Vladimir pov.
A kínos pillanat után felkeltünk és amíg Igor elment zuhanyozni, addig én lementem a nappaliba, s ott láthattam, hogy Raoul a konyhában tevékenykedik, de Lucas nincs sehol.
- A fürdőben van! - mutatott az ajtóra Raoul. Megköszöntem neki, majd bementem a fürdőbe. A kisfiú a hajával próbált csinálni valamit, de nem nagyon ment neki.
- Mit csinálsz, kicsim?
- Jó reggelt! Összegubancolódott a hajam. - mondta és tovább akarta húzni a hajkefét, de az makacsul a hajában ragadt. Kuncogtam egyet és elővettem a bontókefémet aztán leültettem a sámlira.
- Nézd csak! Ez arra való, hogy kibontsa a gubancokat! Megengeded?
- Aha.
- Jó! Szólj ha húzom! - mondtam és elkezdtem óvatosan kifésülni neki. Sötet, dús haja volt mint Igornak. Még az illata is olyan volt mint az övé.
- Te nagyon szép vagy. - mondta Lucas mire megpusziltam a fejét.
- Köszönöm, kicsim. Kérdezhetek valamit?
- Mm.
- Az anyukád... Ugye nem bántott téged?
- Nem. Csak nem szeretett.
- Szerintem szeretett, minden anya szereti a gyerekét, a maga módján.
- Ő csak azt a fura üdítőt szerette, amiből én nem ihattam. Aztán a cukorból se adott nekem, amit evett. Aztán egy nap a szomszéd néni kihivta a rendőr bácsikat, akik elvitték Hanát, engem pedig az árvahazba vittek.
- Hana? Miért hívod a keresztnevén az anyukádat?
- Nem engedte, hogy anyának, vagy anyunak hívjam. Azt mondta, hogy az öregíti.
- Szerintem, ha valakit anyának hív a gyereke, az nem öregítő, hanem felpezsdítő és megtisztelő. Én élvezném.
- Akkor téged hívhatlak anyának? - kérdezte olyan ártatlanul, hogy azt hittem menten elolvadok tőle.
- Hát persze, kicsikém. Nagyon örülnék neki. - nyomtam egy puszit az arcára mire végre ő is elmosolyodott.Igor pov.
Az ajtóból hallgattam Vladimir és Lucas beszélgetését. Elkepesztő, hogy az én kicsi pillangómnak mekkora a szíve. Ő azonnal elfogadta és megszerette Lucast. Én meg mindig alig bírom elhinni ezt az egészet. Pár napja még csak egy vőlegény voltam, aki nyolc évnyi harc után végre elveheti azt, aki a világmindenséget jelenti számára. Aztán az ölünkbe hullott Lucas és ez az egész teljesen kifordult magából.
ESTÁS LEYENDO
A modell 3 (Befejezett)
RomanceIgor La Mori és Vladimir Ross immár jegyesekként élik a mindennapjaikat Párizsban, szerelemmel túlfűtve, de egy nap beállít egy ügyvéd, egy kisfiúval az oldalán, akiről azt állítják, hogy Igor fia. Vladimir első látásra beleszeret a félénk kisfiúba...