°14°

7.8K 237 32
                                    

"I'm here with you always"





"Lah nak hujan pulak" keluh Ryr yang masih dihadapan Art Designer Holding menunggu taxi.

"Hai Ry-"

"Mak kau kurang-.. Eh mm Tuan Arsh sorry fikir sapa tadi" Sambil menarik tangan nya yang hampir menampar Arsh.

Hai Ryr nasib aku sayang ka-. Wait what the hell r you talking about Arsh!

"Hm hm t-takpe" Asal kau gagap bangang.

"Oh okay"

"Ryr tunggu apa kat sini?"

"Oh kalau tuan nak tahu. Saya tengah menunggu binatang bernama taxi hehe" Jawab Ryr sambil menunjuk sebaris senyuman yang mengundang tawa dibibir Arsh. Suku punya budak.

" Takpe. Biar Arsh tolong hantarkan" pelawa Arsh

" Eh takpe Tu-"

"Dah jangan banyak tanya. Jom!" Jawab Arsh sambil menarik tangan Ryr ke kereta. Wops terpengang.

"Dah masuk jangan banyak tanya"

"O-okay"

Arsh ditempat pemandu dan Ryr ditempat penumpang.

Mula perjalanan begitu suram.

Arsh mulakan perbicaraan bagi memecah kesunyian

"Mm Ryr? ..Arsh nak tanya sikit boleh" Tanya Arsh sambil pandangan masih fokus memandu

"Tanyalah. Seribu pun saya akan jawab dengan jujur hehe"

Nice Arsh. Inilah masanya kau gali betul betul apa yang tersirat dalam gadis ni.

" So Ryr ada berapa orang adik beradik?"

" Saya rasa. Hanya saya dan abang Qish je kot?"

" Kot?"

" Entah nak cakap macam mana tapi setahu saya. Abang Qish kata saya koma lepas langgar laru and the most important saya hilang ingatan. Bangun bangun je terus tengok abang Qish"

" Oh macam tu. Lepas tu"

" Haish berminat betul Tuan dengan hidup saya ni" Ujar Ryr sambil mengangkat sebelah keningnya

Glup.

"Sokay saya ceritakan. Saya hilang ingatan but sometimes saya selalu terbayang wajah perempuan penuh dengan darah datang minta tolong saya and the same time datang pulak perempuan tu kena rogol. Seram gila bayangan tu mengerikan. Terkadang saya dapat rasakan kesakitan yang dialami oleh perempuan tu."

"Oh macam tu"

Kenapa instinct aku kuat kata yang Ryr dengan Ad adalah orang yang sama? And kenapa hatiku sakit bila tahu si Ryr ni mengalami saat saat yang susah?

"Mm Tuan.. Drop saya dekat sini jelah eh"

"Sini ke? Okay"

My Mr. Tengku ✔Where stories live. Discover now