Ξαφνικά ακούω φωνές να φωνάζουν το όνομα του Γιώργου και δυο αγορια να κατευθείνονται προς το μέρος μας.«Εππ Γιώργο.» Είπε ένα ξανθό και ψηλό αγόρι.
«Τι λέει ρε;» Είπε και μας πλησίαζε ένα κάστανο αγόρι με ωραία περίεργα ματια.
Λογικά θα ήταν φίλοι του Γιώργου. Η αλήθεια είναι πως αρχίζω να μιλάω πιο πολύ με τον Γιώργο και από ότι φαίνεται έχουμε επικοινωνία αλλά τώρα που ήρθαν αυτοί λογικά θα χαλάσει η χημεια μας και θα γίνει κάπως άβολο πιστεύω.
«Τι κάνετε εδώ εσείς ρε;» Αποκρίθηκε ξαφνιασμένος ο Γιώργος.
«Ήρθαμε εδώ να σε βρούμε γιατί ξεραμε πως θα ήσουν εδώ.» Αποκρίθηκε ο καστανός.
«Και τι θελετε;» Είπε ο Γιώργος και του έκανε νόημα.
«Κάτσε ρε Γιώργο μας πηρες από τα μούτρα. Δεν θα μας συστήσεις το κορίτσι;» Πετάχτηκε ο ξανθός.
«Α ναι σωστά. Από εδώ η Ροζα.» Απάντησε ο Γιώργος.
«Χάρηκα για την γνωριμία. Φίλιππος.» Αποκρίθηκε εκείνος και μου χαμογέλασε.
«Κι εγώ χάρηκα.» Ειπα κάπως αμήχανα να πω την αλήθεια.
«Μιχάλης. Χάρηκα.» Είπε ο καστανός και με κοίταξε.
«Κι εγώ χάρηκα.» Απάντησα εγώ.
«Ωραία τώρα που γνωριστήκατε άντε τα λεμε παιδιά.» Είπε ο Γιώργος καπως βιαστικός.
Μου φαίνεται ή θέλει να τους ξεφορτωθεί;
Από την μια καλύτερα να φύγουν γιατί έχει αρχίσει και γίνετε αρκετά άβολο αλλά δεν θέλω να του δώσω τόσο θαρρος και να νομίζει κιόλας ότι θα γίνουμε και ζευγαράκι επειδή βγήκαμε μια φορά.«Γιατί βιάζεσαι τόσο ρε. Δεν θελετε να πάμε μια βόλτα; Εσυ Ροζα θες;» Είπε ο Φίλιππος με ύφος.
«Εμμ δεν ξέρω δεν έχω θέμα.» Ειπα αυτή την φορά και ήταν τέρμα άβολο.
«Θελετε να προχωρήσουμε προς το λιμάνι πιο κάτω;» Αποκρίθηκε ο Μιχάλης.
«Καλά άντε πάμε.» Είπε ο Γιώργος και σηκώθηκε από το παγκάκι.
«Πάμε να καθίσουμε κάπου καλύτερα.» Είπε ο Φίλιππος και κατευθεινοταν σε μια καφετέρια κοντά στο λιμάνι.
«Εγώ δεν θα πάρω κάτι γιατί καθίσαμε πιο μπροστά σε μια καφετέρια με την Ροζα.» Αποκρίθηκε ο Γιώργος και τους κοίταξε.
«Ναι κι εγώ.» Απάντησα και καθίσα σε έναν καναπε που είχε η καφετέρια.
«Ωραία τότε θα πάρω εγώ και ο Φίλιππος έναν καφέ γιατί δεν λειτουργώ χωρίς καφέ αυτή την στιγμή.» Είπε ο Μιχάλης και κάθισε κι αυτός.
«Πάω εγώ να μας παραγγείλω τότε.» Είπε ο Φίλιππος και πήγε μέσα.
«Έλα κάτσε πάνω μου.» Αποκρίθηκε ο Γιώργος και μου έκανε νόημα να καθίσω στα πόδια του.
Οπαα πολύ δεν προχωράς Γιώργακι; Είπαμε να προχωρήσω αλλά ένα βήμα κάθε φορά. Εσυ βιάζεσαι λιγάκι. Άσε που είχε χώρο στον καναπέ. Δεν ήταν και τόσο καλη η αφορμή που βρήκε 😝.
«Μα έχει χώρο.» Αποκρίθηκα εγώ και κάθισα δίπλα του.
Ο Γιώργος παρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου. Αυτο δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα αν και δεν θα πω ψέματα ένιωθα λίγο άβολα.
«Έφερα τους καφέδες μας.» Είπε ο Φίλιππος και κάθισε δίπλα μου.
Ο Φίλιππος πρόσεξε το χέρι του Γιώργου που ήταν γύρω από την μέση μου και κοίταξε κάπως περίεργα. Επικρατούσε λίγη ησυχία για λίγο αλλά μετά την χάλασε ο Φίλιππος.
«Λοιπόν Ροζα δεν μας είπες. Ποσο καιρό είστε μαζί με τον Γιώργο;» Είπε ο Φίλιππος και μας κοίταξε.
«Δεν είμαστε μαζί.» Αποκρίθηκα και με κοίταξε κάπως ο Γιώργος.
«Α νόμιζα ότι τα είχατε.» Είπε ο Φίλιππος και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του.
«Πάντως ροζα να ξερεις είναι καλο παιδί Γιώργος. Από τα καλύτερα.» Είπε ο Μιχάλης και με κοίταξε.
«Καλό παιδί είναι δεν μπορώ να πω.» Αποκρίθηκα και ο Γιώργος χαμογέλασε θριαμβευτικά.
«Πως γνωριστήκατε με τον Γιώργο;» Είπε ο Φίλιππος και μας κοίταξε.
«Βασικά με τον Γιώργο γνωριζόμαστε από το δημοτικό απλά δεν έτυχε ποτε να κάνουμε και πολύ παρέα...» ειπα αλλά ο Γιώργος με διεκοψε.
«Και είπαμε να βγούμε να γνωριστούμε καλύτερα.» Συνέχισε ο Γιώργος και μου χαμογέλασε.»
«Α όντως; Από τόσο παλιά;» Είπε ο Φίλιππος με απορία.
«Ναιι.» Ειπα και εκανα στο πλάι μια τούφα από τα μαλλιά μου γιατί με ενοχλούσε.
Χευυυ👋
Σας ευχαριστώ πολυυ ολους για τους 66 readers🔝❤️
YOU ARE READING
«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»
RomanceΜερικές φορές η ζωή δεν τα φέρνει όπως επιθυμούμε και πολλές φορές καταλήγουμε να γίνουμε η δεύτερη επιλογή για κάποιον. Τι είναι όμως χειρότερο; Η προδοσία ή η εκμετάλλευση;