7.Bölüm

2.3K 137 704
                                    

...


Midoriya nın ağızından 👅💦

"SİZ SEVGİLİ MİSİNİZ?!"

Todorokiyle aynanda bukugouya ve kirisihimaya
Bağırdık ne yani kacchanın kalbimi varmış?

Aslında içimdeki bu hissi kiriye anlatırsam beni dışlamaz ama çok utanıyorum neyse konuya dönelim.

Biz böyle bağrınca kiri yanımıza geldi.

"Eğer bizden iğrenirseniz size karışmayız ama nolur bunu kimseye söylemeyin" kiri~

Ben aklımdan ne iğrenmek mi hayır!

"Ne?! Tabikide hayır ben sizin adınaza çok sevindim şeyy aslında aramızda kalsın ama kacchanın bir kalbi olduğunu bile yeni öğrendim" mido~

"SENİ APTAL NE DEDİN TABİKİDE BİR KALBİM VAR APTAL!" Baku~

"Sizin adınıza sevindik kirisihima" todo~

"Merak etme kiri kimseye söylemeyiz" mido~

"Ahh çok saolun çocuklar" kiri~

Aradan bir kaç saat geçti ve okula gitti tek bi fark vardı ben ve todo baş başa gidiyordukk ochako-san
Diyer kızlarla gitti ve lida-kun'un da işi varmış kalbim deli gibi çarpıyor hatta sesini bile duyabiliyorum.


——OKULDAN SONRA——


Ahh canım çıktı hemen duşa girmeliyim hızlıca yurda gittim ve odama çekildim akşam yemeğine daha vardı duşa girdim başımda ve belimde havlu sarılıydı saçımı havluyla kurularken kapı çaldı hemen gidip açtım todoroki gelmişti ama çok şaşkın ve kızarmıştı ne var diye bakacakken allahım yarımdan daha çok çıplağım bi anda kapıyı suratına kapatıp özür dilemeye başladım...

"ÖZÜR DİLERİM, ÖZÜR DİLERİM, ÇOK ÜZGÜNÜM SHOTO!"

Ağhhhh dahada batırdımmmm neden ismiyle seslendim ki!!!

Todoroki kapının arkadından.

"S-sorun değil midoriya, şey sadece defteri almaya gelmiştim.

Ah doğruya bazı notlarım eksikti bende todorokinin defterini almıştım.

"Ah doğru 1dk beklermisim todoroki-kun"

"Evet"

Hemen altıma ve üstüme bir şeyler geçirdim saçım hayla biraz ıslaktı o yüzden aşağıya sarkmıştı aslında tatlı gözüküyordum çantamdan hemen todorokinin defterini çıkardım tam kapıyı açacakken aklıma bir şey geldi todoroki az önce kekelemişti nedenki her neyse sonra düşünürüm kapıyı açtım oha çok yakışıklı duruyor yuh ne diyorum ya ben kitabı todorokiye verirken bana.

"Çok şirin gözüküyorsun midoriya~"

"Ah?"

Saçmalama saçmalama saçmalama aptal!!

"Ş-şey sende öyle t-todoroki-kun"

SAÇMALADIMMM!!!!!

Tododeku•     /BNHA\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin