Vladimir pov.
Igor reakciójából kb. azonnal levettem, hogy mi az eredmény. Elhatároztuk, hogy reggel elmondjuk Lucasnak is.
Másnap a kisfiút a konyhapulton ülve találtuk miközben Raoul főzőműsort tartott neki.
- És adj hozzá egy kis tejszínt is, hogy krémes íze legyen, majd egy kicsi bors és ha már megsült kész is. - magyarázta a kedves barátunk. A kis Lucas meg szó szerint ette minden szavát.
- Had találjam ki! Raoul féle krémes, bomba rántotta. - jelent meg Igor és kávét töltött magának.
- Miért bomba? - kérdezte Lucas kíváncsian mire levettem a pultról és adtam egy puszit a fejére.
- Mert annyira finom, hogy úgy érzed bomba robban a szádban. - magyaráztam. Ette is a reggelit, mintha már hetek óta nem evett volna. Igor végig csendben volt. Tudom, hogy ez az egész nagyon furcsa neki, de nem akarom, hogy féljen. Hisz Lucas már eleve apaként tekint rá. Óvatosan megfogtam a kezét mire elmosolyodott, de aztán ismét az ételt kezdte vizslatni. Láttam már ezt az ideges tekintetet. Amikor visszajöttem vele párizsba, amnéziásan, éjjel - nappal marta őt a bűntudat mivel nem mondott el mindent nekem, de az már a múlt.
Reggeli után leültettük Lucast a kanapéra mi pedig mellé ültünk.
- Kicsim! Valamit szeretnénk neked elmondani.
- Mi az? - kérdezte Lucas kíváncsi szemekkel. Igor könyörgően rám nézett úgyhogy folytattam.
- Tudod a doktor bácsi csinált egy vizsgálatot, amiből megtudjuk, hogy te és Igor rokonok vagytok-e. A teszt pozitív lett vagyis Igor az apukád. - mutattam Igorra, aki dermedten nézte Lucast. Egy percig a kisfiú meredten nézett ránk, majd átölelte Igort.
- Apu! - kiáltotta boldogan. Igor egy másodpercre lefagyott, majd láttam, hogy könny csillan a szemében és átölelte a kisfiút, míg fekete haját kezdte simogatni.
- Kisfiam... - motyogta. Meghatottan néztem a jelenetet, majd én is csatlakoztam az ölelésbe és együtt élveztük Lucas bújását. Épp mind magunkhoz tértünk, amikor kopogtak az ajtón. Én nyitottam ki és egy nő volt az. Hosszú fekete hajjal és karcsú testtel. Mindenki az ajtóba nézett, de azt hiszem Lucas volt az egyetlen, aki felismerte a nőt.
- Hana?
VOCÊ ESTÁ LENDO
A modell 3 (Befejezett)
RomanceIgor La Mori és Vladimir Ross immár jegyesekként élik a mindennapjaikat Párizsban, szerelemmel túlfűtve, de egy nap beállít egy ügyvéd, egy kisfiúval az oldalán, akiről azt állítják, hogy Igor fia. Vladimir első látásra beleszeret a félénk kisfiúba...