Kirisihima nın ağızından 👅💦Kacchan beni evine çağırdı!
Durun size baştan anlatayim yani mağlesef baş başa değil ihi denki sero ve mina da gelecekmiş sanırım bir parti yada ufak bir şey.
Bakugou saat 8:32 gibi uyuyordu sanırım biraz erken ama ne diye bilirsinki?
O yüzden parti 5:53 gibi başlayacak o da çerezleri falan hazırlamak için olsa gerek.
Ama saat daha 4:42 off çok sıkılacağım acaba erken gitsem bir şey olur mu? Dur bakugou ya bir sorayim.
Mesajlaşma—————————————————
Civcivim
Bakubro : kiri
Civcivim : ne oldu bok saçlı
Şeyy.. : kiri
Civcivim : söyle Artık işim var!
Tamam tamam hemen kızma : kiri
Kiri : Aslında evde çok sıkıldım ve zaman geçmek bilmiyor acaba erken gelsem olurmu?
Civcivim : pekela geleceksen gel zaten işim var ama yardım edeceksin!
Elbette! : kiri
Mesajlaşma bitti—————————————
Kirisihima telefonu kapatıp cebine koydu ve hızla bakugoun odasına gitti.
*tık tık tık* evet biliyorum çok gerçekçi.
Bakugou kapıyı açtı.
"Ne? Onay mı bekliyorsun girsene!"
"A-ah üzgünüm bakubro" deyip içeriye girdim ahğ bu çok utanç verici neden mal mal suratına baktım ki?
Zaten benden neden hoşlansın ki?
Hemen içeriye geçtim ve bakugou la çerezleri ve vb..
Hazırladık saatte baktığımda NE?!5:50 mi geçiyor ne ara sanırım bakugoula takılınca zaman çok hızlı geçiyor mağlesef.
Zaten 3dk içerisinde herkes geldi yani çağırdığımız kişiler.
Denki ve mina oyun oynuyorlardı sero'da onları izliyordu ben ve bakugouda cips yiyiyorduk
SAAT 6:03—————<>
"HEY! Aptallar hadi D C oynayalım" baku~
"Bu harika bir fikir!!" Mina,denki~
"Neden olmasın?"sero~
"ELBETTE!" Kiri~
Bakugou bir tane şişe getirdi ve sıra sıra bir birimize sorular sorduk.
Mina bakugou ya soruyor.
"Bakugou D mi C mi?"
"ELBETTE C RAKUN GÖZLÜ!"
"Pekii~~"
Mina bir bana bir baku ya bakıyordu daha önceden benim bakugou ya bir şeyler hissettiğimi anlamıştı ve sanırım ne yapıcağını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tododeku• /BNHA\
AçãoTododeku en sevdiğim ikinci ship eğer todomomocular bakudekucular varsa kapı orda gençlik 👉🏼 🚪 Ve smutlu UvU