A történet új karakterének ötlete Anakin27 -től jött, köszönöm a hosszú háttérsztorit, ami a történet vázát is adta 😊
***
Marinette:
Miután kifizettem a vajas popcornt, annak teljes tartalmát egyetlen mozdulattal sikerült a mögöttem álló srácra öntenem.
- Jajj, bocsi, ne haragudj.... Add... Adrien?!
- Teljes kukoricás valómban! -nevetett a fiú, és arany tincsei közül kikapott egy hasonló színű popcorndarabot- Hmm.. ez egész jó. Kettőt leggyen szíves! -fordult az eladóhoz.- És, mi járatban erre? - kérdezte Adrien, miközben az imént kért papírzacskók közül egyiket átnyújtotta. Tőlem kérdezte...!
- Megnézem a bohócot. Mármint nem úgy...... Nem te vagy a bohóc, igaz téged is megnéznélek..... Mármint látlak, mert ugye, hogy ne látnálak. Mármint egyik vásárlónk itt dolgozik, ő adott jegyet -szerencsétlenkedtem ki magamból.
- Hát, jó szórakozást -mosolygott Adrien. Rám mosolygott!
- Köszi, és csöves kukorica..... Vagyis cső, és köszi a kukoricát!***
Gabriel:
- Mi volt ez, fiam? Kivel beszéltél? -szegeztem a kérdést a visszaérkező suhancnak.
- Marinettel találkoztam. Az egyik osztálytársnőm.
- Rendben, úgy más -dőltem hátra a székben.- Ha az ott vajas kukorica -akasztottam meg fiam mozdulatát szavammal- akkor add oda Nathalienak. Majd ő megmondja, mennyit ehetsz belőle.
Fő modellem kelletlenül nyújtotta asszisztensemnek a zacskót, de nem érdekelt. Ha továbbra is címlapon akarom tudni, nem kapathatom el. Végignéztem a műsorújságot hogy vajon valóban profikat fogunk látni, vagy egy rakat majom próbálja majd meg eladni magát produkciónak.- Nem.... Ez nem lehet -suttogtam Thomas Riff nevére meredve.
***
A mezőn találkoztam az eladóval, hogy személyesen vegyem át a pillangókat, melyből mára mérhetetlen Akuma seregem lett. Rosszul fabrikált ruhát viseltem, hogy a közelben táborozó cirkuszosok közül valónak higyjenek, és ne is sejtsék, valójában értek a divathoz.
Hazafelé indultam, de erőm megállásra késztetett; a cirkusz irányából egy módfelett erős, negatív érzelmet észleltem.
🦋 - Norró, Sötét szárnyat fel! 🦋
-mondtam ki először a varázsszavakat. Lila fény villant, és egy pillanatra elszédültem, ugyanis egy fejjel magasabbra nőttem a talizmánnak köszönhetően.
Mikor émelygésem leküzdöttem, a dobozból kivettem az egyik pillangót, tenyerembe zártam, majd a már éjjfekete állatot szabadon engedtem. Hiba volt, ugyanis az a szárnyas féreg képtelen volt akaratom szerinti irányba repülni, jobbra-ballra lengett, míg el nem tünt a sátor ponyvái között. Kicsivel később fájdalmas ordítást és a tömeg moraját hozta felém a szél.
Visszavedlettem rút gönceimbe és elhagytam a helyszínt.
***
- Nathalie, vigyázz Adrienre! -kértem titkárnőm- Ki kell mennem.... Levegőzni. Adrien, Nathalie mellett maradsz! Nem kérdés volt. Mindjárt jövök.
***
Marinette:
Gyanús, lila fényt láttam villanni. Velem együtt sokan a produkció részének tarthatták, ám mikor a ponyván egy nyurga alak árnya jelent meg, számomra bizonyos lett, hogy cselekednem kell.
- Anyu, kimegyek, nagyon fülledt a levegő. Mindjárt jövök.
- Rendben, kicsim. Viszont mindjárt Zaque következik, le ne maradj -jött a sötétből a suttogás.Szétlebbentettem a ponyvákat.
🐞 -Tikki, Pöttyöket fel! 🐞
Szerelésem rám olvadt és jojómat oldalamon éreztem, akcióra készen.
- Megálsz, gazfic.... -kezdtem a szokásos mondatot, amikor megláttam, kivel állok szemben. A kerekeken álló tigrisketrec tetejéről ugyanis Halálfej méregetett.- Szervusz.... Katicabogár -modoroskodott kelletlenül ellenlábasom- kérlek, kímélj meg a hősködésedtől, és add át a talizmánodat!
- Azt ugyan lesheted! -jelentettem ki dacosan, de ugyanakkor azt kívántam, bár egy másik maszkos fiú is itt lenne velem... Fekete szerelésben.
Hátam mögül fény villant, mire nagyot lélegeztem.
- Macska, készülj, ez nem akuma hanem Halálf....
- NEM! -üvöltött fel a gonosztevő. A lába alatt lévő ketrecet feldöntve ugrott a földre, és teljes erejével futva eltünt a közeli erdő fái között.- Macska, mi volt ez? -fordultam hátra. A fekete férfi sziluett csendesen felém fordította égszín tekintetét, lendületet vett, és köpenyét kifeszítve elsiklott a fejem felett, a pillangó után.
Tudtam, ha választ akarok kapni, nincs más választásom, úgyhogy követtem őket.
***
Thomas:
Azon az estén nem tudtam aludni.
A legelső alkalmam volt közönség előtt, de én elszurtam... Gyermekkori barátom arcán jópár centis sebet ejtettem, és mindezt egy nyomorult pillangó miatt....csak.... Aghhh...! Rászállt a késre, mintha tudta volna, hogy ezzel megzavar, és... Valaki... suttogott. Fogalmam sincs, mit... Csak elnehezült a kezem, és az oly sokszor gyakorolt mozdulat célt tévesztett....
Pár héttel később a barátomat kicsapták a cirkusztól, mondván, hogy direkt mozdult, csak hogy bajba keverjen engem. Szegény, újfent csavargó lett, akárcsak azt megelőzően... Hogy én hogy kerültem el a büntetést, nem tudom, de azt hiszem, a porondmester személyét és édesapám kilétét övező örökös relytéjnek köze lehet hozzá.
Kicsivel ezek után furcsa álmot láttam; apró voltam, és tudtam repülni. De nem élvezhettem a szabadságot, mivel egy pillangó és egy páva folyamatosan üldözött, hogy megegyen. Ám mielőtt bármelyik elkaphatott volna, egy ezüst színű madár csapott le rám, karmaival teljesen körbezárva engem. Majd a karmok kalitka rácsaivá olvadtak, meyből nem tudtam kitörni, bárhogy akartam. Sikertelen próbálkozásaimtól elfáradva nekidőltem a jéghideg fémnek, de ugyanazzal a mozdulattal el is löktem magam; a mellkasomba egy apró késhegy fúródott.
Rémülten felébredtem. Ekkor az álmomban látott fémdarab pottyant mellemről az ölembe. És mikor körbenéztem jobban a szobában, hogy megértsem, mi történhetett, egy pillangó ruhás úr távozó alakját láttam az ablakomban.
ESTÁS LEYENDO
Miraculous - Hőspalánták
De TodoKíváncsi vagy, kik lesznek Macska és Katica új társai a harcok során? Derítsük ki együtt!