Ben gelllddiiiimmm. Bahçede bir sürü kedim var. Üstteki de benim minnaklarımdan biri.
...............................................................
Sallana sallana Dora'nın evine doğru gidiyordum. Üstüme hafif sarımsı bir sweatshirt, altıma siyah bir eşofman ve beyaz spor ayakkabı giymiştim. Saçma bir şekilde kendimi mutlu hissediyordum. Gerçi herkesin düşündüğünün aksine duygularımı fazlaca yaşayan bir yapıya sahiptim.
Genelde üzülsem bile belli etmezdim. Ya da insanların bir derdi olduğu zaman onları dinlerdim ama kendi derdim olduğu zaman, derdimin ufak bir şey olduğunu düşünüp kimseye anlatmayıp içimde tutardım.Dora'nın attığı konuma geldiğim zaman evi incelemeye başladım. Müstakil, bahçeli bir evdi. Bahçesinde ufak bir oda gibi duran klube vardı. Şahsen ben de küçükken böyle bir yer istiyordum. Daha fazla ayakta beklemeyi bırakıp evin kapısına yaklaşmıştım.
Kapıyı çaldım ve bekleyeme başladım. Kapıyı çok tatlı Dora'ya benzeyen bir kadın açmıştı.- Buyur oğlum. Sen Dora'nın arkadaşı olmalısın, o da içeride hazırlanıyor.
+ Şey teşekkür ederim. Ben Andaç.
- Memnun oldum oğlum ben de Doğa.Doğa ablaya gülümseyerek yavaşça içeri geçtim. Bana Dora'nın odasını gösterip girebileceğimi söyleyip içeri gitmişti. Yani öyle olmasını umuyorum. Nedense Doğa ablanın yüzünde sinsi bir sırıtış vardı.
Bir anlık dalgınlıkla ve annesinin müsait olduğunu söylediği için pat diye odaya dalmıştım. Belinde havlu olan bir adet Dora ile şaşkın şaşkın birbirimize bakıyorduk.
Yandan gelen fotoğraf sesi ile aynı anda döndük. Doğa abla eline telefonunu almış çektiği fotoğrafa bakarak sırıtıyordu.
Dora'nın bağırması ile olduğum yerden sıçradım.
+Anne ne yapıyorsun!?- Oğluşum ship! ship! ship!
+ Anne ya çıkarmısın odamdan artık?
Doğa abla odadan sırıtarak çıkarken ben hala shipin ne demek olduğunu çözmeye çalışıyordum.
+Andaç çıksan mı yoksa yanında mı giyineyim?+ Ha şey... Evet evet çıkiyim ben dışarı giyin sen.
Biraz yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Gerçekten yakışıklıydı hafif belli olan kaslarına son kez bakarak dışarı çıktım.
Çok geçmeden odasından çıkan Dora ile hâlâ sırıtan Doğa ablaya son kez bakıp evden ayrıldık..................................................................
Ufak ufak hikayem okunmaya başladı galiba 😖 ama oy ve yorum sayısında artış yok.
Hayalet okuyucu olmazsanız mutlu olurum.
MUAAAHH 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Short StoryO köpek beni kovalarken, sadece köpekten kaçmak vardı aklımda. Nerden bilebilirdim bir köpek daha sonra benim için bu kadar değerli olabilir?