"Mami? Kedy sa vrátiš domov?'' Žena si kľakla k synovi a pohladila ho po jeho jemných, ako páperie hnedých vláskoch. "Nemaj strach synak, vrátim sa skoro ty len poslúchaj ocka, áno?" Chlapec prikývol na súhlas a vyzdvihol nad hlavu svojho plyšového bieleho draka. ,,S Ryanom ťa budeme čakať!" Dupol si, nasadil vážny pohľad a jeho mamka sa len zasmiala. K ich rozlúčke sa pridal muž, vysoký s pobaveným výrazom v tvári, ktorý objal svojho syna okolo ramien a zamával svojej žene na pozdrav. ,,Opatruj sa." Jemne hlesol, a naposledy obaja mávli než žena za sebou zabuchla dverami.
Po odchode chlapcovej mamy muž nechal malého ešte chvíľku sledovať rozprávky v televízii. Akurát išiel jeho obľúbený seriál, ktorý síce často dáva jeden a ten istý diel dookola, chlapec si ho vždy dokázal plnými dúškami vychutnať.
Svet plný jednorožcov, poníkov a pegasov, ktorý sa učia o priateľstve. Hlavný jednorožec tam mal svojho draka, ktorý si okamžite získal chlapcovu pozornosť. Dokázal celé mesiace otravovať rodičov aby mu takého jedného draka kúpili.
,,Synak, už je neskoro poď si ľahnúť do postele." Chlapec odvrátil pohľad od obrazovky a smutným pohľadom pozrel na jeho otca. ,,Ja chcem počkať na mamku." Zavrtel hlavou a slzy sa mu tlačili do očí. Vedel, že je už neskoro, ale bál sa zaspať bez jej prítomnosti a príjemného hladenia po ruke. ,,Bude to dobré, uvidíš." Muž sa naň usmial a pohladil ho po líci. Chlapec vstal, vzal svojho Ryana a pomaly sa dotackal do svojej izby. Otec išiel celý čas za ním, aj napriek nepríjemnému pocitu v hrudi sa na svojho syna celý čas usmieval. Keď si chlapec ľahol, muž vzal perinu, a prikryl ho až po bradu. ,,Sladké sny synak, nech ťa tie nočné mory aspoň dnes nechajú." Chlapec sa zasmial a statočne povedal: ,,Ryan ich všetky zaženie svojím revom! Raawrrr!" Muž sa schuti zasmial, naposledy syna pohladil po vlasoch, a hlesol, "Dobrú noc Vincent."
YOU ARE READING
The voice
Short StoryKaždý z nás mal vždy pocit, že počuje niečo alebo niekoho aj napriek tomu, že je v miestnosti ticho a je tam sám. Vincent už v jeho mladom veku mával v noci zlé sny opakujúce sa mu každú noc stále dookola. Nepamätal si jedinú noc kedy by ich nemal...