4.Bölüm

2.6K 155 436
                                    




Midoriya nın ağızından 👅💦



Uyuya kalmıştım sanırım güçsüz düşmüştüm gücümü çok zorlamıştım gözlerimi açılması için zorlarken kafamda bir el hissediyorum.

Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda todorokiyi gördüm biraz endişeli gözüküyordu ama gözlerimi açtığımı görünce o endişe bir anda gitmişti uyandığımda önce todorokiye sonra etrafa baktım revirdeydim.

Recovery girl beni iyileştirmişti ama fazla yorgundum.

"Midoriya iyi misin?" Todo~

"E-evet sadece biraz yorgum" Deku~

"O zaman ben gidiyimde sen dinlen" Todo~

Todorokinin omuzundan tutdum ve utangaç bir sesle.

"H-hayır y-yanımda kal todoroki"

Todoroki piç smile atar jsjsjsj

"Peki~"

Benim burnum ve yanaklarım hafiften kızarmıştı ama sonra aklıma All Might a fena geçirdiğimi hatırladım ve bir anda irkilip todorokiye.

"Todoroki! Peki All Might a ne oldu?"

Aslında todorokide bilmiyordu ama midoriya All Might I yenmişti ve bunun nasıl mümkün olduğunuda sorguluyordu ama midoriyaya sorsa cevap vermiyeceğinide biliyordu bunu düşünmemeye çalışıyordu ama yapamıyordu zamanı geldiğinde midoriyaya soracaktı ama şimdi değil.

"Umm aslında bende bilmiyorum midoriya."

"Ah peki tamam... şey sen nasıl oldun?"

"Ah ben mi? Merak etme Recovery girl yaralarımın aşırı ciddi olmadığını söyledi, o yüzden hemen iyileştiler"

"B-ben üzgünüm todoroki seni koruyamadım, çok üzgün-

"Midoriya, asıl senin sayende kurtuldum lütfen kendini suçlama sen olmasan sınavdan geçemezdik"
(Şu an sormanın tam zamanı)
"Sen benim için beni kurtarmak için All Might ı yendin sahi All Might ı nasıl yendin?"

Midoriya bu soru karşısında dona kalmıştı ne diyeceğini bilmiyordu.

Şöyle diyecek halim yok ya-
"Ha o mu gücümü All Might verdi o yüzden yendim"
Bu todorokinin bana All Might senin baban mı cevabından daha beter.

"Şeyy aslında söylemek zorunda değilsin, seni zorlamıyorum"

Ben ne desem diye düşünürken kalbim deli gibi atıyordu tam ağızımı araladım ve içeriye.

"All Might?" Deku~

"Oh todoroki evladım sende mi buradaydın?" A.M~

"All Might bu kadar çabuk iyileşmeni beklemiyordum" todoroki~

"Evet Rocovery girl sağ olsun, şey todoroki evladım acaba midoriya evladımla biraz konuşa bilirmiyim?"

"A-ah tabi"

Todoroki yavaşça ayağa kalktı kulağıma eğildi.

"Sonra yine gelicem~"

Yanaklarım yanarken kafasını kaldırdı, gülümseyip odadan dışarı çıktı.

All Might yanıma geldi.

"Midoriya"

"Evet All Might?"

"Sen shotoyu seviyor musun?"  :) bunu gülerek söyledi.

"NEEE!?!"

":)"

"All Might EEEE ŞEY YANİİ TAM DEĞİL YANİ ŞEY BİLEMİYORUM Kİ NASIL DESEM...

Ağh lanet olsun EVET SEVİYORUM SHOTOYU SEVİYORUM ALL MİGHT"

"Senin adına sevindim"

"Ha?" Ne bunu beklemiyordum.

"Birini sevmen iyi bir şey buna ben karışamam midoriya hatta birinden hoşlandığın için seninle gurur duyuyorum... aslında çöp çatanlıktada pek kötü sayılmam ;)"

"ALL MİGHT!!"

"Tamam tamam sustum"

"Şeyy... o kadar belli mi?"

"Hmm aslında boş versene baya belli"

"•////•"

"Aslında pek emin değildim ama beni kötü adam sandın ve shotoyu elimde yara bere içinde görünce fena geçirdin aslında o kadar güçlü vurup hayatta kalmanı beklemezdim bi an öldüğümü sandım"

"Ü-üzgünüm seni villian sandım"

"Önemli değil peki sana bir soru soracağım midoriya"

"Elbette"

"Shotoyu seviyor musun?"

"E-....evet all might az öncede dedim neden sordun"

"Ah. Çünkü todoroki arkanda"

O_O "ne?"



DEVAM EDECEK...


Gençlik çok özür dilerim bu günlerde kendimi pek iyi hissetmiyordum o yüzden yazmadım eve Wattpad e giriyorum ama yazmıyordum biraz kötü hissediyorum ki hayla hissediyorum psikolojik değil he fiziksel yanlış anlamayın şimdide demeyin corona mı kaptın diye tövbe tövbe la ağzınızı hayra açın.

Neyse sonraki bölüm için ne yapsam diye düşünüyorum bide yeniden geç attığım için kusura bakmayın ejderyalarım sonraki bölümde görüşürüz sayanora.

Kelime ; 537 kelime.

Tododeku•     /BNHA\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin