Igor pov.
Csodás nap a parkban. A nap szabályosan csillog az én drágám bőrén és a haja meseszép ebben a szögben.
- Kész vagy már ugye?
- Csak még pár javítás, szivem! - kiáltottam oda mire nevetve megforgatta a szemét és visszaállt a pózaba.
A mi történetünk világszenzació lett az újságokban, még egy szerelmes szappanoperát is megihletett. A nevem Igor La Mori, aki pedig egy szál ingben modellkedik nekem, a szerelmem Vladimir Ross. Lassan nyolc éve, hogy megláttam őt a parkban, és első latásra beleszerettem. Azóta megannyi szenvedésen és szenvedélyen mentünk át. Szakitások, kegyetlen elválasztások, és ellenkező partnerek, amnézia, de a szerelmünk olyan mély, hogy még ezeket is legyőzte.
- Kész! - kiáltottam mire felvett egy köntöst és oda sétált mellém. Az ölembe vettem a pici testét és úgy nézte meg a képet.- Egy kicsit sötét. - mondta mire megcsókoltam és megsimogattam a derekát.
- Bocsánat, mon amore, de kifogytam a világosabb festékből és ezt is el akartam használni. - mondtam. Ő is a nyakam köré fonta a kezét és megcsókolt.
- Semmi baj, nekem nagyon tetszik.
- Sok házban ott a kép, amin rajta vagy, de te csak velem vagy itt. - mondtam mire felnevetett.
Hamarosan összeházasodunk. A terveink szerint egy hónap múlva, Júniusban. Végre teljeseülni fog, az amire több mint 8 éve várok. Az én kicsi pillangóm az enyém lesz mind a törvény, mind isten színe előtt.Vladimir pov.
Igornak még be kellett menni–e a menedzseréhez tárgyalni, én addig haza mentem. Raoul segített elkészíteni a vacsorát, amíg én lezuhanyoztam és rendesen összepakoltam.
- Alig várom, hogy leteljen ez az egy hónap.
- De, Vladimur úrfi! Akkor miért nem házasodnak össze most rögtön egy kicsi kápolnaban és tudják le az egészet?
- Jaj, Raoul! Ennek nagy feneket kell keríteni mert... - ekkor kopogtak az ajtón. Odamentem és kinyitottam. Egy nő állt előttem elegánsan felöltözve, mellette egy ritka apró kisgyerekkel, aki alig mert rám nézni.
- Monsieur La Mori?
- Nem, ő a vőlegenyem. Miben segithetek, Igor nincs itthon.
- Monsieur Vladimir! Agate Daae vagyok a gyámügytől. Ez a kisfiú pedig Lucas Handarson. - mutatta be a kisfiút mire ő félve integetett nekem.
- Értem és... Miért vannak itt?
- Azt a feladatot kaptam, hogy hozzam el Lucast az apukájához, aki Monsieur La Mori. Lucas egy korábbi kedvesének, Lucia Handarsonnak a fia.
YOU ARE READING
A modell 3 (Befejezett)
RomanceIgor La Mori és Vladimir Ross immár jegyesekként élik a mindennapjaikat Párizsban, szerelemmel túlfűtve, de egy nap beállít egy ügyvéd, egy kisfiúval az oldalán, akiről azt állítják, hogy Igor fia. Vladimir első látásra beleszeret a félénk kisfiúba...