Den odjezdu

260 10 0
                                    

Pohled Janka:
Ráno jsem se probudil v 6:15. Šel jsem spát kolem 4:00, protože jsem přemýšlel nad Týnou, nad tím co se stalo...řekl jsem si že jestli se semnou nechce bavit, tak ji do ničeho nebudu nutit...když jsem vstal šel jsem hnedka do koupelny udělat si hygienu. Potom jsem se oblékl a šel dolů udělat snídani. Přišel zrovna Roman tak jsme se nasnídali spolu. Bylo už 7:25 tak jsme jeli do školy. Když jsme přijeli, tak tam už čekala učitelka, ale Týna s Julčou ještě nikde.

J: Hej psal sis včera s Julčou?
R: No psal, proč?
J: Nevíš kdy přijedou?
R: Nevím, ale určitě zachvíli budou tady

Pohled  Týny:
Ráno jsem se probudila hnedka šla do koupelny si udělat hygienu, trochu jsem se i namalovala a oblékla (viz foto)

Pohled  Týny:Ráno jsem se probudila hnedka šla do koupelny si udělat hygienu, trochu jsem se i namalovala a oblékla (viz foto)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem šla dolů do kuchyně, nasnídala jsem se, vzala svačinu do vlaku a šla jsem za Julčou.

Ju: Ahoj
T: Ahoj jdeme?
Ju: Jojo, jak se těšíš? (usmála se)
T: Ale jo...rozhodla jsem se že teda Jankovi dám tu šanci aspoň na ti kamarádi.
Ju: No vidíš, já jsem se rozhodla, že zkusím Romana nějak sbalit (zasmála se)
T: No tak to doufám, že se ti to povede

Už přijížděl autobus tak holky nasedli a jeli ke škole. Po cestě se nic extra nedělo.

Když jsme přišly ke škole Roman i Janek už tam stáli, rozhodli jsme se s Julčou, že půjdeme za něm.

Ju, T: Ahoj
J: A-ahoj (byl jsem překvapený že šla i Týna za nám)
R: Ahoj, tak co jak se těšíte?
T: Jo, docela (usmála se)
Ju: Taky

Najednou zavolala učitelka ať jdou všichni za ní. Když všichni přišli, učitelka hnedka začal mluvit.

Uč: Rozhodla jsem se, že vás rozdělím na pokoje i do vlaku já, takže
1. pokoj- Róza, Tony, Jana, Tom
2. pokoj- Lída, Franta
3. pokoj- Denisa, Pavlína, Vilda
4. pokoj- Janek, Týna, Julča, Roman
...a takhle budete sedět i ve vlaku.

Pohled Týny:
Julča šla s Romanem, tak já jsem se rozhodla jít s Jankem bavili jsme se různě moc věcí...když jsme nastoupily do vlaku seděla jsem vedle Janka a naproti Julče, ta seděla zase vedle Romana.

Pohled Janka:
Byl jsem překvapený, že se Týna semnou takhle v pohodě baví, nastoupily jsme do vlaku, a Týna si sedla vedle mě, po chvíli ale usla mně na rameně. Nechal jsem ji v klidu spát dál.

R: Co se jí stalo?
J: Absolutně to nechápu, tak včera mě ještě nenáviděla, a teď se semnou v klidu baví...
R: Ty o tom něco Julčo víš?
Ju: No něco málo jo...Rozhodla se, že to s tebou zkusí, i za to že jsi ji jenom využil, a bude s tebou kamarádit...
J: Jo aha

Láska je silnější než zradaKde žijí příběhy. Začni objevovat