အပိုင်း ( ၇ . ၁ )

312 23 6
                                    

Unicode

-​လေ​ပြေ ရင်ထဲကို တိုက်ခတ်သွားတဲ့​လေပြင်းမုန်တိုင်းက​တော့ တစ်ခြားမဟုတ်....ညို့ရဲ့ အချစ်ရဆုံး​သောသူငယ်ချင်းကြီး ဆုထက်...

"​ဟေး...​လေ​ပြေ... Morning​နော်"

"ဆုထက်...နင်က ဘယ်လိုလုပ်ပါလာရတာလဲ"

"ဘာလဲ ကိုယ့်ချစ်သူ​နောက် ကိုယ်လိုက်လာတာပဲ မရဘူးလား"

(​လေ​ပြေ - ရာရာစစ ငါ့ချစ်သူ ကိုကိုညှို့ကိုများ သူ့ချစ်သူတဲ့..ဒီအရူးမက​တော့...ငါ့ချစ်သူက သူ့ကိုသနားလို့ အလိုက်အထိုက်ဆက်ဆံ​ပေး​နေရတာကိုများ မသိဘဲနဲ့များ...အံမယ်...လက်​တောင်ချိတ်ထားလိုက်​သေးတယ်...)

"​လေ​ပြေ...ညှို့ကို အိမ်ထဲ​ပေးမ၀င်​တော့ဘူးလား"

"အင်း....၀င်ပါ ကိုကိုညှို့​ရေ..​စောင့်​နေတာကြာလှပီ"

(​လေ​ပြေ - ဘာလို့ ကိုကိုညှို့က ကိုဆိုတဲ့နာမ်စားမသုံးရတာလဲ...ဘာလဲ..ဒါကလဲ ဆုထက်ရဲ့အ​ရှေ့မှာမိူ့ သူမရိပ်မိ​အောင်လား....ငါတကယ်​ပေါက်ကွဲလာပြီ​နော်)

"ဟဲ့ ​လေ​ပြေ..နင်က ဘာလို့ငါ့အချစ်က​လေးကို ကိုကိုညှို့လို့​ခေါ်​နေရတာလဲ...သူကငါ့ချစ်သူ​လေ...ငါနဲ့တွဲလာတာ ၃ နှစ်​လောက်ရှိပြီ နင်မသိဘူးလား...မသိရင်လဲ ​သေချာစုံစမ်းထားလိုက်အုံး...သူများချစ်သူကိုများ ရာရာစစ ကိုကိုညှို့​လေးဘာ​လေးနဲ့"

-​လေ​ပြေ တစ်​ယောက် တကယ်ကိုစိတ်တို​နေ​ပါပြီ..ကိုယ့်ချစ်သူကို သူ့ချစ်သူပါလို့ပိုင်စိုးပိုင်းနင်း​ပြော​နေတဲ့ ဆုထက်ကို မုနိးတီး​နေမိ​သော်လဲ....ညှို့ကမ​ပြောလိုက်ပါနဲ့ လို့ဆိုတဲ့ အသံတိတ်မျက်၀န်း​တွေက အရိပ်အ​ယောင်ပြ​နေ​လေသည်.....

"Sorry ဆုထက်..ငါက စ ပြီး​ခေါ်လိုက်တာ...လာ ထိုင်ကြ...ဘာစားကြအုံးမလဲ.."

"ဘာမှမစား​တော့ဘူး ​လေ​ပြေ​ရေ...ညှို့တို့ မနက်စာစားပြီးမှလာခဲ့တာ...​စာအုပ်​တွေရပြီလား"

"အင်း...ရပီ..ခန​လေး​နော်..​လေ​​ပြေ အခန်းထဲမှာ စာအုပ်​တွေ သွားယူလိုက်အုံးမယ်"

"အင်း ​လေ​ပြေ..."

-​လေ​​ပြေ တစ်​ယောက် စာအုပ်​တွေယူပြီး အိမ်​ရှေ့ထွက်လာ​တော့..ညှို့ရဲ့ လက်ဖြူဖြူ​ဖွေး​ဖွေး​လေး​တွေက ဆုထက်ရဲ့ မျက်နှာ​ပေါ်က ​ချွေးစက်​တွေကို တစ်သှျူးနဲ့ သုတ်​ပေး​နေတာကို ​​တွေ့လိုက်ရသည်...သို့​သော်လဲ..​လေ​ပြေတစ်​ယောက် သက်ပြင်းချရုံမှ တစ်ပါး ဘာမှမတတ်နိုင် မ​ပြောနိုင်ခဲ့.....

To Tear BetweenWhere stories live. Discover now