📝Tizenhatodik📝

1.6K 146 11
                                    

"1 hónappal később"

Igor pov.
Mindenhol virágok illatoznak és a rokonaink nevetve ülnek mindenhol. A szerelmem kérésére ezernyi orchidea van körülöttünk és színes pillangókként illatoznak mindenütt. A pap már beszél, mi pedig egymás kezét fogva állunk előtte és már alig várom, hogy kimondjuk az igent.
- Jöhetnek a beszédek. Uraim?
- Vladimir Ross, amikor először megláttalak tudtam, hogy az elmém ura leszel. Úgy ragyogtál a színes virágok között, mint egy gyémánt és ez a gyémánt oly' tisztán csillogott, hogy a festményeim miket szerelmem ecsetével festettem messze távol vannak az igazságtól. Te vagy az én gyönyörű, kicsi pillangóm és erre a napra várok azóta a párizsi reggel óta a parkban. - mondtam mosolyogva. Láttam rajta, hogy a könnyeivel küzdködik.
- Igor La Mori, álmaim művésze. Olyan mélyen szerelmes vagyok beléd, hogy azt kívanom bár sose választana szét minket a halál. Életem hátralévő összes percét csak veled akarom leélni és örökké melletted maradni. - mondta meghatódva. Minden szava akár az édes nektár, úgy belém égett, mint a tűz.
- A rám ruházott hatalomnál fogva, ezennel titeket házastársakká nyilvánítalak. Megcsókolhatja a... Óh! - nem tudtam tovább várni, és szenvedélyesen megcsókoltam a férjemet.
Már késő este volt, de mindenki a felàllított sátorban táncolt és bulizott.
- Anyu! Apu! - szaladt hozzánk Lucas. Vladimir azonnal a karjába vette és megpuszilta a kicsit.
- Sziasztok! - jött utána Lucia fülig érő mosollyal egy szép kék ruhaban.

- Szia, Lucia! Nagyon csinos vagy! Honnan van ez a ruha? - kérdezte Vladimir kíváncsian

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

- Szia, Lucia! Nagyon csinos vagy! Honnan van ez a ruha? - kérdezte Vladimir kíváncsian.
- Ja, ez? Raoultól kaptam. - fülig vörösödött, amikor kimondta a nevét. Egy hete fedeztük fel, hogy valamiféle szikra pattog a fiunk anyja és komornyikunk között. Kicsit sem elleneztük a dolgot.
Elvonultunk hárman az egyik mezőre és néztük a csillagokat.
- Szóval anyát már lefestetted?
- Le bizony! Elég sokszor.
- Én is akarok festeni! Olyan festő akarok lenni, mint apa! - kiáltotta boldogan, mire én megcsókoltam a férjemet és megsimogattam Lucas fejét.
- Ahhoz kell egy tökèletes modell, kicsim.
- Nekem is el kell majd vennem? - kérdezte izgatottam mire kitört belőlünk a nevetés.
Vége.

A modell 3 (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant