Ο καιρός περνούσε αλλά η Ροζα συνέχιζε να είναι κολλημένη με τον Σταύρο. Δεν είχαν ξανά μιλήσει εδώ και 3 εβδομάδες μετά από τον χωρισμό τους δηλαδή. Ήταν σαν ξένοι. Ήταν ακόμα χάλια ψυχολογικά και είχε κλειστεί στον εαυτό της.«Έλα βρε Ροζα μου φάε κάτι σε παρακαλω. Δεν έχεις φάει τίποτα από το πρωί» είπε η μαμά της η Ιωάννα.
«Δεν πεινάω σου ειπα.» Αποκρίθηκε εκείνη ξαπλωμένη στο κρεβάτι της εδώ και ώρες.
«Πρέπει να φας όμως.» διαμαρτυρήθηκε η μαμά της.
«Δεν έχω όρεξη να φάω. Γιατί δεν το καταλαβαίνεις;» Είπε η Ροζα κάτω από τα σκεπάσματα της.
«Καλά εγώ στο αφήνω στο κομοδίνο και αν πεινάσεις φάε.» Αποκριθηκε η μαμά της και έφυγε από το δωμάτιο.
Μετά από 2 εβδομάδες:
Η κατασταση της Ροζα παρέμενε να μην είναι στα καλύτερα της. Πρώτη φορά της ήταν τόσο δύσκολο να ξεπεράσει κάποιον μετά από τόσο καιρό που έχει περάσει. Αλλά με τον Σταύρο ήταν διαφορετικά. Ήξερε πως θα της άλλαζε την ζωή. Είτε με τον άσχημο είτε με τον καλύτερο τρόπο. Και το έκανε δυστυχώς.
«Έλα ρε Ροζα μου ξεκολλά επιτέλους. Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι.» Είπε η Μαρία και προσπάθησε να την σηκώσει από το κρεβάτι της.
«Έχει περάσει παραπάνω από ενας μήνας και εσυ ακόμα να το αποδεχτείς.» Είπε η Ειρήνη και πήρε αγκαλιά την Ροζα.
«Πρέπει να προχωρήσεις την ζωή σου. Δες το αλλιως. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται.» Είπε η Ελένη αποφασισμένη.
«Δεν μπορώ να προχωρήσω.» Είπε η Ροζα και βολεύτηκε καλύτερα στο κρεβάτι της.
«Κοιτα την κατάσταση σου. Δες πως είσαι. Σαρεσει αυτή η κατάσταση;.»
Είπε η Μαρία και κάθισε δίπλα της.«Έχεις να φας μέρες. Δεν βγαινεις ποτε έξω. Είσαι μονο μέσα κλεισμένη στο δωμάτιο σου. Δεν σηκώνεσαι από το κρεβάτι. Κλείνεσαι όλο και πιο πολύ στον εαυτό σου.» Είπε η Ελένη αγανακτισμένη.
«Εμείς για το καλό σου τα λεμε αυτά. Πρέπει να ξανά βάλεις μυαλό επιτέλους.»
Είπε η Ειρήνη αποφασιστικά.«Η Ροζα που ήξερα ήταν δυνατή και ποτε δεν το έβαζε κάτω. Πάντα προσπαθούσε. Έβγαινε έξω. Γνώριζε κορμό. Βοηθούσε πάντα τους φιλους της.» Είπε η Μαρία περήφανα.
«Δεν αξίζει για ένα αγόρι να χαλάς την ψυχολογία σου και να βγαινεις εκτός εαυτού.» Είπε η Ελένη και κάθισε καλύτερα ώστε να την κοιτάει.
ESTÁS LEYENDO
«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»
RomanceΜερικές φορές η ζωή δεν τα φέρνει όπως επιθυμούμε και πολλές φορές καταλήγουμε να γίνουμε η δεύτερη επιλογή για κάποιον. Τι είναι όμως χειρότερο; Η προδοσία ή η εκμετάλλευση;