အပိုင်း ( ၁ )

1K 33 2
                                    

Unicode

"Hello ..ညီ​မလေး​​ရေ..Mydayမှာ တင်ထားတဲ့ ပန်း​လေးက ဘာပန်း​လေးလဲဟင်.."
"​နေကြာပန်းပါရှင်"
"ဟုတ်လား..​နေကြာနဲ့သိပ်မတူဘူး​နော်"
"ညီမရိုက်လိုက်တာ အဆင်မ​ပြေဖြစ်သွားလို့ ပန်းက ဘာပန်းမှန်းမသိ​တော့တာထင်တယ်"
"မဟုတ်ပါဘူး ညီမ​လေးရဲ့..လှပါတယ် ..ရိုက်ထားတာ.."
"၀ိုး..တကယ်လား."
"အင်း..မမကြည့်မိ​တော့ ​နေကြာနဲ့တူပြီး အထဲက ၀တ်ဆံမဲမဲ​လေး​တွေမ​တွေ့မိလို့​လေ..အဲ့ဒါ​ကြောင့်​မေးကြည့်တာ"
"အင်း ဟုတ်တယ် မမရဲ့..ညီမ​​လေးတို့အိမ်မှာဟို​နေ့ထဲက ပွင့်​နေတာ​လေ..အဲ့ဒါ အခုညမှ ဓါတ်ပုံရိုက်ချင်စိတ်​ပေါ်လာလို့ ခြံထဲဆင်းရိုက်ပြီး Mydayမှာတင်လိုက်တာ."
"​​နေကြာကို အိမ်မှာစိုက်ထားတာလား"
"ဟုတ်တယ်မမရဲ့..ညီမက ​နေကြာအရမ်းကြိုက်တာ..အဲ့ဒါ​မေ​မေ့ကို​ပြောလွန်းလို့ ​မေ​မေက သူများဆီကမျိုး​တောင်းပြီး အိမ်မှာပျိုးထားတာ​လေ"
"ဟုတ်လား...​တော်​တော်များများကအိမ်မှာ​နေကြာသိပ်မစိုက်ကြဘူး​လေ​နော်..အိမ်မှာအလှစိုက်တဲ့သူရှားတယ်"
"အင်း..ညီမက ​နေကြာဆိုအရမ်းကြိုက်..အခန်းထဲမှာလဲ ​နေကြာပန်းပုံ​တွေနဲ့အလှဆင်ထားတာ...မမကို ပုံပို့​ပေးမယ်"
"Wow..အရမ်းမိုက်တယ်​နော်...တစ်ခန်းလုံး​နေကြာပန်းပုံ​တွေအပြည့်ပဲ..အိပ်ရာခင်း​လေးက ​နေကြာပန်းခင်းပုံ​လေးနဲ့အရမ်းလှတာပဲ"
"ဟီး..​နေကြာ crazyတစ်​ယောက်ပါ..အ​လေ့ကျ​ပေါက်​နေတဲ့​နေကြာ​သေး​သေး​လေး​တွေဆိုအရမ်းကြ်ုက်"
"မမက ​နေကြာအပွင့်ကြီး​တွေကိုကြိုက်တယ်..တစ်ပွင့်တည်းကိုပဲကြိုက်တာ"
"လူ​တွေက​လေ ​အ​လေ့ကျ​ပေါက်​နေတဲ့​နေကြာပွင့်​လေး​တွေကိုတန်ဖိုးမထားကြဘူး...အရမ်း​ပေါများ​နေလို့​လေ..အခုနဲနဲရှားလာ​တော့မှသာ ​နေကြာ.​နေကြာနဲ့ဖြစ်​နေတာ"
"အင်း..ဒီလိုပါပဲ..ညီမ​လေးရဲ့ ..လူ​တွေကအရမ်း​ပေါများလွန်း​နေရင် တန်ဖိုးမထားတတ်ကြဘူး..ရှားပါးသွား​တော့မှသာ အဖိုးတန်ပစ္စည်းအဖြစ်နဲ့ပြတိုက်ထဲထည့် ​သောခတ်ပြီးသိမ်းထားချင်ကြတာ"
"​အင်း..အဲ့ဒါ​တော့အမှန်ပဲမမ​ရေ...ပစ္စည်းတင်မဟူတ်ဘူး..လူ​တွေကိုလဲ အဲ့လိုပဲ"
"အင်း ဟုတ်တယ်..အချစ်​ရေးကို ခံစားကြတဲ့သက်ရှိလူ​တွေကိုလဲအဲ့လိုပဲ..အချစ်​တွေအကြင်နာ​တွေ​ပေါများ ဂရုစိုက်လွန်းပီး နားလည်အနစ်နာခံချစ်​ပေး​တဲ့သူ​တွေကိုဆို တန်ဖိုးမထားဘဲပစ်ချခံရတာ​တွေချည်းပဲ...သူတို့ကို ပစ်ပစ်ခါဆက်ဆံ သူတို့အနားမရှိနိုင်​တော့မယ့်သူကိုမှ ချစ်ချင်တန်ဖိုးထားချင်လာကြတာ..သဘာ၀လို​တောင်ဖြစ်​နေပီ..အနားရှိ​နေတုန်းတန်ဖိုးမထားဘဲ..မရှိ​တော့မှ ချစ်လှပါပီ..လွမ်းပါပီ..ပြန်လာခဲ့ပါ​တော့ ဆိုပြီးသည်းသည်းလှုပ်​နေကြတာ...တန်ဖိုးထားတတ်တဲ့သူလက်ထဲမှာဆိုရင်​တော့ ၁၅၀၀တန် ကတ္ထီပါဖိနပ်​လေးကို​တောင် သိန်းသန်း​​ပေါင်းများစွာတန်တဲ့ အဖိုးတန် စိန်စီဖိနပ်​လေးအဖြစ်နဲ့ တယုတယသိမ်းဆည်းထားမှာပဲ..အဲ..ဒါ​ပေမဲ့​နော် တန်ဖိုးမထားတတ်တဲ့သူရဲ့လက်ထဲမှာ​တော့ အရာရာတိုင်းကတန်ဖိုးမဲ့​နေမှာပဲ..."
"ဟာ...မမက စာ​ရေးတဲ့သူလို့ကို မ​ပြောရဘူး​နော်..စာသား​တွေကအလန်းပဲ..မမရဲ့စကား​တွေနဲ့တင် ညီမ​လေးရဲ့အရင်ကအ​ကြောင်း​တွေကို​တောင်ပြန်မြင်​ယောင်သွားတယ်"
"မမက ဖြစ်​နေတာ​တွေကို​ပြောပြတာပါညီမ​လေးရဲ့"
"အင်း..မမ​ရေးထားတဲ့ ၀တ္ထုတို​လေးကို​လေ အရမ်းကြိုက်တယ်သိလား..တကယ်ပဲရင်ထဲမှာ နင့်၀င်ခံစားမိတယ်"
"ဟုတ်လား..​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်​နော်..မမက​လေ ၀တ္ထု​တွေလဲ မဖတ်ဖူးသလိူ ၀တ္ထုလဲတစ်ခါမှမ​ရေးဖူးဘူး..အဲ့ဒါ​လေးက မမပထမဆူံး​ရေးဖူးတာ..GL fiction​လေးဆို​တော့ မမနဲ့စိမ်း​နေတာ​ကြောင့် ​ကြောက်​နေမိခဲ့တာ.."
"ဘာမှမ​ကြောက်နဲ့ မမ..​ရေးသာ​ရေး..မမ​ရေးတာတကယ်​ကောင်းတယ်...သဘာ၀လဲကျတယ်..."
"ထပ်ပြီး ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ရှင်"
"ညီမ​လေးက lesbianတစ်​ယောက်ပါ..မိန်းက​လေးချင်းတွဲ​နေတာ​လေ..အဲ့​တော့ Glဇာတ်လမ်း​လေး​​တွေဖတ်ရတာ သ​ဘောကျတယ်.."
"အင်း.ညီမ​လေး မမကို facebookမှာလာအပ်ထဲက...ညီမတို့အတွဲကို မမ facebookမှာ သတိထားမိတယ်"
"အင်း..ဟုတ်တယ်မမ..ညီမတို့တွဲ​နေတာကြာပါပီ...​ပျော်စရာ​တွေ​​ရော စိတ်ညစ်စရာ​တွေ ၀မ်းနည်းစရာ​တွေ အပြစ်တင်ရှုံချခံရတာ​တွေ​ရော အများကြီးပဲ ကြုံခဲ့ရဖူးတယ်..ညီမ​လေးတို့က LGBTQထဲက တစ်​ယောက်ဖြစ်​နေလို့​လေ..ညီမတို့​နေတဲ့ပတ်၀န်းကျင်ကလဲသိပ်ပြီးလက်မခံချင်ကြဘူး..တစ်ခါတစ်​လေ ညီမတို့ကအပြစ်ရှိတဲ့သူ​တွေ လူ​တွေကျင့်၀တ်နဲ့မညီတဲ့သူ​တွေလို့​တောင်ခံစားရတယ်"
"အဲ့လိုမျိုး ဘယ်​တော့မှမခံစားမိပါ​စေနဲ့ညီမ​လေး.LGBTQဆိုတာ​လေ လူ​တွေထဲက လူ့အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုပါပဲ...အားလုံးက အချစ်နဲ့ခံစားချက်ချင်းထပ်တူကျ​နေတဲ့သူ​တွေချည်းပဲ..LGBQဖြစ်​နေလို့လဲ ဘာမှအားငယ်​နေစရာမလိုဘူး..ကိုယ့်ကိုကိုယ်အပြစ်ရှိသလိုခံစား​နေစရာလဲမလိုဘူး..သူများအတင်း​ပြော သူများဘ၀ကို၀င်စွက်ဖက်​ပီး အပြစ်တင်ကဲ့ရဲ့​နေကြတဲ့သူ​တွေကသာ လူ့ကျင့်၀တ်နဲ့မကိုက်ညီတဲ့သူ​တွေပဲ..ညီမ​လေးမှတ်ထားရမှာက ညီမ​လေးက အချစ်အတွက်Gender ​တွေဘာ​တွေကိုမကြည့်ဘဲ အချစ်ကို ချစ်တတ်တဲ့နှလုံးသားနဲ့လူသား​တွေထဲကလူသားတစ်​ယောက်ကိုချစ်ဖို့​ရွေးချယ်ခဲ့တာ....ညီမ​ရွေးချယ်မှုကို သ​ဘောကျလက်ခံပြီး​ပျော်ရွှင်ရရင် ညီမ​ရဲ့ ရွေးချယ်မှုက မှန်ကန်တာပဲ..အဓိက က ကိုယ့်ကိုကိုယ်​ကောင်း​​သောလက်ခံခြင်းနဲ့လက်ခံပြီး ကိုယ့်ရဲ့​ရွေးချယ်မှုက တစ်ခြားသူ​တွေကိုမထိခိုက်​စေဘဲ ကိုယ့်အတွက်မှန်ကန်​နေရင်ရပီ"
"မမရဲ့ စကား​တွေက အားရှိလိုက်တာ..မမ စာများများ​ရေး​နော်..ညီမ​လေးအမြဲအား​ပေး​နေမယ်..ဇာတ်​လေးအသစ်​လေးဘယ်​တော့​ရေးမလဲ..မမ"
"ဇာတ်လမ်း​လေး တစ်ခု​တော့စဥ်းစားထားတာရှိတယ်..​ရေး​​တော့မ​ရေးဖြစ်​သေးဘူး"
"ဟုတ်လား..မမ.. lesbianတ​ယောက်နဲ့ဆိုင်တဲ့အကြမ်းဖျင်း​လေး​​တွေကုန်ကြမ်း​​လေး​တွေသိချင်ရင်ညီမ​လေးကို ​မေးလို့ရတယ်​နော်မမ..ညီမသိသ​လောက်​ပြောပြ​ပေးမယ်....ညီမ​လေးရဲ့ ကိုယ်​တွေ့​တွေရှိတယ်"
"ဟုတ်ပါပီရှင်"
"နား​ထောင်​နေရင်း ငိုပါငိုသွားနိုင်တယ်​နော်..မင်းသမီးက​တော့ ​ဟောဒီကညီမ​လေး ကွျန်မ​ပေါ့ရှင်..."
"ဖြစ်ရပ်မှန်ရင်တွင်းဖြစ်​လေး​တွေ​ပေါ့​လေ"
"အင်း​ပေါ့...မမသာ ​ရေး​ပေးမယ်ဆိုရင် အရမ်းကို​ကျေးဇူးတင်မိမှာ"
"တကယ်​ရေးခွင့်ရှိမလား..."
"တကယ်ပါ မမရဲ့..အမှတ်တရ​လေးတစ်ခုအဖြစ်နဲ့ရှိ​နေ​စေချင်လို့"
"မမ​ရေးလိုက်လို့ ဇာတ်လမ်း​ပေါ့သွားရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ"
"မမကို ယုံလို့ ညီမ​လေးက ​ပေး​ရေးတာပါ.."
"ဒါဆို မမ ညီမ​လေးရဲ့အချစ်ပုံပြင်​လေးသိခွင့်ရှိမလား"
ဟာ..​ပြောပြမှာ​ပေါ့..အခု​တောင်​ပြောပြချင်​နေတာ..အခုက Messengerမှာဆို​တော့ စာနဲ့ရိုက်ပြီး​ပြောပြရမလား..Voice Messageနဲ့ပို့​ပေးရမလား"
"ညီမ​လေး အဆင်​ပြေသလို​ပြောပြ​​ပေးလေ​နော်... "
"ဟုတ် မမ .ဒါဆို Voice Message​လေးနဲ့​ပြောပြမယ်​နော်..အသံ​လေးကို​တော့ နဲနဲသည်းခံပြီးနား​ထောင်​ပေး​နော်"
"အင်း..ညီမ​လေး.."
"ညီမ​လေးတိူ့ ဇာတ်လမ်း​လေးက ဒီလို​လေးစခဲ့တာမမရယ်...အဲ့ဒီ​နေ့က​ပေါ့ ......."

To Tear BetweenWhere stories live. Discover now