Nechci být ve škole

222 9 0
                                    

Přesuneme se o 5 dní později...
Pohled Janka:
Pobyt utekl celkem rychle...s Týnou jsem se nebavil a když už tak, tak mi Týna maximálně řekla, že jsem ubohej nebo že jsem hajzl...
Je pondělí a už je zase škola...přišel jsem do školy pozdě...otevřel jsem dveře, a učitelka řekla...

Uč: Tak první opozdilec

Takže nejsem sám kdo tu není včas...najednou do mě někdo zezadu narazil, koukl jsem se a byla to Týna...

Uč: A už tady hnedka ten druhej...
T: Já se omlouvám, ujel mi aut...
Uč: Nic neříkejte, a do ředitelny jdete...
T: Cože?!
J: Děláte si prdel?!
T: Jen za to že přijdeme o 10 minut později, nás pošlete do ředitelny?!
Uč: Linharte nebuď drzej, a ty taky Popelková, do ředitelny jsem řekla...

Pohled Týny:
Nestíhala jsem školu, protože mi ujel autobus, a šla jsem pomalým krokem, protože jsem myslela na Janka...takže proto jsem přišla o 10 minut později...
Když jsem přicházela do třídy narazila jsem do Janka, který prej taky přišel pozdě...a ještě k tomu nám učitelka řekla, že máme jít do ředitelny...užasný začátek dne...
Šli jsme tedy do ředitelny...

Ř: Linharte co ty zase tady? a Popelková co ty tady?
T: Dobrý den...
J: Dobrej, my jsme přišli o 10 minut později, tak nás paní učitelka Holubníková poslala do ředitelny...
Ř: A proč jste přišli pozdě?
T: Já jsem nestihla autobus...
J: a já zaspal
Ř: To nevadí, ale ať se to moc často neopakuje...a řekněte učitelce po hodině, ať za mnou přijde...
T: To nám tak lehce projde?
Ř: Když jsem byl ve vašem věku, tak jsem taky chodil pořád pozdě
J: Tak děkujeme
T: Nashledanou
J: Nashle
Ř: Čau

Pohled Janka:
Když jsme vyšli z ředitelny, tak Týna, šla úplně na druhou stranu, rozhodl jsem se, že se jí zeptám...

J: Kam jdeš? Třída je na druhé straně
T: Co ti je potom? a kdybych měla namířeno do třídy tak bych na druhou stranu šla...
J: Ježiš Týno, můžeme přestat řešit to co se stalo a být aspoň kamarádi?
T: Nevím...aby náhodou ta tvoje kravička nežárlila
J: Nemluv takhle o ní!
T: Promiň, ale říkám pravdu, kráva to je...

Pak se Týna otočila a šla směrem ven ze školy, nechal jsem jí na pokoji, a odešel do třídy...
Hnedka se začla vyptávat učitelka...

Uč: Linharte, kde je Popelková?
J: Já nevím, ji nehlídám...
Uč: Nebuď drzej, a řekni mi to
J: Odešla ze školy
Uč: Cože?! proč?!
J: Asi jí nebylo dobře...
Uč: Tak to bude dutka třídního učitele a Linharte sednout

Pohled Týny:
Neměla jsem náladu na nějaký keci učitelky tak jsem šla do parku...bylo tam krasne, nikdo nikde...bylo už 11:50 takže jim skončila škola, a mě autobus jede dneska jen v 16:00 takže mám ještě 4 hodiny...budu ještě nějaký 2 hodiny tady, a pak někam půjdu se projít...
Měla jsem zavřený oči, a v tom mi někdo zaťukal na rameno...

Láska je silnější než zradaKde žijí příběhy. Začni objevovat