Κεφάλαιο 5

13 3 0
                                    


Ξαφνικά χτύπησε ένας ήχος ειδοποίησης από το κινητό της Ρόζας.

«Γεια σου Ροζα με θυμάσαι;»

«Ε είδες ακόμα δεν πρόλαβα να δεχτώ όλα σου τα αιτήματα και έχεις και μήνυμα κιόλας.» Είπε η Μαρία ενθουσιασμένη.

«Ποιος είναι;» Είπε η Ελένη περίεργη.

«Ένας Γιώργος και με ρωτάει αν τον θυμάμαι.» Απάντησε η Ροζα παραξενεμενη.

«Εσυ τον ξέρεις;» Αποκρίθηκε η Ειρήνη.

«Όχι αλλά εκείνος λογικά με ξέρει.» Είπε η Ροζα και άνοιξε την συνομιλία.

«Γεια σου Ροζα με θυμάσαι;»
«Γεια σου θα έπρεπε;»
«Ειμσι ο Γιώργος Παπαδόπουλος πηγαίναμε στο ίδιο δημοτικό δεν με θυμάσαι;»
«Α τώρα που το λες νομίζω σε θυμήθηκα»
«Όταν εγώ ήμουν έκτη εσυ ήσουν Τετάρτη δημοτικού.»
«Α ναι σε θυμήθηκα τώρα.»
«Ωραία.»
«Πως και μου έστειλες;»
«Ε ειπα να στειλω να δω τι κανεις μιας και που μολις δέχτηκες το αίτημα μου.»
«Καλά έκανες.»
«Λοιπόν για πες μου τα νέα σου. Τα αδέρφια σου καλά είναι;
«Ναι μια χαρά»
«Ωραία. Η περήφημη παρέα συνεχίζεται ακόμα; Ο Παύλος, ο Ιάσωνας, ο Πέτρος, ο Δημήτρης, η Ειρήνη και η Μαρία.»
«Εννοείτε αυτο ήμασταν αχώριστοι.»
«Θυμάμαι ακόμα τις τρελες σας τότε. Όταν πετάξατε μια πέτρα στο παράθυρο και σας κυνηγούσε μετά σε όλο το προαύλιο ο Παπαφωτίου.»
«Πωω ναι το θυμάμαι.»
«Ή τότε στο τέλος της χρονιάς που παίζαμε μπουγέλο και βρεξατε με το λάστιχο την παναγιωτιδου.»
«Ναι και αυτό το θυμάμαι.»
«Ωραία περνούσαμε πάντως.»
«Ξέρεις, είναι φορές που μου λείπουν όλα αυτά. Οι τρελες και οι αξεχαστες αυτές μέρες.»
«Όντως είχαν πολύ πλάκα αυτές οι μέρες κι εγώ τις νοσταλγώ καμία φορά.»
«Τα αμέτρητα γέλια μας όμως ήταν σταθερή αξία.😂»
«Να κανονίσουμε να βγούμε καμία μερα. Μην ξανά χαθούμε.»
«Ναι φυσικά.»

«Άντε ρε Ροζα τι λέτε τόση ώρα θα μας σκάσεις.» Είπε η Μαρία ανυπόμονα

«Ποιος είναι τελικά σου είπε;» Είπε η Ελένη περίεργη.

«Είναι ο Γιώργος Παπαδόπουλος από το δημοτικό.» Είπε η Ροζα ενθουσιασμένη.

«Αλήθεια; Αυτός ο κούκλος είναι ο Γιώργος Παπαδόπουλος;» Είπε η Ειρήνη έκπληκτη από την μεταμόρφωση του.

«Και που σε θυμήθηκε εσένα τώρα;» Είπε η Ελένη.

«Δέχτηκε η Μαρία το αίτημα του πριν λίγο γι αυτό.» Αποκρίθηκε η Ροζα.

«Εμένα να ευχαριστας δηλαδή.» Είπε η Μαρία ενθουσιασμένη.

«Και τι λέγατε;» Είπε η Ελένη

«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang