Szervusztok, olvasók. Nem tudom, volt e valaha ilyesmi, de most én elkezdem. Viszont szükség lesz rátok is!
Az alap ötlet, hogy ugyanúgy, ahogy a "Miraculous - Talán..." könyvemben kis sztorik vannak, itt is rövid történetek lennének.
DE !
Ez alkalommal, megkérnélek TITEKET, hogy ha kedvetek támad, küldjetek be SAJÁT SZUPERHŐST! Én pedig, legjobb tudomásom szerint fogok vele történetet írni.
AZ EGÉSZ DOLOG INGYENES!
Szabályok:
- Már létező szuperhőst nem lehet, vagy olyat, aminek a képessége a 3. Évad végéig kiderül
- Ugyanakkor változatok lehetnek, például; Majom van, de más fajta majmot/makit más képességgel lehet (ugyanakkor pl.: Harlequinn katicát nem)
- A karakter névét lehetőség szerint magyarul küldjétek (vagy én fordítom le)
- Írjatok róla minél több infót, hogy könnyebben tudjak vele bánni
- Ha akartok, lehet mind Talizmán hordozó, mind Akuma- Minden karakter 18 év alatt lesz (tehát limitált a képessége)
- A történet elejére odaírom a beküldő nevét (tehát írjatok nevet, vagy a felhasználó név lesz ott)
- Nem feltétlenül beküldés szerintem írom meg a sztorit, de igyekszem betartani valami sorrend szerűségetSzóval, ha van kedved, itt wattpadon írj rám vele, vagy kérj személyes elérhetőséget (kérlek, a sztorihoz kommentként karaktert ne írjatok)
Jó olvasást, számítok rátok! 😁
YOU ARE READING
Miraculous - Hőspalánták
RandomKíváncsi vagy, kik lesznek Macska és Katica új társai a harcok során? Derítsük ki együtt!