Burada beynim duruyor.
.....................................................,🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Kapıda tahminen bizim yaşlarımız da kısa boylu bir kız vardı. Öyle bir geliyordu ki, sanki kızın siniri boyunu geçmişti.
"DORA KİM BU! NE İŞİN VAR SENİN BURADA? HEM DE BENSİZ! İNANAMIYORUM SANA YA NASIL YAPARSIN BÖYLE BİR ŞEY AĞLAYACAĞIM"
Kız öyle bir yükselmişti ister istemez bende yükseldim. Neden? çünkü malım.
"EVET DORA. KİM BU KIZ?"
Çirkef kız ve Dora birden şaşkın şaşkın bana bakmışlardı. E tabi, yavrucaklar benden böyle bir tepki beklemiyorlar.
İyy yavrucaklar mı dedim? Yavrucak Dora olacaktı. Yoksa diğer çirkef bok yesindi."Ehehe öyle bir anda ortam gerilince ister istemez oldu ya. Siz devam edin bölmeyeyim ben kavgayı."
Dora bana bir kaç saniye boş boş bakıp kıza döndü.
Sen kim köpek acaba bana boş boş bakacan? Neyse bak yine gerildim.
Dora kıza bakıp konuşmaya başladı."Ne işin var burada Zeynep?"
"Ben seni özledim.""Ben özlemedim ama."
"Özledin ama bunun yanında söylemiyorsun dimi aşkım?"
Ne bana bu diye mi hitap etmişti bu? Bir de Dora'ya aşkım mı diyor bu salatalık turşusu?
Günah benden gitti valla ."SEN KİME BU DİYE HİTAP EDİYORSU LA? BİR DE GELMİŞ BİK BİK BİK KONUŞUYOR."
"AAA SEN KİMSİN BE! SANA MI SORACAĞIM KONUŞURKEN."
"EVET BANA SORACAKSIN KARA MAMBA."
"YA SEN KİME KARA MAMBA DİYORSUN! AYRICA BENİM KİM OLDUĞUMDAN HABERİN VAR MI SENİN? BİTİRİRİM SENİ!"
"AYH ÇIK KIRKTIM ÇIK PLASTİK DON KILIKLI SENİ!"
Kızın ilk önce yüzü kızardı. Sonra da gözleri dolu dolu olarak kapıdan çıktı.
Heh işte şöyle ne güzel renk geldi. Sürmüş suratına 10 kat fondöten anca kızarınca renk geliyor azcık suratına."Ee nerede kalmıştık? Buranın suflesi aşırı güzel oluyor.Ondan mı yesek? Ya da dur aç mısın? Pizza da söyleyebiliriz? İyi misin sen? Pişt Dora kime diyorum ben?"
İrkilerek bana baktı.
"Heh şey ne?"
"Diyorum ki su güzel mi?"
"Ne suyu ki? Susadın mı? dur garsonu çağırayım su söyleyelim."
"Doktorum senin beynin kısa devre yaptı galiba. Hani daldın gittin ya bakışlarınla onun için öyle dedim ben."
Siktir. Siktir. Siktir. Siktir.
Ben doktorum demeyecektim ya. Ağzıma tükürem ben.Dora'ya baktığımda yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı. E madem battık bok yoluna devam etmem lazım değil mi?
"Eheehh sen kızardın mı? Çok tatlı bir şey oldun sen. Agucuk bugucuk yerim seni."
Dora iyice kızarırken hızla masadan kalktı.
"Ee şey ben unuttum. Bugün yeğenim doğuracaktı. Ben gidiyim de bir amcama bakayım."
Ne olduğunu anlamadan kafeden çıkmıştı. Çok tatlı şerefsiz ya.
Ben de kafede iyice tıkınıp eve gittim. Ama aklım hala o Zeynep denen çirkefteydi bunu Dora'ya sorsam iyi olacak..................................................................
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄
Taa daaaaa ben geldim. Gidiyor da olabilirim. Karışık biraz. Bunu deyince aklıma ilişki durumu karışık geldi.
Öyle bir dizi vardı dimi?Neyse işte az önce Oğuzhan Uğur'un insta hikayelerine bakıyordum. Neden bilmiyorum ama adamı bayağı seviyorum.
Hxzhhshshshshssdh
Neyse oy ve yorumlar ellerinizden öper. Sizi seviyorum muaahh 💋🌵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Short StoryO köpek beni kovalarken, sadece köpekten kaçmak vardı aklımda. Nerden bilebilirdim bir köpek daha sonra benim için bu kadar değerli olabilir?