Tohle není dobrý nápad

260 10 0
                                    

Začal jsem jí líbat, Týna spolupracovala. Blížili jsme se k posteli, ale najednou se Týna odtrhla...

T: Promiň, ale tohle není dobrý nápad
J: Proč ne?
T: Proč si takhle kazit přátelství, bude lepší když zůstaneme kamarádi...
J: Dobře

Byl jsem docela překvapený co řekla,  protože jsem si myslel že to chce, ale jak vidím tak jsem se mýlil...

Pohled Týny:
Když jsem vyšla z koupelny, tak si Janek hnedka stoupl, omluvila jsem se mu a řekla že jsem si tady nechala oblečení a šel ke mně blíž, v ten moment mě začal líbat a já spolupracovala, blížili jsme se k posteli a já se odtrhla, řekla jsem mu že to není dobrý nápad, že bude lepší když zůstaneme kamarádi. Vzala jsem si oblečení a rychle odešla do koupelny. Tam jsem přemýšlela nad tím co se stalo, a že jsem udělala dobře, že jsem se odtrhla. Po asi 10 minutách jsem vyšla ven.

J: Promiň za to co se stalo před chvílí
T: V pohodě, ale bude lepší když dneska budeme spát každý v jiné posteli.
J: Dobře

>U Romana a Julči pokoji<

Pohled Julči:
Šla jsem do koupelny, a osprchovala jsem se a udělala si hygienu. Potom jsem vyšla z koupelny, byl pokoj vyzdobený svíčkami, koukla jsem se na Romana a on na mě, přiblížili jsme se k sobě a začali se líbat. Po chvilce jsme šli k posteli, oblečení bylo zachvíli dole, a všichni si domyslíme, co se asi tak stalo.
Ráno když jsem se probudila jako první, jsem dala pusu Romanovi, ten se probudil

Ju: Ahoj
R: Ahoj lásko
Ju: Jak si se vyspal?
R: Dobře, kolik je hodin?
(koukla jsem se na hodiny)
Ju: Je 7:30, měli bysme vstávat...
R: No to měli

Vstali jsme, já šla rychle do koupelny, udělat si hygienu, namalovat se a obléct.
Potom už jsme šli k Týně a Jankovi do pokoje, přešli jsme koupelnu a byli tam.

>Ráno u Janka a Týny<

Pohled Janka:
Když jsem se ráno probudil, tak Týna ještě spala, rozhodl jsem se že ji ještě nebudu budit vždyť  bylo teprve 6:50, šel jsem mezitím do koupelny a tam udělal ty základní věci.
Potom jsem si ještě chvilku lehl a vzpomněl si, že dneska jdu za Denisou...
Bylo už 7:25 a já vzbudil Týnu tak že jsem ji pohladil po vlasech...

J: Dobré ráno (usmál se)
T: Dobré, kolik je hodin?
J: Je 7:25, tak vstávej, zachvilku je u nás Julča s Romanem.
T: Jo, už běžím

Pohled Týny:
Probudila jsem se tak, že Janek mě pohladil po vlasech. Po naší konverzaci jsem šla do koupelny a udělal si hygienu a namalovala dneska jsem si dala i stíny, který byli do měďova a udělala linky. Potom jsem se oblékla (viz. foto)

 foto)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Láska je silnější než zradaKde žijí příběhy. Začni objevovat