Kitap Midoriyanın ağızından olacak başkasının ağızından olunca başlıkta yazıcağım haberiniz olsun.
Todoroki nin ağızından 👅💦
O gün gay olduğumu anladım.
"O SENİN GÜCÜN TODOROKİ!"
İşte o gün kalbimde çok tuhaf bi sızı olmuştu bu duyguyu ilk kez yaşıyordum.
Midoriyayı her gördüğümde ordan kaçmak istiyordum sanki kontrolümü kaybetmekten korkuyordum acaba o da bana karşı böyle şeyler hissediyor muydu?Midoriya nın ağızından 👅💦
O gün içimdeki duyguyla beraber şöyle demiştim
"O SENİN GÜCÜN TODOROKİ!"
O günden sonra içimde bi his oluşmuştu sanki sanki ona daha yakın olmak istiyordum ona yaklaştığımda kalbim deli gibi atıyordu aynı şey konuşurkende oluyordu.
Turnuvaların arasından neredeyse bir kaç ay geçmişti be içimdeki duyguda git gide artıyordu.
Cuma~~~
"AĞHHH LANET GENE UCU UCUNA YETİŞİCEM SANIRIM OKULA"
Dersin başlamasına 5dk vardı okulun merdivenlerine vardım evet her ne kadarda burda kalsak ben hayla aynıyım ve yine geç kalıyorum.
"Oh" yetiştim ucu ucuna ben girdikten 1-2 dakika sonra aizawa hoca girdi gene uykulu gibi gözüküyordu
"Sessiz olun ben biraz kestiricem!" Aizawa~
Her zamanki aizawa diye geçirdim içimden.
Herkes arkadaşlarıyla konuşuyordu bende todoroki'nin yanına gittim biraz konuştuktan sonra aizawa hoca ayağa kalktı ve herkes yerlerine geçti."Çocuklar size söylemem gereken bir kaç şey var
Yarın test olacaksınız uygulamalı bir test
Testte ikişer kişilik takımlara ayrılacaksınız bu daha çok hayatta kalma gibi olacak"Sınıf - "NEĞĞĞ"
"SUSUN! Evet dediğim gibi hayatta kalma gibi olacak, sizi ormana bırakacağız başka takımlarla savaşmak yok, ormanda ne olduğu bir sır oraya gidince kendiniz görürsünüz"
Aizawa hoca gidip tahtaya isimleri yazmaya başladı
Tsyu - ururaka
Lida - Denki
Bakugou - krisihima
...Sanırım ururakayla ve lidayla olamayacağım.
Tahtada ismimi aramaya başladım ben?!
Midoriya - Todoroki
0-0
Yavaşça kafamı todorokiye çevirdim oda gözlerini açmış bana bakıyordu yavaşça gülümsedim ve kafamı önüme çevirdim
"Çocuklar unutmadan karşınızdakiler güçlü olacaktır dikkatli olun"
Okul bitince~~~
Okul bittikten sonra todorokiyle beraber okuldan çıktık beraber eve gidiyorduk.
(O zaman şeyde kalıyorlar yatak hanemi deniyor şu an unuttum işte orda kalıyorlar yaw)
Yolda bir kelime bile etmedik bi konu başlatmak için
"Hey shoto! Sence karşımızdakiler ne kadar güçlü olabilir?" Deku~
"Sanırım Aizawa hocanın dediğine göre baya güçlü olmalılar, üstelik sanırım bizi ikişerli guruplara ayırdıklarına göre takım başına bir kişi olmalılar" todoroki~
"Aslında doğru diyorsun todoroki acaba ne olabilirler?" Deku~
Ben ne olduklarını düşünüyordum acaba giriş sınavındaki gibi robot olabilirler mi ama o zaman çok kolay olurdu...
Ben böyle düşünürken.
"M....ri....ya....MİDORİYA"
Bi anda irkildim ve todoroki ye baktım kaldığımız yere gelmiştik.
" üzgünüm todoroki biraz dalmışımda"
Todoroki başıyla onayladı ve kapıdan girdik saat 15:12 geçiyordu akşam yemeği 18:00 deydi bizde odalarımıza geçtik.
Odama geçince çantamı yerine koydum biraz ödevim vardı ama önce duş.
Duşa girdikten sonra ödevimi yapacaktım.Saat 16:13
duştan çıktım ve saat e baktım 16:13 geçiyor akşam yemeğine daha 2 saat var deyip ödevimi yapmaya başladım evet ödevim çok yoktu ama zordu matematik olunca.
Ödev bitince~~~
Lanet ödev düşündüğümden daha uzun sürdü saate bakmayı unuttum saat 18:03
Hemen üstümü değişip aşağıya koştum uh yetiştim yani sayılır yemeğimi yedikten sonra odama çıktım çok yorgundum ama merakta ediyordum acaba yarın ki test nasıl olacak daha önemlisi todorokiyle olacağım acaba bir kaç gün mü sürer.Düşüncelerimin arasında uyuya kaldım...
DEVAM EDECEK...
Evet bu kitaba yeni başladım ayrıca bakalum yarun neler neleğğğ olacak ehehehe uwu.
Kelime ; 530 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tododeku• /BNHA\
ActionTododeku en sevdiğim ikinci ship eğer todomomocular bakudekucular varsa kapı orda gençlik 👉🏼 🚪 Ve smutlu UvU