Gelmedim. Ölüyorum.
.................................................................
Andaç:Ya şakacıktan işte. Hem kız peşini bırakır belki.
Dora:Manyamışsın sen.
Andaç:Hadi ama bana aşık olmaktan felan mı korkuyorsun? En fazla ne olabilir ki?
Dora: Hah ben? Sana? Aşık? Olmak? Gidip uçurumdan atlarım daha iyi be.
Andaç: Büyük konuşmasak mı acaba?
Dora:İyi lan olalım hem kızdan da kurtulurum hem de bakalım kim kime aşık oluyormuş hah
Andaç:Peekkkiii. Sakin ol istersen xghsshhshd
Dora:Ben zaten sakinim.
Dora: Ee ne yapıyorsun. (Görüldü)
Dora: Hey(Görüldü)Andaç: İnanamıyorum şuan elimde sikişen uğur böcekleri var.
Başka yer bulamamışlar mı da elime gelmişler aq.Dora: Hayır sen yanlış biliyorsun . Üstekinin bacağı kırılmış alttaki onu taşıyor hastaneye. Aklım fikrin başka yerlerde. Masum hayvanlar onlar.
Andaç:HDHJDSJJSJSJSJ
Dora: Ben ciddiyim.
Andaç: HDHDHDHDHDH
Dora: Seninle uğraşmayacağım. Hadi bize gel.
Andaç:Oo beni eve mi atıyorsun yoksa? Hdydususus
Dora: Salak salak konuşma şu oyun işi başlasın. Bugün kız bizim eve gelecekmiş.
Sözde uzaktan akraba diye habire bizim eve geliyor.Andaç: Akraba değildir.Ondan olsa olsa akbaba olur.
Dora: hshshshshshsh
Andaç: Neyse çıktım ben geliyorum.
Dora: Tamam
Evden hazırlanıp çıktım. Aslında Dora'dan hoşlanıyordum. Şimdi Allah var hoş çocuk. Buradan onların evine gitmek için minibüse binmem gerekiyor ama acayip sıcaktı. Ben de kafama şişedeki suyu dökmeye başladım. Yoksa şuracıkta bayılıcaktım.
Tabi garibanın yüzü güler mi? Kafama su dökerken önümden minibüs hızla geçti. Şimdi bir de onun peşinden koşmak zorundaydım. En sonunda minibüs görevi başarıyla tamamlayandı ve paramı verip bir boş yere oturdum.Yaklaşık 20 dk sonra Dora'ların evinin oraya gelmiştim.
"Şoför bey yolumuz yol değilmiş gibi hissediyorum. Beni şurada salıver be"
Adam bana s*kcekmiş gibi baksada indirmişti. İyi bugün de götü kurtardık. Göt önemlidir arkadaşlar. Götünüzü sevin.
Kapıyı çaldığımda Doğa abla açmıştı kapıyı. Yanıma sessizce yaklaştı.
"Andaç, oğlumu bu kızdan kurtar ben seni damat olarak istiyorum. Henüz oğlumu bir kadın ile paylaşmaya hazır değilim. Ayrıca bunun anası da içeride. Hiç sevmiyorum kadını ben bunla dünür olmam"
Doğa ablaya kirpinin üstüne oturmuş da çığlık atamıyormuş gibi bir surat ifadesi ile baktım.
Kadın kesinlikle kafayı yemişti.İçeri girdiğim zaman kız ve yanında 45 li yaşlarda bir kadın vardı. Dora ise yanlarında oturmuş sıkkın bir ifade ile telefonuyla oynuyordu.
Ben içeri geçtiğim zaman herkes kafasını kaldırıp bana bakmıştı.Ve yine bizim karamamba kafasını kaldırıp cırlamaya başladı.
"Yaaağ yine mi seeeen? Ne işin var burada senin?"
"Sevgilimi görmeye geldim. Asıl senin ne işin var burada?"
Deyip Dora'nın yanına gidip başının üstünden öpmüştüm.Kız bana avanak avanak bakarken. Annesi şok olmuş bir şekilde bakıyordu.
Doğa abla ise...
Koltukta elini kalbine koymuş."Ehehhe shipim tuttu. Çok güzel şeyler yapacağım ehehehe " diyerek bize sırıtarak bakıyordu.
Açık konuşmak gerekirse hafiften tırsmadım değil..................................................................
Hangisini daha çok seviyorsunuz?
Karamamba?
Doğa?
Andaç?
Dora?
Ben? Hxxhzhhzhs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Historia CortaO köpek beni kovalarken, sadece köpekten kaçmak vardı aklımda. Nerden bilebilirdim bir köpek daha sonra benim için bu kadar değerli olabilir?