Medya: Cemre
Merhaba ben Cemre. 16 yaşında açık kumral saçlara sahip olan, mavi gözlü, 175 boyunda biriyim ve bugün okulun ilk günü.
Herkese aşırı heyecanlı gelen bir gün olmasına rağmen benim için ekstra heyecanlı. Neden mi? Grubumuza kavuşacağım da ondan.
Onları o kadar özledim ki anlatamam. Herkese oluyordur tahminimce aman neyse fazla uzatmıyacağım.
Cehennem sıcağı olan bir İzmir gününde kıyafetimi giymek için odama girdim ve hayır okul kıyafetiyle gitmeyeceğim.
Tabi ki uyanır uyanmaz bizim gruba hemen mesaj çektim. Her zaman olduğu gibi Ece ve Can hemen cevap verdi. Ama Nur'la Gizem'e ulaşmak zordur ölseler haberimiz olmayacak.
Annemin çağırmasıyla üstüme dünden seçtiğimiz kot ve beyaz bir bluz giyip üstünüde bir kot ceket giydim. Odamdan çıktım.
Kahvaltı yapamıyorum böyle heyecanlı günlerde. O yüzden direk ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Evim ve okul arası araba ile 20 dakika olduğu için müzik dinleyerek geldim.
Okula girince yeni gelen 9. Sınıfların heyecanları yüzlerinden okunuyordu. Biz de böyleydik ama bir şekilde aynı sınıfa düşmeyi ayarlamıştık.
Sınıfımın olduğu sıraya geçtim ve Canı görmemle üstüne atlamam bir oldu. Yeri boylamamızla herkes bize gülerken
"Kızım manyak mısın? Anladık özledin de üstüme niye atlıyorsun. Bak bakayım yüzüm çizilmiş mi?" diye sordu.
"Evet çizilmiş kocaman bir yarık oluşmuş. Ya Can iyi misin? Burda yere düştük rezil olduk sen hala yüzüm çizilmiş mi diyorsun. Asıl manyak sensin. Hem ne yapayım çok özledim." dedim .
"Buda rezillik mi? Daha rezil olduğumuz günlerde var. " derken pis pis sırıtmayıda ihmal etmiyordu.
Birden üstümüze karşıdan koşan Nur ve Gizem atladı içimden "Yıkılmadım ayaktayım." derken Ece'nin atlaması ile yine yeri boyladık.
Can bizi azarlamaya başladı ancak onu duymuyorduk bile. Yerden kalkıp biricik kızlarıma sarıldım. Hepimiz hasret giderdikten sonra sıramıza geçtik.
Klasik müdürler gibi bizim de müdürümüz çok konuşuyor.
"Evet arkadaşlar. Yeni bir eğitim öğretim yılına başlıyoruz. Bu yıl herkesin çok başarılı olacağına eminim." dedi.Nur'da "Aynen hocam inandık bakın şuan." diyince gülmeye başladık.
"Eee yeni eğitim öğretim yılına başlarken aramıza yeni arkadaşlarımız da katıldı. 9. sınıflara bir alkış. " dedi. Ece " Yazık lan! Her sene bunu yapıyor bu bunak. Ama rezil olduklarından hiç haberi yok. Boşuna bunak demiyoz biz buna." diyince biz yine gülmeye başladık.
Sonra sınıflarımıza girdik. Klasik oturma şekilmiz vardır. Ben Ece ile otururum. Gizem ise Nur'la oturur. İnek olan Can hocanın önündeki masaya oturur ve dersi dinlemeye başlar.
Anlamıyorum. Bu çocuk nasıl bu kadar inek olup aynı zamanda da çapkın oluyor anlamıyorum. Çelişki herhalde. Allah'tan bugün ders yok. Ağla Cannnn.
Hocaların sıkıcı yaz tatiliniz nasıl geçti sorusu ve cevapları bittikten sonra hocamız ilk defa farklı bir soru sorarak
"Evde hayvan besliyor musunuz?" dedi. Benim bir tane balığım var. Hayvandan sayılır ise. Bunu tabii ki de söylemedim.Arkadan bir arkadaşım parmak kaldırıp "Evet iki tane kardeşim var "dedi.
Sınıf yarılırken zil çaldı ve biz hemen dedikodu yuvarlağımızı oluşturduk. İlk konumuz yakışıklı çocuklar bulmaktı.Ece " Bence aşağı inelim ve seçeneklerimize bakalım" dedi.
Bende onayladım grupça ortak karar verip aşağı indik ve seçmeye başladık.
Ben boyum uzun olduğu için basketbol oynayanlar arasından bir çocuk beğendim. Hemen ona takma isim koymamız lazımdı. Ancak bulamadık.
Gizem ve Nur kendine birini beğenmedi. Ancak Ece ve ben birazcık çapkın olduğumuz için hemen bulduk. Ece'nin ki bizim kattan biriydi.
Hocalarımız bize kulüp seçmek için kağıtlar dağıttı. Tabii ki hepimiz aynı kulübü seçtik. Ardından çok da önemli şeyler olmadı. Muhabbet falan ettik ve okul bitti.
Bende eve döndüm. Akşam grupta bizimkilerle yarın okul kıyafeti giyme kararı aldıktan sonra günlük rutinlerimi yapıp uyudum.
.
.
.Umarım beğenirsiniz. Bölüm biraz kısa oldu ama idare edin artık. İlk hikayem sonuçta. Bir sonraki bölüm efsane olucak. Beklemede kalın. Sizi seviyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
ChickLitBir grup liselinin okulda başlayan hayatlarının bir fırsat sonucu Amerika'da devam etmesi üzerine kelebeğimizin aşkı da dahil olur aralarındaki çekim gücü ile birbirlerine tamamen bağlanan çiftimizin hayatları...