°21°

8.7K 247 8
                                    

" scars you leave"







BANG!

BANG!

BANG!

Mata Arsh sayu dan penuh dengan sesal memandang kearah Ad yang bergenang airmata. Arsh terbaring selepas ditembak berterusan dikaki,bahu dan lengan dari arah belakang. Darah yang mengalir diseluruh badannya.

BANG!

"Angkat tangan anda. Anda telah diberkas!" Gerah seorang anggota polis sambil menghampiri Sir.K

Sean menghampiri Arsh dan juga adiknya,Ad.

"Ad..Ad okay ke?" Katanya sambil melepaskan ikatan tangan Ad dan juga kaki Ad.

"T-tolong sel-selamatkan Arsh" Katanya sambil memandang sayu kearah Arsh.

"Okay okay first Ad kena ik-"

Belum sempat Sean menghabiskan kata katanya. Ad pengsan ditangannya.

Sean melihat kedua dua pasangan ini sayu.

"SINI!" Sean jerit melihat ambulance datang

"Cepatlah!" Arah Sean sambil menolong Ad baring ke katil dan diikuti oleh Arsh.

--

Aku kat mana ni?

"Arsh..."

"Arsh...Ad minta maaf"

Arsh memandang kearah suara yang memanggilnya.

Arsh melihat isterinya memakai serba putih.

"Arsh, Ad minta maaf selama ni Ad bersikap kasar"

"Tak Ad tak kasar pun"

Ad menghampiri Arsh lalu mengusap pipi Arsh. Ad mengenggam tangan Arsh

"Tiba masanya Ad pergi. Jagalah diri Arsh. Arsh carilah perempuan yang betul betul sayangkan Arsh. Maafkan Ad"

Kata Ad melepaskan genggamannya lalu berlalu pergi.

"AD!!!"

--

"AD!!"

"Eh Arsh dah sedar?" Kata seorang  doc

"Mana isteri saya ?!?? Saya nak jumpa dia"

"Eh Arsh. Arsh belum recover betul lagi" Kata Doktor itu melihat Arsh yang hendak bangun dari baringnya.

"Doc bawa saya jumpa isteri saya doc, please" Rayu Arsh

"Okay fine. Tapi guna kerusi roda" Kata Doktor itu

Arsh mengangguk lalu bangun dibantu oleh doktor tersebut.

Arsh dibawa ke bilik Ad ditempatkan

Doktor berhenti menyorong kerusi roda Arsh dihadapan pintu bilik Ad ditempatkan.

My Mr. Tengku ✔Where stories live. Discover now