Mikor vissza értünk,Katsuki már kint várt, segített bepakolni a cuccaimat az ő Audiába, majd elköszöntem Ochako-chantól, és már indultunk is haza. Út közben az új élményeimről beszéltem neki.
-És képzeld vettünk nekem cicás mamuszt majd megmutatom milyen aranyos, és vettünk Mangós fagyit, nem is tudtam, hogy ilyen finom a mangó, és az egyik eladó megdicsérte a hajam,uuu és tudtad, hogy bés a mellem?
-Ez kicsit több információ volt, mint amit fel tudok fogni-közben kicsit zavarba jött az utolsó információtól- de örülök, hogy jól szórakoztál.
Majd nem beszélt többet, csak én meséltem még neki egy két dolgot, de ő csak hümmögött, meg aházott. Hát igen, kicsit rám jött a beszélhetnék. Mire haza értünk elég fáradt lettem, ezért amíg Katsuki bepakolta a sok cuccom, én elmentem lezuhanyozni, a múltkori esetből tanulva inkább ezt a módszert választottam a tisztálkodáshoz. Mire kész lettem, addigra behordott minden cuccom Katsuki. Amíg elment fürödni gyorsan össze dobtam néhány meleg szendvicset, amit egy újságban láttam, hogy hogyan kell. Megvacsoráztunk, utána elpakoltunk, és elmentünk fogat mosni. Este ismét egymás mellett aludtunk, bár Bakugou valamiért vonakodott az ötlettől, de végül be adta a derekát. Nem tudtam elaludni ezért oda bújtam hozzá, és átöleltem. Utána hamar elnyomott az álom. Egy virágos réten ültem, a szellő finoman simogatta az arcom. Pont mint az erdei rét, leszakítottam egy virágot, azonban ezzel elkezdett minden kihalni, a színpompás rét egy kihalt elsárgult növényekből álló hely lett. Csak egy virág maradt meg, ami a kezemben volt, elindultam a kopár mezőn, majd megbotlottam,és elkezdtem zuhanni. Mikor kinyitottam a szemem, megint az ágyban voltam, még sötét volt, biztos hajnal van még. Mellettem nyugodtan aludt Katsuki. Egy ideig még hallgattam az egyenletes szuszogását, majd vissza aludtam. Késöbb Bakugou keltegetésére keltem fel ismét.-Naaanaamiii-nyújtotta el a nevem.
-mhmm, fent vagyok-válaszoltam félálomban.
-El akarsz jönni ma vidámparkba?-kérdezte és közben félre tűrt egy tincset az arcomból.
-Mi?-kérdeztem még mindig kicsit kómásan.
-Vidámparka nem akarsz jönni?-tette fel ismét a kérdést. Mikor sikerült felfognom a kérdést ugrottam volna ki az ágyból, de ehelyett teljes erőből lefejeltem őt. Mindketten fogtuk a fejünket egy kicsit, majd befejeztem az eddigi tervem, és ki ugrottam az ágyból.
-Menjünk! és már szaladtam is a fürdőbe megmosakodni. A ruháim még a nappaliban voltak, mert tegnap még nem pakoltam ki őket, gyorsan kikapkodtam azokat amiket fel akarok venni, és mentem is átöltözni a hálóba. Épp akkor lépett be Bakugou amikor a melltartóm össze csatolásával szórakoztam.
-Katsuki, segíts már becsatolni.
-Old meg magadnak- ezzel a mondattal ki is fordulta szobából és becsapta az ajtót.
-Bakugou szemszög-
Én nem hiszem el, hogy tudta ezt ilyen könnyen mondani, mintha nem is tekintene rám férfiként. És itt rá jöttem, ez így is van, kellett nekem gyerekként kezelni. Nem hiszem el, miért kell ilyen védtelennek lennie. Ha még pár másodpercet ott maradok, nem bekapcsoltam azt a melltartót. Gyorsan ittam egy pohár vizet, és egy kicsit megmostam az arcom. Csak támasztottam a mosdókagylót, és gondolkodtam, ha most hirtelen máshogy kezdek vele viselkedni lehet meg fog ijedni, de ha ilyen maradok mint most, sosem fog rám férfiként gondolni. Gondolataimból ő szabadított fel, Megkocogtattam a vállam majd aggódó tekintettel fúrta bele a szemét enyéimbe.
-Minden rendben?-közben folytatta a szugerálásom.
-Persze csak kicsit fáj a fejem-hazudtam neki, még sem mondhattam neki, hogy le kellett magam nyugtatnom nehogy letámadjalak.
sóhajtottam, majd kitoltam a fürdőből- minden rendben, össze szedem magam aztán indulhatunk is- azzal rá csuktam az ajtót.
Mire kijöttem Nanami a konyhában ügyködött valamit, megálltam tőle pár méterre és onnan figyeltem, lekváros szendvicseket csinált és közben dúdolgatott valamit. A dúdolás átváltott éneklésbe, neki dőltem a falnak, és úgy hallgattam tovább.hol a tenger véget ér,
ott majd kezünk egybe ér,
hol az égbe folyik a táj,
ott majd boldogság vár ránk....Mikor hátra fordult és eszre vette, hogy figyelem hirtelen abba hagyta, és kicsit zavarba jött. Még bedobálta a szendvicseket egy táskába majd elindult felém.
-Mehetünk?-tette fel végül a kérdést. Bólintottam majd elindultam kifelé.
-Hol tanultad azt a dalt?-közben már az ajtót zártam be.
-Sehol, én találtam ki.-válaszolta, és közben már az autónál várta, hogy beszállhasson. Kinyitottam, és már bent is ült az anyósülésen.
-És kiről szól?-faggadtam tovább.
-Hát nem is tudom, csak úgy jött, de hagyjuk inkább-közben a hajával játszott és nézelődött ki az ablakon.
Fél órán belül ott is voltunk, Nanami nagy szemekkel figyelte az óriási játékokat míg én parkolót kerestem. Hamar találtunk is, aztán elmentünk kiváltani a parkolójegyet. A pénztárnál 15 perc alatt sorra is kerültünk majd mentünk is a játékok tengerébe.
-Nanami szemszög-
Miután beértünk, egy nagy körhintát néztem ki elsődleges célunknak, Kicsit szédültem rajta de nagyon élveztem, utána játszottunk még lövöldözős játékkal, nekem nem ment de Bakugou kilőtt egy Katonai sisakot amit végül én kaptam meg, bár kicsit nagy volt de nagyon tetszett. Vettünk vatta cukrot és nagyon finom volt, de teljesen össze ragadtak tőle az ujjaim. Mikor elkezdtem róla lenyalni Bakugou megint mérges lett és elrángatott a mosdóba kezet mosni. Még egy csomó játékra felültünk és végül az óriás keréken kötöttünk ki. Imádom a magas helyeket ezért nagyon élveztem, felülről mindent be lehetett látni. Végig mutogattam Katsukinak, hogy hol voltunk, ő meg csak bólogatott és nézett kifelé. Mivel elfelejtettünk reggelizni, ott "reggeliebédeltünk", még jó, hogy raktam el szendvicseket. Utána elmentünk valami rém házba, de egyáltalán nem volt ijesztő, a napot egy hullámvasutazással zártunk, amin eléggé rosszul lettem, de szerencsére hamar jobban lettem. Még sosem voltam vidámparkban így nagyon élveztem ezt a napot. Este hamar elaludtam ismét Katsuki mellett, de nem engedte, hogy hozzá bújjak. Lehet meg bántottan valamivel, remélem nem így van, majd holnap megkérdzem. Azzal el is nyomott az álom, a másnapot csak pihenéssel és unatkozással töltöttük, megnéztünk valami unalmas filmet is, azonban Bakugou nem válaszolt a kérdésemre, csak lerázott annyival, hogy melege volt. De biztos vagyok benne, hogy van valami baja.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maradj még (Bakugou X Reader)
RomantizmBakugou x reader Nanami egy olyan lány aki az erdőben kényszerült élni gyerek korától, majd egy probléma folytán Bakugo nyújt neki segítő kezet. Vajon hogyan folytatódik a történet? Ha tudni akarod olvass bele❤😊 **néhol +16, **káromkodás