00.10

37 6 4
                                    

Helllü..🌈💜
Yorum yaptığınız zaman ne kadar sevindiğimden haberiniz var mı acaba 🤗
...................................................,..
Şuan durum hiç iç açıcı değildi. Ben oturmuş kısır yiyerek keyfime bakıyordum. Dora gergin şekilde yanımda oturuyordu. Doğa abla bizi dikizliyordu. Zeynep bize öldürücek gibi bakıyordu.(evet kızın adını öğrendim)  ve adını 10 dakika önce öğrendiğim Kamuran teyze (Zeynep'in annesi) sanki ben hamileyim demişim gibi bakıyordu.

Artık yavaştan konuşmam gerekiyordu galiba.

"Eee Zeynep'çim son gördüğümden bu yana zayıflamışsın galiba?"

Yüzü anında kibirli bir ifadeye bürünmüş ve evet demişti.

"Ya aslında bir baktım da. Sanki geçen yüzünde 10 kilo makyaj vardı şimdi bir kaç kilo makyajı eksik yaptığın için bana öyle gelmiş olabilir"

"Sen kendine baksana be! Dora'yı baştan çıkarmış pislik. Hem unutmadan hatırlatayım ben kızım ya hani istersem 1 ton makyaj yaparım. Ama sen erkeksin ve makyaj yapamazsın."

Salaklığı karşısında  hala tepkisiz bir şekilde ona bakarken laf soktuğunu zannedip cümlelerine devam etti.

"Aaa gerçi sen normal bir erkek değildin makyaj da yapıyorsundur sen"

Söyledikleri çok komik bir şeymiş gibi annesi ile gülmeye başlamışlardı.

"SENİ YOLARIM KIZIM BEN!"

Ciddi ciddi önümdeki masanın üstüne çıkıp kızın üstüne atlamıştım.

"SEN MAKYAJ YAPIYORSUN AMA GİT KENDİNE YÜZ ÇİZ ÇÜNKÜ YÜZSÜZSÜN KARA MAMBA"

Tepesine çıkıp saçlarını yolmaya başladığım zaman garip ığhhh diye sesler çıkartıyordu.

"IĞHH ANDAÇ MISIN ANAÇ MISIN NESİN BIRAK BENİ BE"

Şimdi tam anlamıyla bir birimize girmiş dalaşıyorduk.
Zeynep'in bir ara kolumu ısırması ile saçlarından ellerimi çekmek zorunda kalmıştım.

"HOŞT HOŞT ISIRMA LAN! HEY KİME DİYORUM ALLOOOO
KOPARDIN KOPARDIN BIRAKSANA"

Kız kolumu ısırmayı bıraktığı zaman bu sefer yüzüne ellerim ile tırmık atmaya başlamıştım. O da benim bacağıma tırnaklarını batırıyordu.

"Dora bana kuduz aşısı yapman lazım yeniden kuduz köpek ısırdı beni"

"Dora yaaaaağ sen ciddeen halağ bunla konuşmaya devam mıığ ediceksin? Bildiğin kadına şiddet uyguluyor buuuuğ"

"Sen sussana be! Sana uyguladığım şiddet türü olsa olsa hayvana şiddet olur. Eğitimsiz çomar seniii"

Bu sefer yetmezmiş gibi Dora ablanın tuttuğu Zeynep'in annesi lafa atlamıştı.

"Sen kimin kızına eğitimsiz çomar diyorsun beee?"

"Bilmem galiba senin kızındı bu çirkef"

Uzun uğraşların sonunda Dora herkesi ayırmış. Onları kapıdan göndermişti. Bir daha geri geleceklerini de sanmıyordum zaten.

Şimdi Dora bize ayıp oldu adlı nutuğunu çekerken biz Doğa abla ile kahkaha atarak gülüyorduk.

"HAHAHA SURATINI GÖRMEN LAZIMDI"

Saatler boyunca oturmuş şimdi de eve dönüyordum. Aslında gayet de eğlenceli vakit geçirmiştim. Eve gidince Dora ile mesajlaşmayı dört gözle bekliyordum.

############################
İnşallah ciddi ciddi okuyan yoktur. Çünkü ben ciddi ciddi yazmıyorum.
Muhtemelen daha sonra kafama eserse kaldırırım xbxhhzhzhzzh

DOKTOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin