8.Bölüm

2K 132 406
                                    

Arkadaşlar bir sonraki bölümü smut yapa bilirim isteyen olursa söylesin.



MİDORİYA NIN AĞIZINDAN 👅💦




Ah benim yatağım ne zamandır bu kadar rahat ve sıcacık hiç kalkmak istemiyorum.

En azından saate bakayim.

Gözlerimi yavşça açtım ve gördüğüm şey

"Shoto!"

Gözleri açıktı ve beni izliyordu yanaklarım yanmıştı resmen ne yani sonsuza kadar yatmak istediğim yer benim shotom mu?

"Efendim meleğim~"

"B-burda ne arıyorsun"

"Sevgilim değil misin? Seni özledim o kadar"

Kafamı todorokinin göğüsüne koydum acayip kuzarmıştım ama öyle böyle değil ha.

Shoto çenemden tutup ona bakmamı sağladı Ve yavaşça beni öptü ahg neden daha fazlasını istiyorum ki daha çok erken.

Sho benden ayrıldığında.

"Yakında senden daha fazlasını isteyeceğim ızuku~"

Ben bir şey demeden yanağımdan öpüp odadan çıktı daha demin ne oldu? Ah doğru kalp krizi geçirdim bu gün günlerden pazar ve yarın okul varrr of gene aizawa sensei canımızı çıkaracak.


7:52

Yavaştan aşağıya ineceğim duşumu aldım kahvaltı 8 de saat 8dk var üstüme bir tane t-shirt giydim Altımada pantolon saçımı biraz düzelttim ama ne kadar düzele bilirki aklımda hala sabahki olay vardı.


Kahvaltımı ettim ve odama çıkıp manga okumaya başladım.

12:43

Yuh lan bu kadar zamandır mangamı okuyorum aslında kiri mesaj atmasa dahada okuyacaktım.



MESAJLAŞMA BAŞLIYOR——————————

————1/A  erkekler ————


Kiri ; hey çocuklar

Kacchan ; ne var bok saçlı

Denki ; evet kiri?

Sero ; ne oldu

Mineta ; karı var mı karı

Kacchan adlı kişi mineta atlı kişiyi 1/A erkekler grubundan attı.

Kacchan ; haketti

Kiri ; heyy! Konuyu çok saptırdınız.

Kiri ; Diyorum ki bu akşam saat 6-7 civarında aşağı salonda D C oynayalım mı?

Kacchan ; ilk kez bir konuda hem fikirim

Sero ; çok iyi fikir peki minayıda çağırsak olur mu?

Kiri : neden olmasın?

Tokoyami ; olabilir.

Kiri ; ye! Peki midoriya ve todoroki sizde oynayacak mısınız?

Todo ; neden olmasın?

Mido; elbette!

Kacchan ; kapa çeneni brokoli!

Tododeku•     /BNHA\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin