12.Bölüm

1.4K 84 150
                                    

Bayadır wattpad de yoktum gençler çünkü .. üşengecim
Evet tek neden üşengeç olmam ve kitap ben yb atmadan 1.74K olmuş bile hsjssj sanırım iki bölüm sonra final yaparım çünkü aklıma bişi gelmiyor ve kitabı okuduğunuz iÇin sağalın <3




Midoriya PoV



Gözlerime çarpan loş ışıkta yavaşça gözlerimi açtım ve karşımda bir adet melekus vardı uykum çok yoktu ama hala yorgun hissediyorum.

Bir süre daha uzandım ve shotoyu izledim Babası gittiği için Artık daha mutlu gözüktüğü bir gerçek
Ah gözlerini açıyor.

Ben kendi gözlerimi kapayarak uyuyor taklidi yaptım
Ondan sonra shoto uyandı ve bana baktığını hissettim.

O uyurken benimi izliyor sanırım yanaklarım hafiften kuzardı umarım uyanık olduğumu anlamaz sonradan elini başıma getirdi ve çektikten sonra bana sarılarak uyumaya devam etti kesinlikle hiç bozmak istemediğim bir anı şu an ama eninde sonunda uyanmak zorundayız değil mi?

————bir kaç saat sonra————____,

Yavaşça gözlerimi açtım ama shotoyu göremedim etrafıma baktım ama yoktu sanırım işi çıkmış olsa gerek.



Todoroki PoV



Gözlerimi açtım meleğim hala uyuyordu yanımdaki sessize aldığım telefonum titriyordu telefona baktım ve mesajlar mahkemeden gelmişti.

Mesajlar özetle.

Meleğim babamı yendiği için anlaşmayı kazandı o yüzden şu ankurallarca babamın çocuğu olmamalıyım o yüzden garın mahkemeye gitmeliyiz evet gitmeliyiz benim ızukumuda çağırmışlar eh nede olsa 2 numaralı kahramanı yendi gerçi aslında bence bile biraz ürkütücüydü onun karşısında olmak istemezdim heralde neyse şu an başvuru iÇin gitmem gerek ve meleğimi tek başına bırakmalıyım.

Yataktan kalkar ve ızuku nun anlına bir öpücük kondurur.
Merak etme meleğim bir kaç saate dönmüş olurum sen uyumaya devam et~

Sonradan üstüme ceket aldım ve sehpadaki telefonu alıp odadan sessizce çıktım.

Evet o bab- enjiden kurtuldum ama tam değil daha mahkeme işlemleri var Aizawa sensei çok Yardımcı oldu bir ara teşekkür etmeliyim.

Dışarıya çıkar ve taxi çağırır-
Konumu söyler
xxxx-xxxx yerine gideceğiz
;peki efendim

Bir 15dk sonra..

;evet bayım geldik

Saolun ücretim ne kadar?

(Taxi is pahalı XD)

;64 lira efendim

Tamam *parayı verir* saolun

;iyi günler efendim

Arabadan iner ve taxi gider.
Sonra Aizawayla konuşmak için evine gider

(2-3 saat sonra kesinlikle üşengeçlikten değil..)

Saolun Aizawa sensei çok Yardımcı oldunuz yeniden teşekkürler

Aizawa: sorun değil todoroki peki midoriya nasıl?

O mu daha iyi

Aizawa: tamam benden ona geçmiş olsun de olur mu?

Tamam sensei sonra görüşürüz o zaman

Aizawa: tamam görüşmek üzere todoroki

Kapıyı açar ve çıkar
Aşağıya iner ve yeniden taxi çağırır

(Burayı atlayacağım yine aynı muhabbet işte xd)

Taxiden iner ve mido nun yanına çıkar

Sessizce kapıyı açar ve içeriye bakar
Ama midoriyayı yatakta göremez içeriye girer ve kapıyı kapar.

Acaba nerde?

Güzel bir koku alır ve mutfağa doğru ilerler gizlice bakar ve mido nun yemek yaptığını görür
Çok tatlı görünüyor~
Gizlice mutfağa gider ve midonun arkasından sarılır

Midoriya; ah todoroki gelmişsin

Todoroki; hm sana haber vermediğim için üzgünüm meleğim~

midoriya; sorun değil todoroki herkezin işi çıkabilir

Todoroki: hm~ çok güzel kokuyor ne yapıyorsun?

Midoriya: pankek omlet ve portakal suyu sever misin?

Todoriki: severim ama seni sevdiğim kadar değil~

*Midoriya hafif kızarır*

Tadoroki; tamam ben sofrayı dizeyim o zaman

Midoriya; t-tamam

Onu utandırmak çok koşuma gidiyor nedense.

Tabak çatalları alır ve sofrayı düzgünce dizer
Dizdikten sonra midoriya omleti ve pankeki masaya koyar

Mido: todoroki portakal suyu istermisin?

Todo; neden olmasın?

Midoriya gülümser ve portakal suyunu bardaklara doldurur

Çok sevimli~~

Midoriya sandalyeye oturacaklen todoroki sandalyeyi çeker ve midoyu oturtur.
(Düşürmek olan çekmek değil yanlış anlamayun XD)

Midoriya; saol todoroki

Todoroki; Her zaman

Kendi sandalyesine oturur ve yemeğe başlar

Mido; peki sormamda sakınca yoksa nereye gittin?

Ağzındaki lokmayı bitirir ve konuşur
Todo; sakıncası yok ve yarın mahkemeye gitmemiz nazımmış

Midoriya tam neden diyecekken aklına endavourla yaptığı anlaşma geldi ve o anlaşmayı kazandığı geldi.

Mido; ah anlıyorum

Tebessüm eder ve yemeğe devam eder
Yarın büyük bir gün...


Devam edecek....


Evet sövün benağ Ehüehüehü aklım bomboş biliyormusunuz eğer fikirleriniz varsa özelden yazın çünkü aklım bomboş çok yakında final yapacağım sanırım çünkü aklım boş ve yapacak bir şey bulamıyorum eğer isterseniz finalde çok uzun olmayan bir smut yazabilirim tabi Artık o ne zaman gelecekse xd evet üşengecim napam şu an aklıma buraya yazacak bir şey bile gelmiyor ve anlamadığım wattpad de olduğumda çok okunmayan kitabım 1.74K okuma olmuş dostlar bu neyin kafası ben gittikten sonramı Aklınıza geldi bu kitap XD neyse bir süre wattpad de değildim bu bölümden sonrada bir süre olmam heralde yada final olacaksa olurum ama önerileriniz varsa özelden yazın neyse sonraki final bölümünde görüşmek üzere ha unutmadan bu kitap bittikten sonra wattped e biraz ara verme olasılığım var söylemesi şimdilik sayanora...



Kelime; 733 kelime.



















.

Tododeku•     /BNHA\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin