Bakın karnım aç ken bir şeyler yazmam değil düşünmem zorlaşıyor aq 150 den-10 a düştü resmen bide sıcak ölcem sanırım çok yakında final yapıcam size bir şeyler soracağım o na göre sonraki kitabı siz seçeceksiniz şimdiden söyliyim içinde OmegaVerse
De koyacam oynat bakalım.Midoriya nın ağızından 👅💦
"A-A-A-arkamda mı?"
Gözlerimi kocaman açmış All Might a bakıyordum
Bana sırıtıp."Neyse ben sizi baş başa bırakıyim evlatlar"
Ona yalvaran gözlerle baktım o ise bana "şimdi ne yapcan" bakışı atıp çıktı ilk kez ona acayip sinir olmuştum.
Arkamı dönmek hiç istemiyorum.
"T-Tod-oroki b-be-"
Todoroki bir anda arkamdan gelip sarıldı bunu hiç beklemiyordum, kulağıma yaklaştı o sorada zaten domatese kafa tutmuş ben.
"Seni her şeyden çok seviyorum ızukum"
Gözlerim dolmuştu arkamı dönüp yatakta (yani sedye hastanedeya) oturur pozisyona geçtim gözlerim doluydu todorokinin yakasından tutup kendimin bile tahmin edemiyeceği bir şey yaptım dudaklarına yapıştım o sırada gözümden yaşlar akıyordu todorokinin yakasındaki elimi gevşettim o ise bi elini boynuma bi elini belime götürdü ve beni kendine bastırdı nefes almak için ayrılınca.
"Son bir kez daha~" Todo~
Beni iyice kendine bastırıp dilli bir şekilde öpüyordu bu beni tahrik etmeye başlamıştı inlemek üzereyken benden ayrıldı bende kafamı onun kafasına dayayıp.
"Beni sevdiğin için teşekkürler"
"Asıl ben teşekkür ederim ızuku~"
Zaten kızarıktım ama beni sevdiği içinde mutluydum hemde fazla mutlu.
Biraz sonra recovery girl gelip beni taburcu edicekti o yüzden bu mutlu ortamı bozmak zorundaydım.
"Shoto seninle böyle sonsuza kadar kalabilirim ama biraz sonra kontrole gelicekler taburcu olunca okulda buluşurum"
"S-sonsuza dek, ızuku seninle bir an önce evlenmem gerek"
"NE!?!??"
"Ah böyle çok tatlısın~"
*kızarır*
"Peki o zaman yarın okulda görüşürüz~"
"T-tabi"
Todoroki odadan yavaş adımlarla çıktı ne yani biz şimdi çıkıyor muyuz ağh hayaller gerçeğe çevirmek için varmış gerçektende ama yanaklarım hayla kızarık.
Bunları düşünürken recovery girl odaya girdi.
"Evet midoriya şimdi son kontrollerinide yapıcam ve yarın okula gidebileceksin"
"A-ah saolun"
"Huh? Senin ateşin mi var midoriya?"
"Ne, hayır"
"Dur bi bakıyim"
"İyide gerçekten yok!"
Yarın sabah 4 civarı~
Off hiç uyku tutmadı ya.
"Bakayım saat kaç olmuş"
4 ne be ben ve erken kalkmak işte buna şaşırırım telefonumu yatağın yanındaki bazadan aldım ve üstümü değiştim.
Üstümü değiştikten sonra yavaşça yurdun salonuna indim saat nerdeyse hala 4 tü ama sadece bir kişi vardı kim olduğunu tam görmedim yaklaştıkça o kişinin.
"Todoroki?"
"Ah midoriya bu gün erkencisin ne oldu uykumu tutmadı?"
Tam 12 den vurdu sadece kafamı "evet" anlamında sallayıp kahve yapmak için mutfağa gittim todorokiyede bir tane yaptım kahveleri alıp todo nun yanına oturdum ve ona ikram ettim (nazikliğe bak way amk).
Todo kahveyi eliyle soğuttu benim güzel musluğum
Ben direk bodozlama daldığım için dilimi yaktım."T-toduvoki dığliğm yağdığ" (todoroki dilim yandı"
Ona ağzımı işaret ederek üflemesini söylemeye çalıştım ama o ne yaptı dersiniz.
Dudağımdan dilli bir şekilde öpmeye başladı ama dili buz gibiydi sanırım özgünlüğünü kullanıyordu.
İyide özgünlüğünü dilinde nasıl kullana bilirki.
Dudağını benden ayırdığında bir adet domatesle karşılaştı.
"Sadece dilini soğuttum ızukum~"
"B-bu K-kesinlikle b-b-bir bahane s-shoto"
Todo kıkırdamıştı beni domatese çevirmek hoşuna gidiyordu ama benimde onu mutlu etmek hoşuma gidiyordu.
20dk sonra~
Aşağıya kiri ve baku indi ikiside mutfağa gitti pür dikkat onları dinliyordum bize duyurmamak için kısık sesle konuşuyorlardı.
Kiri ; tatlım kahveni sütlümü yoksa sulumu istersin.
Baku ; Shima bak biliyorsun bana böyle seslenince mutlu oluyorum ama dışarda böyle seslenmesen anlarlar.
Kiri ; peki kacchan~
Sanırım tek onları dinliyen ben değilmişim todorokiyle birbirimize aval aval baktık ve aynanda.
"SİZ SEVGİLİ MİSİNİZ!?!"
DEVAM EDECEK...
Evetğğğğ kiribakucuları göreyim bir sonraki bölümde bunların nasıl sew olduğunu anlatıcam ve ondan sonraki bölümde final!
Aslında bu kadar uzun olmasını beklemiyordum ama izlenmeler beklediğimden düşük evet izlenme için yapmıyorum ama motivasyonum biraz düştü
Bende benim motivasyonum düştü diye başkalarını motive ediyorum.Neyse kısaca iki bölüm sonra final (büyük olasılıkla) neyse sonraki kiribaku bölümünde görüşürüz babuşlarr.
Kelime ; 631 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tododeku• /BNHA\
حركة (أكشن)Tododeku en sevdiğim ikinci ship eğer todomomocular bakudekucular varsa kapı orda gençlik 👉🏼 🚪 Ve smutlu UvU