, gözleri... Tek kelimeyle her şeyiyle güzeldi. Acaba kalbi de yüzü kadar güzelmiydi? Yoksa o damı ağa karısı olmak arzusunda olan, bir birleyiyle yarışa giren kızlardandı?

"Bu kız. İsmi ne?" diye sordum.

"Zöhre. Mardin'in güzel kızlarındandır oğlum!"

"Hazırlıklar başlasın!" Dedim ve arabaya bindim.

Bölüm kısa gele bilir. Lakin defterde 1 bölümü ne kadar yazdıysam düzenleyerek buraya yazıyorum. Umarım beğenmişsinizdir.

10 VOTE.

Kųmą {Aşk Kirletilemez}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin