Bunu Söylemek İstemezdim, Ama Bana Göre Eski Markhyuck Yok Artık.
Ne Bileyim, Önceki Momentleri Daha Çok Samimi Gelirdi Bana. Ama Şimdi, Mark Çok Çekingen Haechan'ın Yanında.
Bir Bana Mı Öyle Geliyor Bilmiyorum Ama Eskisi Kadar Yan Yana Gelmiyorlar Kameralar Önünde.
Eskiden Haechan Ayrılmazdı Mark'ın Yanından, Sürekli Sarılır, Mark Ondan Uzaklaşırsa Da Laf Sokardı Ona.
Hele Mark...Ah O Gay Paniclerini Ne İzlerdim Be :")
Ama Büyüdükçe Uzaklaşmışlar Gibi Hissettim Nedensizce. Ve Bu Uzaklaşmanın Sorumlusu İse Mark Gibi Geliyor Bana. Çünkü To You'yu İzlediğimde Mark Çekingen Halindeydi Yine. Haechan'sa Yine Formunda ✊🏻
Haechan Bebeğim Tut Şu Çocuğun Elinden Aklını Başına Getir. Hepimiz Biliyoruz Ki Markhyuck'ta Haechan Daha Cesur Moment Verirken.
Mark'ın Verdiği Momentleri Derinlemesine Araştırmazsanız, Markhyuck Moment Olduğunu Anlamazsınız Bile.
Bu Yüzden Markhyuck Shipperlar FBI'ı Geçti Be.
Her Neyse, Diğer Bölümü Hemen Yazıp Analiz Edeceğim, Ama Ondan Önce Fikirlerinizi Öğrenmek İstiyorum.
Siz Ne Hissettiniz To You'nun Markhyuck Kısmını İzlerken?
Ne Düşündünüz Mark'ın Ya Da Haechan'ın Konuşurken Ki Davranışlarında?
Mark'ın 'Donghyuck-ah' Diyişinde Siz De Kalbinizi Tutup OH MY GOD Dediniz Mi?
Satır Arası Yorumlarınızı Bekliyor Olacağım~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To You | Markhyuck
Kurgu OlmayanBu Bir Hikeye Değil, Markhyuck'un To You Videosundaki Hallerinin Benim Tarafımdan Analizi. Okuyunca Siz De Bana Hak Vereceksiniz.