Dracon P.O.V
Minä ja Harry olimmen nyt tutkineet eri kirjoja jo viikon ajan, emmekä olleet vieläkään löytäneet ratkaisua ongelmaamme!
Jos totta puhutaan, mua ei haitannut yhtään tämä tilanne. Sain viettää Harryn kanssa aikaa, todistaa hänelle, että osaan olla hyvä ihminen, ja tutustua Harryyn! Ainut ongelma oli se, että Harrya katsoessani näin itseni, mikä vähän masensi mua. En todellakaan voinut ajatella itseni suutelemista! Mutta ehkä se olikin vain hyvä asia. Näin en ainakaan pilaisi meidän ystävyyttämme.
Lähtö tylypahkaan olisi huomenna... Tästä tosiaan tulisi vaikeaa, mutta se oli kaiken vaivan arvoista! Näin voisin jopa saada hyvitettyä kaiken Grangerille.
Minä ja Harry olimme hotellihuoneessamme yömyöhään. Harry luki jotain kirjaa muodonmuutoksiin liittyen. Ehkä nyt olisi hyvä aika ottaa esille huoleni siiät, miten tulen menemään Harrysta läpi... Tai Harry minusta!
"Harry?" Harry siirsi nopeasti huomionsa minuun.
"Me ei tulla löytämään sitä tän yön aikana! Meidän pitää tehdä suunnitelma" Selitin idiootille.
"Mmhh.. Oot oikeassa"
Otin esille paperin palan, mihin olin kirjoittanut tärkeitä asioita.
"Ota tämä. Oon kirjoittanut siihen tärkeitä asioita musta ja mun kavereista. Suosittelen sua tekemään samanlaisen." Ei sillä, että edes tarvitsisin sitä. Tiesin aika paljon Harryn elämästä, ystävistä ja mielenkiinnonkohteista...
"Okei" Harry sanoi ja otti paperin palan.
"Eli... Välttelen siis Pansya, puuskupuheja ja rohkelikkoja? Okei... Mitä Pansy on tehnyt saadakseen tällaista erityiskohtelua?" Harry kysyi.
"Se on vaan... Pansy... Parempi jos pysyt kaukana siitä" Sanoin yrittäen pitää kasvoni ilmeettöminä. En todellakaan haluaisi joutua selittämään sitä, miten selvitin sen, että tytöt ei oo todellakaan mun juttu...
"Selvä... No tiiät varmaan jo perus asiat mun elämästä. Ole mukava muille, paska taikajuomissa ja hyvä pimeyden voimien suojautumisessa." Harry kertoi . "Oh, ja jos yrität yhtään mitään luihusmaista huispauksessa voit olla varma, että pilaan sun mahdollisuudet koskaan voittaa mitään!" Sinne meni puolet hauskanpidosta. Noh, ehkä selviäisin...
"Okei... Miten sä aijot pärjätä taikajuomissa? Mä oon luokan paras, varmasti joku huomais jos yhtäkkiä olisin yhtä säälittävä kuin sä!"
"Luulisin kyllä, että Hermione on sun kaa samalla tasolla-"
"Niin varmaan!"
"Mutta voin vakuuttaa, että en oo niin huono, mitä muut luulee! Oon opiskellu loman aikana ja eräät oppilaat aina häiristi mua tunneilla niin, että mokasin!" Harry sanoi.
"Oh, tota.. Sori siitä?"
Harry vain mulkoili mua ja jatkoi lapun lukemista.
"Tässä tuli mieleen... Et kertonut yhtään, mm.. Kenestä oisit kiinnostunut" Harry sanoi nyt taas hymyillen.
"Kiinnostunut? Öh, mä en ole. Kiinnostunut. Kenestäkään"
Pysy rauhallisena. Pysy ilmeettömänä! Harry vain yrittää kalastella tietoja! Se ei tarkota sillä mitään!
"Okei..." Harry sanoi tutkien kasvojani mielenkiinnolla. Idiootti! "Mun pitää varottaa, että Ginny saattaa käyttäytyä oudosti sua kohtaan. Ron kertoi, että se on ihastunut muhun. Mulla oli myös vähän... Öh, säätöä? Cho Changin kanssa viimevuonna. Se päättyi kyllä aika nopeasti, joten oon aika varma, että Cho on päässy jo siitä yli" Harry kertoi minulle.
Yritin pysyä edelleen ilmeettömänä, välittämättä suuresta kateellisuuden määrästä! Oh, Merlin! Miksi Harryn piti ottaa tämä aiheeksi?
"Ootko sä?" Päätin kysyä. Mun oli pakko tietää!
"Mitä?"
"Päässy yli Chosta? Tai onko sulla tunteita Ginnyä kohtaan" Kysyin rohkeasti.
"Joo, oon päässy yli! Ja ei ole. Me ollaan vaan kavereita" Harry vakuutti minulle.
Helpotus!
"Entä Hermione?"
"Hermione? Ei! Me ollaan vaan ystäviä!"
Nyt kun olin varma, että pystyin nukkumaan ensi yönä ilman tuskaa, päätin lopettaa keskustelun siihen, ennen kuin sanoisin jotain tyhmää!
---
Harryn P.O.V
En saanut mielestäni sitä, kuinka erikoisesti Draco käyttäytyi tänään. Hän selvästi yritti peitellä tunteitaan kun keskustelimme säännöistä. Hän tottakai teki sitä aina silloin tällöin, varmaan vahingossakin. Se vain ei ollut yhtä ilmiselvää kuin tänään. Tämän takia olin edelleen hereillä. Kello oli jo yli 3 ja huomenna olisi aikainen herätys... Ehkä vaan pelkäsin, että Draco ei oikeasti halunnut tutustua muhun. Ehkä se oli vain hänen julma suunnitelma saada tietoa musta ja käyttää sitä tylypahkassa hyväksi.
Toisaalta olin nyt Dracon kehossa ja voisin tehdä mitä vain hänelle. Draco ei siis voisi tehdä mitään, sillä voisin pilata hänen maineensa silmänräpäyksessä.
VOUS LISEZ
The Universe Hates Me / Drarry Fanfiction
FanfictionHarry ja Draco vaihtavat kehojaan yön aikana. Tämän vuoksi he saavat tietää uusia asioita toisistaan kouluelämän ulkopuolelta. Miten he saavat omat kehonsa takaisin, ja onnistuvatko he tulemaan vihdoin toimeen? Basically Harry ja Draco tutustuu tois...