Ben geldimmmm. 💙
....................................................
Sonunda Emre benim çabalarımı boşa harcamış ve en sonunda hastanenin acil kısmına gelmiştik.
Koltukta oturmuş, sıranın gelmesini bekliyordum.
- Ana başa taç imiş, her derde deva imiş,bir evlat pir olsa da anaya muhtaç imiş möge aqla.
+Ya Andaş Allah'ını seviyosan,ne yapıyorsun söylesene abi?
-Emre'cim iyiyim, sen ne yapıyorsun canım kankim?
+ Ya sabır ya.
En sonunda ekranda adımın çıkması ile yavaşça içeri girmiştim. Hani olur ya hastane kokusu? Heh işte aynen şuan da böyleydi ve ben hastaneyi sevmediğim gibi, bu kokuyu da sevmiyordum.
Yanıma genç bir hemşire yaklaşmaya başladı. Bu bana alıcı gözle mi bakıyor? Yoksa bana mı öyle geliyor acaba?
Hemşire: eee neyiniz var?
+ Valla ben hiç iyi değilim, aşırı gıcık bir köpek beni ısırdı.
Bir de görsen köpekte nasıl hava nasıl hava sanki ejderhası var.
Neyse işte baktım üstüme geliyor. Ben de canımı seviyorum başladım koşmaya sonra bu da peş-
Hemşire bana uzaylı görmüş masum köylü gibi baktıktan sonra yavaş yavaş geri gidip, tahminen başkasını çağırdı.
Oturduğum yerde yine bekleyeme başladım. Bir yandan da sedyenin üstünde hâlâ kaçma planları yapıyordum.
Önümde aşırı sevimli bir şey durdu. Ben onun gözlerine bakarken,bir şeyler diyordu ama ben bir türlü konsantre olamıyordum.
En sonunda aşırı seksili, taş doktorumuz bana iğne yapmıştı, ama ben hâlâ doktora bakıyordum.
+ Oha Andaç'a iğne yapıldı ama kıpırdamıyor. Şimdiye kadar çoktan sedyeyi devirmesi lazımdı.
Emre'nin sesi ile kendime geldim.
- şey ben şimdi iğne oldum ya?
Eğer bir şey olursa, kanarsa kolum mosmor olursa,iğne içinde kalmışsa, ateşim çıkarsa , köpek yeniden ısırırsa bir doktora ihtiyacım olabilir.
Numaranı alabilir miyim?
Karşımdaki daş doktor bana baktı ve kafasını salladı. Gülmemek için kendini zor tuttuğu belliydi. Telefonumu verdim ve kendi numarasını yazıp geri uzattı.
Emre ile hastaneden çıkıp yavaş yavaş eve yürüyorduk. Sanırım korkmadığım için biraz şaşkındı kendisi.............................................................
Yine ben geldimmmm.
Ne yazsam bilemedim buraya neys.
Sizi çok seviyorum 🖤
Bir de şey ? Acaba oy verip, yorum mu yapsanız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Short StoryO köpek beni kovalarken, sadece köpekten kaçmak vardı aklımda. Nerden bilebilirdim bir köpek daha sonra benim için bu kadar değerli olabilir?