Ειμαι σπίτι και περιμένω να έρθει η Ελένη και να δω τι δικαιολογία θα σκαρφιστεί να μου πει.«Ήρθες;» Αποκρίθηκα και την κοίταξα.
«Ναι.» Είπε χωρίς να με κοιτάει.
«Που ήσουν;» Αποκρίθηκα και συνεχιζα να την κοιτάζω.
«Είχα πάει μια βόλτα στην Μαρία μωρε.» Απάντησε χωρίς να με κοιτάζει. Λογικό το βρίσκω με τι μούτρα να με αντικρίσει.
«Αφού στην Μαρία ήμουν εγώ πριν λίγο.» Αποκρίθηκα εγώ πιο έντονα αυτή την φορά.
«Εε... ναι μωρε στην Ειρήνη ήθελα να πω.» Είπε η Ελένη και με κοίταξε αμήχανα.
«Ρε Ελένη γαμωτο μου σταματά να λες αλλά ψέματα. Ξέρω που ήσουν!» Ειπα σηκώνοντας από την καρέκλα του γραφείου μου.
«Μα τι λες;» Είπε με δισταγμό.
«Σας είδα με τον Γιωργο στο παρκάκι πιο δίπλα να φιλιεσται. Και μην μου το αρνηθείς γιατί σας είδα με τα ματια μου.» Ειπα φωνάζοντας.
«Άσε με να σου εξηγήσω πρώτα...» είπε κοιτάζοντας κάτω αλλά εγώ την διέκοψα.
«Γιατί δεν μου είπες τίποτα πιο μπροστά; Γιατί δεν μου ειπες απο την αρχή ότι τον ήθελες εσυ; Γιατί με άφησες να συνεχίζω να μιλάω με τον Γιώργο ενώ εσείς εισασταν μαζί και βγαίνετε;» Αποκρίθηκα και την κοίταξα.
«Το ξέρω ότι ειμαι πραγματικά μια ηλίθια αδερφή και δεν σου φέρθηκα καλά αλλά θέλω τουλάχιστον να με ακούσεις. Ο γιωργος με πλησίασε πριν δυο εβδομάδες περίπου και είμαστε μαζί. Σημερα μου είπε ότι εξαρχης ενδιαφεροταν για μένα και πλησίασε εσένα για να έρθει ευκολα πιο κοντά μαζί μου.»
«Με δουλευεις; Και τι ειμαι εγώ ρε γαμωτο ο εύκολος δρόμος που τον περνάνε όλοι;» Ειπα και αμεσως καυτά δάκρυα είχαν γεμίσει όλο μου το πρόσωπο.
Έμεινα άναυδη. Δεν το περίμενα αυτό από τον Γιώργο. Πραγματικά δεν τον είχα για τέτοιο. Αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ όμως είναι η κίνηση της αδερφής μου. Αφού της εξήγησε ότι έπαιξε μαζί μου έπρεπε να απομακρυνθεί και αυτή όχι μόνο δεν απομακρύνθηκε αλλά τα έφτιαξε και μαζί του κιόλας. Πραγματικά με απογοήτευσε.
«Ρε Ροζα...» είπε η Ελένη προσπαθώντας να μου εξηγήσει.
«Γιατί να με χρησιμοποιήσει και να παίξει με τα αισθήματα μου ενώ μπορούσε να έστελνε σε εσένα κατευθείαν εκείνη την μερα; Πραγματικά δεν βγάζει νόημα.» Ειπα και ξεφυσώντας.
BẠN ĐANG ĐỌC
«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»
Lãng mạnΜερικές φορές η ζωή δεν τα φέρνει όπως επιθυμούμε και πολλές φορές καταλήγουμε να γίνουμε η δεύτερη επιλογή για κάποιον. Τι είναι όμως χειρότερο; Η προδοσία ή η εκμετάλλευση;