အပိုင်း ( ၄ )

398 24 0
                                    

Unicode

"Hello မမ ...Morning"
" Morning ညီမ​လေး"
"မမ..ညက ဇာတ်လမ်းအဆက်​လေးဆက်​ပြောလို့ရပီ..ဟီး.. မမအခုအားတယ်မလား..​ညီမစာပို့ထားရမလား"
"ရတယ် ညီမ​​လေး..မမအားတယ်..မမလဲဆက်နား​ထောင်ချင်​နေတာ..ညကတည်းက...အခုပဲ​ဆက်​ပီးပြောပြလိုက်​တော့​နော်"
"ဟုတ်ပီ မမ..ဒီလိုမမရယ်..ညီမ​လေးနဲ့သူနဲ့တစ်နှစ်​လောက်အဆက်အသွယ်ပြတ်သွားတယ်​မလား..သူ့​မေ​မေနဲ့ သူထိုင်းကိုထွက်သွားတူန်း​က​လေ..အဲ့ဒါ တစ်နှစ်ကြာ​​တော့.....ညီမ​လေးတို့က ကိုးတန်း​ဖြေထားပြီးတဲ့အချိန် ဆယ်တန်းတက်ဖို့ စာ​တွေကြိုသင်​နေရတဲ့အချိန်ဆိုလဲဟုတ်တယ်..တစ်​နေ့​တော့...
****************************
ကလင်...ကလင်...ကလင်....
-အိမ်​ရှေ့ ၀ရံတာမှာထိုင်ပြီး စာကျက်​နေတဲ့ ​လေ​ပြေတစ်​ယောက် အိမ်​ရှေ့မှာ စက်ဘီးဘဲလ်သံကြား၍ ထကြည့်လိုက်ရာ...အိမ်​ရှေ့မှာ ​စက်ဘီး​ပေါ်က​နေ ​ခြေ​ထောက်တစ်​ဖက်ကို ​မြေကြီး​ပေါ်သို့​ထောက်၍ရပ်​နေ​သော သူတစ်​ယောက်...​သေချာကြည့်မိ​တော့..အဲ့တစ်​ယောက်က ကိုရီးယားမင်းသား​​လေး​တွေလို ဆံပင်ပုံစံ​လေးနဲ့ ​ရွှေအို​ရောင်​လေးလဲ ဆိုးထား​သေးတယ်..​နောက်ပြီး အဖြူ​ရောင် စပို့ရှပ်ပွပွ​လေးအ​ပေါ်မှာ မိုးပြာရောင်ရှပ်အကျီ်​လေး၀တ်ထားပြီးကာကီ​ရောင်​ဘောင်းဘီတို​လေးကို ဒူးအထက်နားမှာ ​ခေါက်တင်ထား​လေရဲ့...အသားကလဲ တကယ်ကိုဖြူ​ဖွေး၀င်း၀ါ​နေ​လေသည်...သို့​ပေမဲ့....​ခေါင်းကိုငုံ့ထားတာ​​ကြောင့်မျက်နှာကို​​တော့ ​သေချာမမြင်ရ​ပေ..

"အိမ်​ရှေ့မှာ စက်ဘီးနဲ့ရပ်​နေတဲ့ တစ်​ယောက်ကဘယ်သူလဲမသိဘူး...​တော်​တော်​တော့​ချောမယ့်ပုံပဲ..စတိုင်​လေးက မိုက်လိုက်တာ..အသား​လေးကလဲဖြူ​နေတာပဲ...ငါ့ကိုကြိုက်​လို့ လာ​ကြောင်​နေတဲ့သူများလား...ငါတို့​ကျောင်းက ဘယ်​ကောင်​လေးဖြစ်နိုင်မလဲ....​​ငါလဲ အ​ရေးရယ်အ​ကြောင်းရယ်ဆိုရင် မျက်မှန်ကလဲမပါဘူး..မျက်နှာ​တောင် မမြင်လိုက်ရဘူး..​ခေါင်းကငုံ့ထား​တော့ပိုဆိုး​​သေးတယ်...ငါ အိမ်ထဲမှာ မျက်မှန်အမြန်သွားယူအုံးမှ...."

- မျက်မှန်မပါရင် ဘယ်သူဘယ်၀ါမှန်းမသိ လက်တစ်​ချောင်းပြရင် ဆယ်​ချောင်းပြတယ်လို့ထင်​..တစ်ခါတစ်ခါ မျက်မှန်မပါဘဲ ​ကောင်​လေးတစ်​ယောက်ကိုကြည့်မိရင် အဲ့​ကောင်​လေးက မိုး​ပေါ်ကကျလာတဲ့ စကြာ၀ဠာတစ်ခုလုံးမှာအ​ချောဆုံးဆုရထားတဲ့သူများနတ်သက်​ကြွေလာသမျိုး...မျက်မှန်နဲ့ကြည့်​လိုက်​တော့မှ..ငရဲပြည်က ဗိုက်ပူပူနဲ့ငရဲသား လူ့ပြည်တက်လာပြီး လွန်ခဲ့တဲ့ ဆယ်ဘ၀က အ​ကြွေးလာ​တောင်းတဲ့ရုပ်ဖြစ်​နေတတ်တာမျိုး...ဒါကို မှန်​ကြောင်သမား​လေးများသာကွက်ကွက်ကင်းကင်းနားလည်​ပေလိမ့်မည်...​​လေ​ပြေတစ်​ယောက်လဲ ထိုနည်းတူပင်...အ​ေ၀းမှုန်တစ်​ယောက်ဖြစ်​နေတာ​ကြောင့်...အိမ်​ရှေ့ကတစ်​ယောက်ရဲ့သရုပ်မှန်ကိုကွက်ကွက်ကင်းကင်းမြင်ရဖို့ အ​ရေး..အိမ်ထဲကမျက်မှန်ကိုအ​​ပေးသွားယူ​လေသည်....မျက်မှန်ယူပြီး ၀ရံတာ​ရှေ့ပြန်ထွက်လာ​တော့....

To Tear BetweenWhere stories live. Discover now