Eğer bu bölüm final değilse sonraki bölüm
Bu aralar biraz yok baya yorgunum ve belki yani yeni kitaba başliyacağım ama stok yapacağım çünkü stoğum bom boş hayır cidden boş ve eğer yorumlarınıza yada bana özelden yazanlara cevap veremezsem şimdiden çok üzgünüm yazmaya biraz ara vereceğim böylece aklımda 1000 üstündeki hikayeleri düzenliye bilirim ve bana hayla cevap veren yok ne tür bir tododeku yapacağıma dair!!
Bana bir şey söyleyin marmaid AU mu?
Yoksa mafia au mu yada başka bir şey siz yorumlardan evet bu bölümü okuyan her kez, gerçi çoğu hayalet 👻 neyse her kez yorumlarda bir birinizle tartışın ne tür bir tododeku olacak diye ama değişmeyecek üç şey var!!!!!Tododeku
Kiribaku
Smut😅Neyse hikayeye devam edelim ve erken dönmemi isterseniz yıldıza basın sayanora 👋🏿♾
MİDORİYANIN POV
Sabah kalktım ve saat e baktım 5;42 sonra duşa girip üstümü değiştim ve shotoyu kaldırdım ama çok tatlıydu~~
"Ah~ erken kalkmıssın meleğim"
"Evet dövmem gereken biri var"
Shoto önce bir durakladı sonra kafasını hafifçe yere eğdi saçlarından gözlerini göremedim sonra yatakta doğrulup bana sıkıca sarılıp kulağıma fısıldadı.
"Midoriya unutma seni hep sevicem eğer beni seni sevdiğim kadar seviyorsan o herifi yen"
"Söz veriyorum"
"Pekela sen aşağıya in ve yemek ye ben sana yetişirim unutma bu gün okul yok ve 10;30 sahada olmalıyız ızuku"
"Evet biliyorum, o zaman ben aşağıya iniyorum bakalım aşağıdakiler nasıl tepki verecek"
"Hımhım"
Koşarak aşağıya indim ve
"DEKUUUUUUUU SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN!"
Bütün herkes bana baktı ve aynanda kacchanda dahil!
"O ÇAKMA BABA FÜGÜRÜNÜ YEN DEKUU!!!!"
"ahhh çocuklarrr"
10;20
Yazar; Evet çok hızlı ilerliyorum!
Kapının arkasında bekliyorum ve yanıma aizawa sensei geldi.
"Midoriya bunu yapmak istediğinden emin misin sana acıyacağını hiç sanmıyorum"
" o zaman bende ona acımayacağım!"
"Ahhh peki ama eğer işler kötüleşirse araya ben çimentoss ve might night gireceğiz ha unutmadan all might seninle konuşmak istiyor 5dk var."
"Tamam"
Aizawa gittikten sonra all might geldi.
"Midoriya ne yapmayı pilanlıyorsun tam olarak PEKİ shotoyu seviyorsun ama şu an onu sonsuza kadar kaybetme olasılığın var *SON 2dk*bak biliyorum ama enji nin sana acıyacağını sanmam"
Son 30sn
"Sadece önlerden koltuk kap all might"
SÜRE DOLDU LÜTFEN SAHAYA ÇIKINIZ
Ben koşarak sahaya çıktım gözüme çarpan ışık gözlerimin küçülmesini sağladı sonradan düzeldi ve kafamı kaldırıp etrafa baktım evet 1/A ordaydı ama aynı zamanda bütün birler?!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tododeku• /BNHA\
ActionTododeku en sevdiğim ikinci ship eğer todomomocular bakudekucular varsa kapı orda gençlik 👉🏼 🚪 Ve smutlu UvU