-Nanami szemszög-
Mikor felkeltem Katsuki már nem volt mellettem, még egy kicsit forgolódtam az ágyban mire sikerült felkelnem. Leballagtam a konyhába, de ott sem találtam ezért leültem a nappaliba, lehet csak mosdóban van vagy nem tudom. egy pár perc után meg is jött egy dobozzal a kezében.
-Nem vagyok az a konyha tündér ezért rendeltem pizzát-tovább sétált és lerakta a kezében lévő dobozt és leült az asztalhoz-na nem jössz?
Én is oda csoszogtam az asztalhoz, és helyet foglaltam Katsukival szemben. Kinyitotta a doboz tetejét majd kiszedett egy szelet pizzát és a kezembe nyomta. Megszagoltam az ételt megszokásból, mindig így állapítottam meg, hogy ehető-e amit meg akarok enni. Gyerek koromban, még az erdő előtt ettem pizzát, bár csak az izére emlékszem. Bele haraptam a háromszög alakú ételbe, és szinte egy íz orgazmuson estem át. Gyorsan benyomtam az egész szeletet, majd boci szemekkel néztem Bakugora hátha ad még. Ő csak nevetett, majd mondta, hogy annyit eszek amennyi jól esik. Olyan négy szelet után megteltem és elfeküdtem az asztalon. A fejemet a kezemre döntöttem és úgy figyeltem őt. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Engem utánozva az asztalra fekteti kezeit, majd fejét rá döntve engem kezd el szuggerálni.
-Mit leskelődsz? kérdezte egy félmosollyal a száján.
-Téged néztelek...-mondtam kicsit elfordítva a fejem.
Katsuki felegyenesedett majd bele kezdett a napi teendőink sorolásába.
-Tehát el kell mennünk és okmányokat csináltatni neked, hogy minden könnyen menjen a továbbiakban 18 évesnek mondunk, mivel a korod ismeretlen. Bármilyen nevet felvehetsz, addig találd ki. Utána elmegyünk a munka helyemre, mivel ma délutános vagyok és nem akarlak még egyedül hagyni. Így rendben lesz?
Én még mindig elvoltam feküdve azért csak felemeltem a fejem és kinyögtem egy rendbent.
-Katsuki, mit vegyek fel? így még sem mehetek nem?
-Megvannak még a tegnapi ruhák nem? Ma abba jössz aztán majd elmegyünk neked venni újakat így rendben lesz?
Bólogattam, majd felálltam és elmentem a fürdőbe fel öltözni, és elvégezni a reggeli mosdó ügyeket.
Miután végeztem elmentem a hálóba szólni Katsukinak, hogy mehet ő is. Amikor beléptem a szekrénybe keresett valamit, én addig helyet foglaltam az ágyon és csak bambultam ki az ablakon. Kicsivel később arra lettem figyelmes, hogy Bakugou a kezével legyez az arcom előtt. Rá emeltem tekintetem majd csak hümmögtem kérdő hangsúllyal. Ő a kezembe nyomott egy fekete pulcsit, majd mondta, hogy vegyem fel mert kint hideg lesz, elvileg régebbi darab ezért talán nem lesz olyan nagy.
Amíg elment átöltözni én felvettem a pulcsit, olyan illata volt mint neki, és igaza volt tényleg nem lógott rajtam úgy mint a pólója amiben aludtam. Katsuki hamar végzett és már indultunk is. Már bent ültünk amikor rá jöttem mi legyen a család nevem.-Katsuki figyelj-húztam meg a pulcsijának az ujját- tudom mi legyen a család nevem, én is Bakugou szeretnék lenni, lehet?
-Bakugou szemszög-
Tényleg megőrjít ez a lány, miért az én nevemet akarja? Egyenlőre mást kell neki kitalálnia.
-Majd később lehetsz te is Bakugou- közben rá tettem a fejére a kezem és össze borzoltam hosszú haját- de még nem, más nem ugrik be?
Kicsit gondolkozott majd végül mintha megvilágosodott volna. Olyan aranyos, hogy minden érzését le lehet olvasni az arcáról.
-Mirai(magyarul jövő), hogy mindig emlékezzek rá, a jövőben Bakugou leszek. Látszott rajta, hogy nagyon büszke az ötletére.
YOU ARE READING
Maradj még (Bakugou X Reader)
RomanceBakugou x reader Nanami egy olyan lány aki az erdőben kényszerült élni gyerek korától, majd egy probléma folytán Bakugo nyújt neki segítő kezet. Vajon hogyan folytatódik a történet? Ha tudni akarod olvass bele❤😊 **néhol +16, **káromkodás