Κεφάλαιο 6

11 3 0
                                    


Μεριά Ρόζας:

Η ώρα ήταν 5:00 το απόγευμα και σε δυο ώρες ήταν το ραντεβού μου με τον Γιώργο.
Είχα λιγότερο άγχος από πριν είναι η αλήθεια και ειμαι περισσοτερο θετική με όλο αυτό.

Χτυπάει το κινητό μου
«Έλα Ροζα τι κανεις;»
«Καλά Πέτρο εσυ;»
«Μια χαρά. Σήμερα 6:00 κανονισαμε να βγούμε θα έρθεις;»
«Αχ το είχα ξεχάσει. Δεν θα μπορέσω να έρθω γιατί έχω κανονίσει Σορρυ ρε.»
«Α δεν μας τα είπες αυτά Ροζα με ποιον θα βγεις;😏»
«Με τον Γιώργο τον Παπαδόπουλο μωρε από το δημοτικό δεν τον θυμάσαι;»
«Αα ναι νομίζω κατάλαβα έναν λίγο χοντρούλη με σιδεράκια;»
«Ναι αυτός μόνο που τώρα από το δημοτικό έχει αλλάξει και δεν είναι ο χοντρουλης με τα σιδεράκια.😉»
«Και εσένα που σε βρήκε αυτός μετά από τόσα χρόνια;»
«Μου έστειλε αίτημα στο ινσταγκραμ και με ρώτησε αν τον θυμάμαι ε και μετά μιλήσαμε λίγο και μου είπε να βγούμε σήμερα.»
«Άντε ωραία χαίρομαι για σένα ρε. Ευκαιρία να γνωρισεις κάποιον.»
«Το ξέρω. Το έχω πάρει απόφαση και θέλω να προχωρήσω.»
«Έτσι μπράβο!»

«ΡΟΖΑΑ! Που εχεις βάλει την μπλούζα μου;» Φωνάζει ο Χρήστος από το σαλόνι.

«Πέτρο πρέπει να κλείσω τα λεμε μετά.»
«Εντάξει πες μου όταν γυρισεις πως πήγε το ραντεβουδάκι.»
«Καλά θα σου πω.»

Κατέβηκα κάτω στο σαλόνι.

«Τι θες Χρήστο;» Ειπα καθώς κατέβαινα τις σκάλες.

«Που έχεις βάλει την μαύρη μπλούζα μου με τι γραμμές στο πλάι;» Είπε ο Χρήστος ψάχνοντας παντού για την μπλούζα του.

«Δεν ξέρω δεν την έχω πειράξει.» Αποκρίθηκα εγώ.

«Αφού σε εσένα την είχα δώσει και σου είχα πει να την βάλεις στην ντουλάπα μου χτες γιατί εγώ βιαζόμουν.» Απάντησε ο Χρήστος όλο απορία.

«Δεν θυμάμαι να το είπες σε μένα ρε Χρήστο.» Ειπα εγώ και κάθισα στον καναπέ.

«Είναι στο δωμάτιο σου στο δεξί συρτάρι.» Πετάχτηκε από την κουζίνα η Ελένη.

«Ε βλέπεις άρα καλα θυμόμουν. Δεν την είχα βολέψει εγώ.» Αποκρίθηκα και σηκώθηκα γρήγορα από τον καναπέ για να πάω να ετοιμαστώ.

«Ωραία αφού ξερεις που είναι πάω να ετοιμαστώ.» Είπε ο Χρήστος και σηκώθηκε από την καρέκλα του.

«Γιατί που θα πας;» Είπε η Ελένη και έφαγε μια μπουκιά από το τοστ της.

«Κανονισαμε να βγούμε με τα παιδιά εσείς δεν θα ερθετε;» Αποκρίθηκε ο Χρήστος και πήρε ένα μήλο από το τραπέζι.

«Ναι θα ερθουμε.» Απάντησε η Ελένη και τελείωσε το τοστ της.

«Εγώ έχω κανονίσει δεν μπορώ.» Απάντησα και η Ελένη με κοίταξε περίεργη.

«Με ποιον κανονισες εσυ;» Αποκρίθηκε ο Χρήστος και την κοίταξε.

«Με τον Γιώργο τον Παπαδόπουλο από το δημοτικό τον θυμάσαι;» Απάντησα και με κοίταξαν αυτή την φορά και οι δυο.

«Ποτε και εμένα δεν μου είπες τίποτα;😝»Είπε κοροϊδευτικά η Ελένη.

«Σήμερα το πρωί το κανονίσαμε μωρε.» Αποκρίθηκα.

«Πως και αρχίσατε να μιλάτε και κανονισατε να βγείτε κιόλας;» Είπε περίεργος ο Χρήστος.

«Δεν ξέρω απλά μου έστειλε αίτημα στο ινσταγκραμ και χτες μιλήσαμε.» Απάντησα και ανέβηκα πάνω.

«Περίμενε Ροζα έρχομαι να σε βοηθήσω να βρούμε τι θα βάλεις.» Ειπε Ελένη και με ακολούθησε.»

Ειμαι μπροστά στον καθρέφτη και έχω δοκιμάσει τουλάχιστον 20 σύνολα μέχρι να καταλήξω σε ένα.

«Ρε Ελένη πρέπει να δοκιμάσω κι αλλά ακόμα;» Απάντησα αγανακτισμένη.

«Ένα τελευταίο έμεινε ελαα!» Αποκρηθηκε η Ελένη και της έδωσε ένα τζιν άσπρο σορτσάκι και μια ροζ μπλούζα.

«Πως σου φαίνεται;» Ειπα και κοιταχτηκα στον καθρέφτη

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


«Πως σου φαίνεται;» Ειπα και κοιταχτηκα στον καθρέφτη.

«Νομίζω πως αυτό πρέπει να βάλεις.» Αποκρίθηκε και έκανε ένα νεύμα με το κεφάλι της.

«Συμφωνώ. Άντε όμως μην με καθυστερείς άλλο και αργήσω εξαιτίας σου.»

«Καλα καλά άντε φεύγω. Σε περιμένω μετά να μου πεις πως πηγε.» Είπε η Ελένη και έφυγε από το δωμάτιο.

Για κάποιο λόγο πάλι η σκέψη μου και το μυαλό μου πήγε στον Σταύρο. Τότε που ετοιμαζόμουν για να βγω το πρώτο ραντεβού μαζί του. Τότε γενικά που ήταν όλα τελεια στη ζωή μου. Αλλά όχι. Δεν θα το αφήσω να με καταβάλει. Πρέπει να ειμαι δυνατή.

Χευυυ👋
❤️Σας ευχαριστώ πολυυ για τους 57 readers❤️

«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang