📝Tizenkettedik📝

1.3K 138 10
                                    

Vladimir pov.
A bíró elfoglalta a helyét, ezzel kezdetét vette a tárgyalás.
- Köszöntök mindenkit a bíróságon, ahol ma meg fogjuk vitatni, hogy Lucas, melyik kedves családhoz kerüljön. A körülményeket mind ismerjük és figyelembe vesszük. Szólítom tehát az első tanut, Raoul Fitceraldot. - mondta mire Raoul kiült a bíró melletti székre.
- Tehát, Monsiour Fitcerald, milyennek írja le a kapcsolatát Igor La Morival?
- A barátom és a főnököm.
- Szóval a barátja, és mit gondol, milyen apa?
- Szerintem csodás apa. Lucas ezt maga mondta nekem. - mosolygott ránk.
- Ez nagyszerű, Monsiour Fitcerald! Köszönöm. - mondta a bíró, viszont a következő tanunak Angus–t szólította fel.
- Tehát, Monsiour Le Flun, ön már régebbről ismeri Monsiour La Morit és a párját, Vladimir Rosst.
- Így van.
- Viszont van nálam egy rendőrségi jelentés, amely azt írja, ön egy kórházban szó szerint azt mondta: "Azt a nyavajás szemedet kellett volna kivájnom mint sem leütni!" - olvasta a bíró. Jól emlékszem arra a percre. Még én is megrémültem. Igor megszorította a kezem és biccentett, hogy semmi baj.
- Igen, de az már nyolc éve törtent és nem emeletek vádat. Azóta sok kezelésen vettem részt, gyógyszert szedek és megismertem Luciát.
- Apropó! Madame Handerson! Ha jól tudom folytatta a látogatásokat és már több, mint egy éve tiszta. - fordult Luciahoz a bíró.
- Igen, uram.
- Ez nagyszerű! Szólítom következő tanunak, Vladimir Rosst! - mondta a bíró. Kimentem a székhez, de útközben elkapták a kezem. Lucas volt az.
- Anyu...
- Nincs semmi baj, kincsem. - mosolyogtam rá majd leültem a székbe.
- Ha jól értem ön és Monsiour La Mori jegyesek. Mióta?
- Alig egy éve hivatalosan, de már nyolc éve vagyunk szerelmesek.
- Jól tudom az orvosi leletekből, hogy ön egyszer New Yorkban kórhazba került nemi erőszak miatt? Ezt követően amnéziat diagnosztizáltak. - kérdezte a bíró mire éreztem, hogy úrrá lesz rajtam a pánik. Kapkodtam a levegőt és szedültem.
- Anyu! - pattant fel Lucas majd odaszaladt hozzám és megölelt.

A modell 3 (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora