- Emre çok acıyor Emre, laannnn kanıyor galiba, yavaş olsana be burada kardeşinin canı acıyor
Şuan ne mi oluyor? Hemen sizi, çok değil, yarım saat öncesine götürmek istiyorum ...
Evden Emre ile çıkmış hunharca saçma bir şeye kahkaha atıyorduk. Kendimiz bile neye kahkaha attığımızı bilmezken, galiba küçük bir köpekciği sesimiz ile rahatsız ettik.Ve daha sonra olan oldu. Önümüze çıkan küçük köpek bize hırlayıp tıslamaya başladığı zaman (evet havyan gerçekten tıslıyor) ben azıcık, minnacık korkunca köpek bizi kovalamaya başladı. Tabi benim koşmam yüzünden benle birlikte koşan Canım arkadaşım Emre sayesinde bayağı koşmuştuk, fakat çabalarımız boşa gitmiş küçük ama yüz beygir gücündeki köpek beni azıcık kıtlamıştı.
Şimdi ise Emre beni ite kaka hastaneye götürüyordu. İğneden korkan biri olduğum için Emre'nin işi hiç de kolay değildi.
Israrla gitmeyi reddediyor, kuduz olma pahasına, iğne yapmalarını istemediğim için Emre'yi kararından vazgeçirmeye çalışıyordum.
-Emre ne olur yapma Emre.
-Emre gözünün yağına ekmek banam yapma Emre.
-Emre kirli çoraplarını ve kokuşmuş çoraplarını yastığımın altına koyam da uyuyam Emre.
+ Hey,benim çoraplarım kokmaz, palavra uydurma.
-Emre,peki bundan şeyin haberi var mı?
+Neyin?
-KOKUŞMUŞ ÇORAPLARININ.
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯Hepinize merhaba, çoğu kişinin burayı okumayacağını biliyorum ama yine de yazmak istedim bu kısmı.
Bu benim ilk hikâyem,herşeyim acemi, bunları yazarken de oldukça gerginim.
Yazım hataları, mantık hataları olduğunu biliyorum mümkün olduğunca az hata yapmaya çalışacağım.
Bu kurgu aklıma şuan geldi ve ilk bölümde ana karakterin adını öğrenmediniz,çünkü ben de bilmiyorum henüz.
Sadece düşünürken yan karakter için Emre ismi geldi aklıma sebepsizce. Normalde bu ismi pek sevmememe rağmen içime sindi.
Şuan internetim çok az kaldı, elimin üstüne yattığım için elim uyuştu, ve saat 05.07 ben hiç uyumadım.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM 💫💙
MrssWolfie özellikle seni 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Short StoryO köpek beni kovalarken, sadece köpekten kaçmak vardı aklımda. Nerden bilebilirdim bir köpek daha sonra benim için bu kadar değerli olabilir?