°epilogue°

11.2K 318 35
                                    

"nothing like us"

"Dah sampai ke ni Arsh?" Kata Arsh sambil memegang tangan Arsh yang menutup mata Ad yang diikat dengan kain .

"Kejap lagi..."

"Perlu ke tutup mata..." Tawa Arsh dengan ayat yang sama diberikan oleh Ad.

"One, Two, Three!" Arsh membuka ikatan tersebut. Ad membuka perlahan lahan matanya.

Mereka berada dipantai dengan pemandangan matahari yang ingin terbenam

"wahh canteknya..." Kata Ad berjalan lebsambil menghayati keindahan di pantai tersebut.

"Arsh tahu yang Ad suka tempat macam ni, kan?"

"Hmm" Respon Ad yang dibuai dengan keindahan pemandangan ketika itu.

Arsh berjalan mendekati Ad lalu memeluk Ad dari belakang. Ad terkejut seketika dan lama kelama lama selesa dalam pelukkan Arsh.

Arsh meletakkan dagunya dibahu Ad sambil mengusap lembut lengan Ad.

"Cantik" Ucap Arsh.

"Ye memang cantik" Kata Ad sambil tersenyum mengkagumi matahari terbenam

"Arsh kata dekat Ad lah" Ad melihat Arsh pelik. Mukanya merah padam apabila tersedar dengan kata kata Arsh.

Ad menundukkan wajah, malu.

"Ala ala my wifey blushinglahh" Kata Arsh sambil mencium pipi Ad berkali kali.

"Ishh Arsh orang tengoklah" Lata Ad sambil mengelak pipinya dicium. Arsh tak mahu mengalah.

Ad melepaskan dirinya dari pelukkan Arsh lalu berlari.

"Bluek" Ad memerli Arsh

"Ohh nak main ehh" Arsh mengerja Ad dari belakang

Berlari lari dipersisiran pantai dengan suasana yang romantik.

"Ahhhh!!" Jerit Ad apabila merasakan dirinya diawang awangan

Arsh membawa Ad ala ala bridal style sambil memusingkan .

"Ish Arsh ni" Kata Ad sambil memeluk tenguk Arsh.

"Sapa yang mula dulu" Kata Arsh sambil melihat Ad yang hanya terdiam

"Kalau jatuh macam mana? Baby kita sakit macam mana?"

"Ishh Arsh kita mana ada baby lah" Kata Ad dengan ton yang marah dalam malu.

"Eh malam tadi kan-"

"ARSH!!!" Ad turun dari dungkungan Arsh

"Eh eh"

"Taknak kawan lah ishhh!" Marah Ad berlalu pergi meninggalkan Arsh.

"Alo alo baby kita majuk ehh..tunggu hubby babyy!" Rayu Arsh mengikuti langkah Ad.

Arsh melihat Ad yang duduk dalam kereta dengan mucung yang menemainya. Arsh masuk kedalam kereta disebelah Ad.

My Mr. Tengku ✔Where stories live. Discover now