Když se oba dva zase setkali

276 10 0
                                    

Pohled Týny:
Když jsem do někoho vrazila, hnedka jsem se koukla na tu osobu...
Byl to on...stál tam a koukal na mě
Vůbec jsem nevěděla co dělá v naší škole...

Pohled Janka:
Když do mě někdo vrazil, koukl jsem se kdo to byl...stála tam Týna, hned mě docvaklo že budeme chodit na stejnou školu, a možná i do stejné třídy, to teprve ale uvidím...

J: Ahoj
T: Čau (řekla protivně)
J: Co se děje?
T: Nic co by se mělo dít? Všechno je v pořádku...
J: A co ta naše noc?
T: Co s ní, prostě úlet, a já už musím jít čau

V ten moment Týna odešla, jak jsem viděl nebyla moc ráda že jsme se potkali...ale podle mě to pro ni něco znamenalo...

Pohled Týny:
Když se mě Janek zeptal na tu noc, tak jsem rychle řekla že to byl úlet, a odešla jsem...rychle jsem běžela za Julčou...

T: J-Juli
Ju: Co se děje? proč koktáš?
T: Hádej do koho jsem narazila?
Ju: Nevím...
T: Do J-Janka
Ju: Cože?!
T: Jo, bude semka chodit na školu...
Ju: Tak semka bude třeba chodit i Roman...
T: To je možný, ale toho jsem neviděla...
Ju: A řekl ti něco?!
T: Jo, prej co ta naše noc...a já že to byl úlet nic víc
Ju: Fakt to byl úlet pro tebe?
T: Jo...byla jsem opilá, a nevěděla jsem co dělám...
Ju: Dobře, bude dělat že ti věřím...

Věděla jsem že Julča mi nevěří, ale pro mě to byl fakt úlet...nebo ne?
NE KRISTÝNO BYL TO ÚLET! NIC TO NEZNAMENALO!

V tom zazvonilo, všichni si sedli do lavic, Julča a Týna seděli v předposlední lavici na pravo u dvěří, a za něma byla ještě jedna volná lavice.
Za nějakých 10 min učitelka přišla.

Uč: Dobrý den, sedněte si...chci vám říct že na poslední školní rok k vám příjdou dva nový žáci...
T: Cože?! Kdo?!
Uč: Kdyby jsi mě Popelková nechala domluvit hnedka by ses to dozvěděla...
(v tom přišli do třídy Roman a Janek)
Uč: Takže tohle je Roman a tohle Janek, kluci sedněte si za holky co sedí u dveří...

Pohled Janka:
Když jsme vešli do třídy hnedka jsem uviděl Týnu, všiml jsem si že není 2krát nadšená, že budeme ve stejné třídě...Když nám učitelka řekla že si máme jít za ně sednou, tak jsem byl rád...

Pohled Týny:
Jak učitelka řekla že budeme mít 2 nové žáky, tak jsem hnedka vykřikla cože?! kdo?! v ten moment do třídy přišel Janek a Roman, nebyla jsem 2krát nadšená...a muselo to jít na mně vidět. Učitelka jim řekla ať si sednou za nás...
Když kolem mě Janek procházel...řekl

J: Sluší ti to (usmál se)
(hnedka jsem se na něho otočila)
T: Co si myslíš že děláš?
J: Co bych dělal? Jen jsem tě pochválil
T: nechci abys mě chvá...
(v ten moment nás vyrušila učitelka)

Láska je silnější než zradaKde žijí příběhy. Začni objevovat