«Ναιι.» Ειπα και εκανα στην άκρη μια τούφα από τα μαλλιά μου γιατί με ενοχλούσε.«Και για πες μας λίγα πράγματα για σένα Ροζα.» Είπε ο Φίλιππος ξανά περίεργος.
Γιατί μου κάνει τοσες πολλές ερωτησεις; Τι θέλει τώρα; Δεν μπορώ να καταλάβω.
«Μήπως θέλεις να της πάρεις και την ταυτότητα;» Απαντησε ο Γιώργος καπως ειρωνικά.
«Εγώ απλά ρωτάω ρε.» Είπε ο Φίλιππος και με κοίταξε.
«Νομίζω πως δεν χρειάζονται όλες αυτές οι ερωτησεις.» Ειπα και τον κοίταξα.
«Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω γιατί με περιμένει η Κωνσταντίνα στη στάση. Τα λεμε και πάλι χάρηκα για την γνωριμία Ροζα.» Είπε και μου έκανε νεύμα με το κεφάλι του.
«Κι εγώ χάρηκα Μιχάλη.» Είπα και τον κοίταξα.
«Εντάξει ρε τα λεμε.» Είπε ο Γιώργος και τον χαιρέτησε.
«Δεν φεύγουμε κι εμείς σιγά σιγά;» Αποκρίθηκα και πήγα να σηκωθώ.
«Περίμενε λίγο να πάω τουαλέτα και φεύγουμε.» Είπε ο Γιώργος και προχώρησε μέσα.
Τώρα μείναμε οι δυο μας με τον Φίλιππο.
Ξαφνικά ήρθε λίγο πιο κοντά μου και έβαλε το χέρι του γύρω από την μέση μου.«Τι κανεις; Πας καλά;» Ειπα ξαφνιασμενη και πήρα γρήγορα το χέρι του από πάνω μου.
«Γιατί δεν σαρεσει; Όταν το έκανε αυτό όμως ο Γιώργος δεν σε ενόχλησε ε;» Αποκρίθηκε ο Φίλιππος και με κοίταξε με ύφος.
«Άντε γ@μησου ρε μ@λ@κ@ μήπως σου φύγουν οι @γαμιες.» Ειπα και τον έσπρωξα πίσω.
«Με εσένα κοπελιά ευχαρίστως.» Αποκρίθηκε και με κοίταξε πονηρά.
Εκείνη την ώρα δεν άντεξα μου βγήκε αυθόρμητα και τον χαστούκισα δυνατά.
«Ωωω αυτό πόνεσε. Είσαι άγρια γκομενα τελικά και δεν σου φαινόταν.» Είπε και με ξανά έπιασε από την μέση και με έφερε πιο κοντά του αυτή την φορά.
«Δεν σου έφτασε η μια σφαλιάρα μου φαίνεται εσυ θες κι άλλες ε;» Ειπα και τον εσπρωξα πιο πολύ μακριά μου.
«Παιδιά πάμε;» Είπε ο Γιώργος καθώς ερχόταν προς το μέρος μας.
«Εγώ πρέπει να φύγω Γιώργο μου έτυχε κάτι σημαντικό.» Αποκρίθηκα και τον κοίταξα.
«Κάτσε λίγο ακόμα.» Μου απάντησε ο Γιώργος σχεδόν σαν να με παρακαλάει.
«Δεν μπορώ Σορρυ μου έτυχε κάτι. Πρέπει να φύγω.» Ειπα και προχώρησα μπροστά.
«Καλα έρχομαι τότε να σε συνοδεύσω μέχρι την στάση.» Αποκρίθηκε εκείνος και με ακολούθησε.
Στον δρόμο μέχρι την στάση δεν μιλούσα καθόλου ήμουν σιωπηλή. Δεν ήταν και λίγο αυτό που έγινε με τον φιλαράκο του. Ωραίους φιλους έχει πάντως.😒
«Έγινε κάτι; Όλα καλά;» Με ρωτάει κάπως ανήσυχος.
«Όχι ολα μια χαρά. Γιατί;» Απάντησα χωρίς να τον κοιτάξω.
«Δεν ξέρω απλά σε βλέπω κάπως νευρική και σιωπηλή.» Αποκρίθηκε και με κοίταξε.
«Όχι εντάξει είμαι.» Ειπα και τον κοίταξα.
«Καλά τότε.» Αποκρίθηκε και προχωρησαμε.
Φτάσαμε στην στάση. Ήταν ήσυχα λογικό γιατί ηταν περίπου 11:30 το βράδυ.
«Πέρασες ωραία σήμερα;» Με ρώτησε και με κοίταξε.
«Ναι ήταν ωραία.» Αποκρίθηκα εγώ και του χαμογέλασα.
«Να το ξανά κανονίσουμε τότε. Για να είμαστε και αποκλειστικά μόνοι μας αυτή την φορά.» Είπε και μου έριξε ένα χαμόγελο.
«Ναι. Θα συμφωνήσω σε αυτό.» Απάντησα και τον κοίταξα.
Αμέσως το βλέμμα του κατέβηκε λιγο πιο κάτω στα χείλη μου και μετά ξανά στο βλέμμα μου. Με πλησίασε γρήγορα και έγειρε το κεφάλι του δεξιά πιανοντας το πρόσωπο μου. Ένωσε απαλα τα χείλη μας. Στην αρχή λίγο τραβήχτηκα αλλά μετά αφέθηκα. Φιλάει ωραία ο άτιμος.
«Μαρεσε αυτό.» Αποκρίθηκε και απομακρύνθηκε λίγο.
«Κι εμένα.» Ειπα και τον τράβηξα εγώ αυτή την φορά ξανά κοντά μου και τον φίλησα.
«Λοιπόν καληνύχτα τα λεμε.» Αποκρίθηκε και με κοίταξε.
«Καληνύχτα.» Ειπα και τον χαιρέτησα.
Όταν έφτασα σπίτι η ώρα ήταν 12:00 τα ξημερώματα. Όλοι κοιμόντουσαν εκτός από την αδερφή μου που περίμενε ανυπόμονη να της πω τι έγινε.
«Δεν κοιμάσαι εσυ;» Αποκρίθηκα στην Ελένη καθώς έβγαζα τα παπούτσια μου.
«Σε περίμενα για να μου πεις εξελίξεις😏» είπε και με κοιτούσε με αγωνία.
Της εξήγησα ότι έγινε και σοκαρίστηκε λίγο να πω την αλήθεια.
«Α τον βλάκα όντως στην έπεσε στην ψύχρα.» Είπε η Ελένη άφωνη.
«Ναι σου λέω και ήταν και φιλος του Γιώργου.» Αποκρίθηκα.
«Εσυ του είπες κάτι;» Είπε η Ελένη και βολεύτηκε καλύτερα στο κρεβάτι.
«Όχι ρε τι να του πω; Ο φιλος σου ο μ@λ@κ@ς μου την έπεσε;» Απάντησα και την κοίταξα.
«Α ναι όντως θα φανεί πολύ κάπως.» Είπε η Ελένη σκεπτική.
«Καληνύχτα τώρα θέλω να πάω να κοιμηθώ.» Είπα και έκλεισα το φως.
Χευυυ👋
Ευχαριστωω για τους 69 readers❤️
YOU ARE READING
«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»
RomanceΜερικές φορές η ζωή δεν τα φέρνει όπως επιθυμούμε και πολλές φορές καταλήγουμε να γίνουμε η δεύτερη επιλογή για κάποιον. Τι είναι όμως χειρότερο; Η προδοσία ή η εκμετάλλευση;