Když jsme potom všechny přivítali, tak se Roman rozhodl, že půjdeme za Týnou a Julčou, mně to nějak nevadilo...ale vím, že Týně to určitě vadit bude...
Pohled Týny:
Byli jsme s Julčou u baru a dávali si drink, po chvíli za náma přišli...Bylo mi to celkem jedno...nějak jsem to neřešila...hráli nějaký písničky a potom začala pomalá písnička...R: Půjdeš si zatancovat Týno?
T: A nechceš vyzvat radši Julču?
R: Ta to tu na chvíli přežije viď?
Ju: Samozřejmě, klidně běž Týno
T: Tak dobře...Šla jsem teda s Romanem tancovat, a po chvilce jsem si všimla, že Julča tancuje s Jankem...divila jsem se, že netancuje s tou jeho krávou...a vlastně jsem ji zatím nikde neviděla, třeba tu není...po chvilce mého tančení s Romanem, se mě zeptala Julča...
Ju: Týnko můžeme se vyměnit?
T: ehm...ale jo
Ju: Děkuju mocTakže z mého tančení s Romanem, se stal tanec s Jankem, a z čeho jsem byla překvapená tak jsme se spolu normálně bavili...
J: Tak co jak se ti tady libí?
T: Asi tak jak posledně, fajn
J: Posledně to bylo lepší...
T: Nemyslím si když jsem s tebou skončila v posteli...
J: No právě to bylo užasný...mohli bysme to zopakovatPotom co tohle řekl jsem se na něho tak divně podívala...a řekla
T: Děláš si prdel?
J: Proč?
T: Tak ty máš holku, a chceš abych se s tebou vyspala, ty nejsi normální
J: Mé holce to nevadí...
T: To je teda láska...a fakt se s tebou nevyspím!Po téhle konverzaci, jsem šla radši zpátky k baru, a on šel hnedka za mnou...
J: Tak dáme si aspoň drink?
T: Jen drink, nic nezkoušej
J: Však jo...Pohled Janka:
Pozval jsem Týnu na drink, a objednal jsem jí, mohito s 2krát silnější dávkou, aby jsem ji opil, a mohl se s ní vyspat...J: Tak tady to máš...
T: Tak děkuju
J: A proč se semnou tak v pohodě teďka bavíš?
T: Protože, jsem si uvědomila, že miluješ jinou, a i když tě miluju já, tak s tím nic neudělám...
J: Tak to jo...takže kamarádi?
T: AnoPo asi 3 mohitách byla Týna už dosti opilá, že podle mě nevěděla co dělá...tak to zkusím
J: Týno?
T: Copak?
J: Pojď nahoru
T: Dobře a co tam?
J: Uvidíš...Týna poslouchala na slovo...takže všechno klapalo podle mých představ...došli jsme nahoru, a já ji začal líbat ona spolupracovala...pak už jsme se blížili k posteli, a asi všichni si domyslíme co se potom stalo...ano vyspali jsme se spolu...
ČTEŠ
Láska je silnější než zrada
Proză scurtăJedná se o holku ze statku a kluka který má tátu miliardáře. Jednoho dne se Týna rozhodne jet společně s Julii do Prahy na párty. Holky tam poznají Janka a Romana a vyspí se spolu. Potom všem co se na párty stalo Týna Janka nechce vidět a Julča s Ro...