Intro

2.2K 43 4
                                    

လေ​ပြေ - ကိုယ်ချစ်ရတဲ့သူက ကိုယ့်ကို ဆယ်ကြိမ်ဆယ်ခါမှာ ကိုးကြိမ်ကိုးခါ နာကျင်ရ​အောင်လုပ်ခဲ့​ပေမယ့် သူတစ်ကြိမ်တစ်ခါသာကြင်နာပြရုံနဲ့တင်..နာကျင်ခံစားခဲ့ရတာ​တွေကို အလိုလို​မေ့ပစ်နိုင်တယ်တဲ့.......

ညှို့ - အခုချိန်မှာ သူဘယ်လိုပဲခံစားရပါ​စေ..ငါဂရုမစိုက်ဘူး..အချိန်တန်ရင်​တော့ သူ့အနားမှာ ငါရှိ​နေ​ပေးမှာပဲ​လေ..ဒါကိုသူနားလည်ထားသင့်တယ်....

ရှင်မင်း - ကိုယ် သူ့ကိုစချစ်မိပြီဆိုကတည်းက သူဘယ်သူ့ကိုပဲချစ်​နေပါ​စေ ကိုယ်ဂရုမစိုက်ဘူး..ကိုယ် သူ့ကိုချစ်​နေခွင့်ရရင်ကိုဘ၀ကြီးတစ်ခုလုံးကအဆင်​ပြေ​နေပါပြီ....

(Intro​လေးပါ​နော်)
(ဖြစ်ရပ်မှန်​လေးပါ....သူတို့သုံး​ယောက်ရဲ့သုံးပွင့်ဆိုင်ဇာတ်လမ်း​လေးက ဘယ်လိုအ​ပြောင်းအလဲ​​လေး​တွေဖြစ်လာမလဲသိချင်ရင် အပိုင်းသစ်​လေး​တွေကို​စောင့်​မျှော်​ပေးပါအုံး​နော်💕💕)
အပိုင်း (၁)​​မျှော် ​​💕💕

Zawgyi

ေလ​ေျပ - ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့သူက ကိုယ့္ကို ဆယ္ႀကိမ္ဆယ္ခါမွာ ကိုးႀကိမ္ကိုးခါ နာက်င္ရ​ေအာင္လုပ္ခဲ့​ေပမယ့္ သူတစ္ႀကိမ္တစ္ခါသာၾကင္နာျပ႐ုံနဲ႔တင္..နာက်င္ခံစားခဲ့ရတာ​ေတြကို အလိုလို​ေမ့ပစ္ႏိုင္တယ္တဲ့.......

ညိႇဳ႕ - အခုခ်ိန္မွာ သူဘယ္လိုပဲခံစားရပါ​ေစ..ငါဂ႐ုမစိုက္ဘူး..အခ်ိန္တန္ရင္​ေတာ့ သူ႕အနားမွာ ငါ႐ွိ​ေန​ေပးမွာပဲ​ေလ..ဒါကိုသူနားလည္ထားသင့္တယ္....

႐ွင္မင္း - ကိုယ္ သူ႕ကိုစခ်စ္မိၿပီဆိုကတည္းက သူဘယ္သူ႕ကိုပဲခ်စ္​ေနပါ​ေစ ကိုယ္ဂ႐ုမစိုက္ဘူး..ကိုယ္ သူ႕ကိုခ်စ္​ေနခြင့္ရရင္ကိုဘ၀ႀကီးတစ္ခုလုံးကအဆင္​ေျပ​ေနပါၿပီ....

(Intro​ေလးပါ​ေနာ္)
(ျဖစ္ရပ္မွန္​ေလးပါ....သူတို႔သုံး​ေယာက္ရဲ႕သုံးပြင့္ဆိုင္ဇာတ္လမ္း​ေလးက ဘယ္လိုအ​ေျပာင္းအလဲ​​ေလး​ေတြျဖစ္လာမလဲသိခ်င္ရင္ အပိုင္းသစ္​ေလး​ေတြကို​ေစာင့္​ေမွ်ာ္​ေပးပါအုံး​ေနာ္💕💕)
အပိုင္း (၁)​​ေမွ်ာ္ ​​💕💕

To Tear BetweenWhere stories live. Discover now