"E Evet maalesef annemler sözde beni korumak için bunca yıl saklamis..."dedim ağlayarak...
"Yanına gelmemi ister misin?"diye sordu...
"H hayır gerek yok yalnız kalsam daha iyi olacak"
"Bak Dolunay bu gerçekten de kötü bir olay ve seni anlıyorum...Ama Beni istemiyorsan bile Güneş kalsa..."dedi endişeyle...
"Onur neden beni bu kadar onemsiyorsun ki!?"diye sordum Salak Dolunay çünkü çocuk seni seviyor!!!
"Sana aşığım ve kendine zarar vermenden korkuyorum anladın mı?!"dedi bağırarak...
Dedikleri her ne kadar gulumsememi saglasada Kendime zarar vereceğini neden düşünürdü ki?
"Onur ben Aptal değilim!Herşeyin farkındayım..."dedim sinirle...
"Güzelim ben sana aptalsın demedim benim yaşadıklarımı senin de yaşamanı istemiyorum..."dedi buruk bir sesle...
"Onur biliyorum çok teşekkürler sen dünyanın en iyi Arkadaşısin ama biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var..."
Onur bozulmuş ve üzgün sesiyle...
"Arkadas?"
Yemin ederim Safsın Dolunay Saf!!!Çocuk sana "Güzelim"diye hitap ediyor sen hala"Onor boz orkodosoz!"
"Şey yani...Herneyse dediğim gibi işte!"dedim sertçe...
"Peki"dedi sinirle
"Gör-"Telefonu yüzüme kapattı hakliydi aslında...
Defalarca beynimde tekrarladım...
Sen o mafya kılıklı adamın kızı değilsin Dolunay!!
Bu yalan her ne kadar evlatlık olsanda sen o adamın kızı değilsin!!!
Ve Aslada olmayacaksın!!!Ağlamak iyi gelmişti...
Böyle davranarak hem kendime hem de cevremdekileri uzuyordum!!
Yatağa kendimi attım ve gözlerimi tavana diktim...
Bugün Onur'a gerçekten kaba davrandım oysaki o benim iyiliğini düşünüyordu!Benim yaptığıma bak"Onor bon yolnoz kolmok ostoyorom!"Aferin!
Bir tarafim"Onur sana aşığım!!"diye bağırıyor...
Bir tarafım"Onur senle sadece arkadaşız!"diye bağırıyor...Onura aşık mıydım?
Hislerimden hicbir şekilde emi degildim!
Onur konusu biraz bekleyebilirdi ama annemlere gerçekten de kaba davrandım aşağı inip onlardan af dilemeye karar verdim...
Aşağı indiğimde annem ağlamaktan kızaran gözleriyle bana sarılmak istermiscesine bakıyor,Babamda ağlayacak gibi ama güçlü durmaya çalışıyordu..."Anne Baba ben özür dilerim sanırım biraz kaba davrandım!"dedim utanarak...
Babam söze atladı...
"Kızım sende haklısın sana bu zamana kadar söylemeliydik..."
Annem bir anda babamın sözünü kesti...
"Ama korktuk seni gerçek ailenden korumak istedik senin aklını karıştırmak istemedik kızım!"
"Önemli değil anne ve baba eğer gerçek anne babam her kimse umrumda değil ve Aslada olmayacak benim anne ve babam sizsiniz ve bu asla degismez!"
Hepimiz sarıldık rahatlamıştım degismeyecekti...
Gerçek anne babam her kimse onlar umrumda değildi...
Benim anne babam beni büyüten kişiler bana sevgi gosteren kişiler...
Beni bırakıp gidenler degil.....
..
..
..
..
2 Hafta Sonra;Artik hayatım normala dönüşmeye başladı...
Güneş en iyi arkadaşım...
Eğer o olmasaydı bu 2 haftayı atlatamayacktim sanırım...Onura gelecek olursak ister inanın ister inanmayın beni 2 haftadır aramadı...
Gerçekten de bencil davranmıştım...
O beni düşünüyordu sevdiği kızı!
Bense ona çocukça davranıyordum...
Artık hislerimden emin olmuştum ONUR'U SEVİYORDUM!!!Bugün onun evine gidip özür dileyecektim...
Evine vardığımda zili çaldım!
Ve zili güzel sarışın bir kız açtı..."Kime baktın?"dedi sinirle...
"Şey ben Onur'a bakmıştım da evde mi?!"
"Onur hayatım gel bir kız seni soruyor!!"
Ne!!!HAYATİM Mİ!?ALLAHİM NOLUR RUYA OLSUN LÜTFEN....
"EFENDİM HAYATİM!"
Onur beni görünce duraksadı yüzüme pişman bir şekilde bakıyordu...
Olay belliydi!Ben Onur'a onu sevdiğimi soylemeye geliyorum... Beyefendi 2 haftada sevgili yapmis!!!
Birşey demeden çekip gittim Onur arkamdan gelmiş ve kolumu tuttu...
TABİ ZAVALLİ MİNİK BEBEK DOLUNAY YİNE AĞLIYOR!SİNİRLENDİGİMDE AGLAMAMDAN NEFRET EDİYORUM!
"Bıraksana beni"diye bağırdım sinirle...
"Dolunay lütfen sandığın gibi değil..."diye yalvarıyordu...
"Ne sandığım gibi değil Onur ne?!Ben 2 haftadır ne haldeyim biliyor musun?Ara diye bekledim seni defalarca aradım seni kırdığım için o kadar sucladim ki kendimi...
Ben bugün sana "Seni seviyorum!"diyecektim ilk defa birine...
Ben bana üzüldüğünü zannederken sen burda sevgilinlesin!"Onur bana bakarak bı anda beni öptü!!
...
...
...
...
...
Not:Sizce nolacak?Siz Dolunayın yerinde olsanız ne yapardınız:)
Hadi yorumlara:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°☾~AY IŞIĞI~☾°
Romance~Bazı insanlar vardır hayatınız bir gece kadar kararmışken bir anda ortaya çıkan karanlığınizi aydınlatan...Onsuzken kimsesiz sanki içinizden bir parça kopmuş gibi hissettiren bir insan... Her ne olursa olsun koşulsuzca yanınızda olan... Sizi sonsuz...